|
Autor |
Wiadomość |
Marek_a8
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 23 Skąd: Kędzierzyn Koźle
|
Wysłany: 2011-12-10, 19:58 [D2 96 2.8PB/LPG
] drgania kierownicy w dziwnych okoliczno
|
|
|
Witam
ostatnio zauważyłem że przy prędkości od 110 do 150 jeżeli lekko skręcę kierownicą w prawo np. jazda po lekkim łuku na autostradzie, strasznie trzęsie kierownicą i słychać głośnie stukanie w zawiasie z przodu, wiem że na przeglądzie wyszedł mi lewy górny wahacz do wymiane bo lekko stuka na nierównościach. Podejrzewam przegub wewnętrzny bo lekko sie tam poci, podpowiedzcie jeszcze co moge sprawdzić aby wykluczyć inne elementy |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
Marek_a8
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 23 Skąd: Kędzierzyn Koźle
|
Wysłany: 2011-12-10, 20:16
|
|
|
nie że puka przegub tylko ze jak lekko skrece kierownica w prawo przy tych predkosciach to trzesie kierownica przy skręcie w lewo nic si takiego nie dzieje.
W życiu słyszałem jak stuka przegub ale zewnętrzny, wewnętrzny nie wiem czy wydaje taki sam odgłos. |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2011-12-10, 20:26
|
|
|
Marek_a8 napisał/a: | jak lekko skrece kierownica w prawo przy tych predkosciach to trzesie kierownica przy skręcie w lewo nic si takiego nie dzieje. |
Czyli przy skręcie w prawo (prędkość około 110km/h) samochód przenosi ciężar własny na lewą stronę i zaczyna pukać ponieważ jest pod obciążeniem , natomiast przy skręcie w lewo jest odciążona lewa strona ponieważ masa auta jest przenoszona na prawą stronę . Fizyka .
Jak napisałem wymień wahacz i problem zginie , chyba że masz więcej niż 3 wahacze do wymiany to polecam pomyśleć nad zestawem wahaczy , wyjdzie podobnie cenowo , ale przynajmniej będziesz miał całe zawieszenie z końcówkami kierowniczymi nowe ;-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |