Autor |
Wiadomość |
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2012-04-01, 20:23 [D3 ALL
] Jacking mode i towing mode
|
|
|
Rozpracowywałem dzisiaj mój nowy nabytek i napotkałem się w zawieszeniu na te dwa ustawienia.Na temat "jacking mode" już co nieco wiem(tryb podnośnikowy),natomiast nie znalazłem informacji o "towing mode". Może ktoś się orientuje o co w tym ustawieniu chodzi?Możecie przybliżyć o co chodzi w obu tych funkcjach i opisać jak je prawidłowo używać i w jakich sytuacjach. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2012-04-02, 10:34
|
|
|
dokładnie towing mode włącza się jak chcesz przyczepę cholować |
_________________
|
|
|
|
|
shakal
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: W
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 147 Skąd: Polanica
|
Wysłany: 2012-04-02, 12:15
|
|
|
towing nie pozwola obnizyc auto na Dynamic - tryb ciagniecia przyczepy
jacking uzywasz ZAWSZE przed podniesiem auta - np zmiana kola. Inaczej istnieje ryzyko uszkodzenia miechow - popelnilem ten blad w allroadzie.
pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2012-04-02, 12:48
|
|
|
wszystko jasne.pozdrawiam :-) |
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2012-04-02, 12:52
|
|
|
shakal12 napisał/a: | towing nie pozwola obnizyc auto na Dynamic - tryb ciagniecia przyczepy
jacking uzywasz ZAWSZE przed podniesiem auta - np zmiana kola. Inaczej istnieje ryzyko uszkodzenia miechow - popelnilem ten blad w allroadzie.
pozdrawiam |
wiele razy podnosiłem auto bez tego trybu bo się zapomniało naszczęście nic się nie uszkodziło :mrgreen: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
shakal
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: W
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 147 Skąd: Polanica
|
Wysłany: 2012-04-02, 16:42
|
|
|
dlatego napisalem ze istnieje ryzyko - przestrzegam przed tym poniewaz raz zapomnialem w allroadzie i uszkodzilem oba przednie.
pozdrawiam |
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2012-04-03, 19:41
|
|
|
A czym sie objawia uszkodzony miech? Po czym można poznać?
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
shakal
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: W
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 147 Skąd: Polanica
|
Wysłany: 2012-04-04, 10:15
|
|
|
Miech w pierwszych etapach padaczki trzyma na ktoryms poziomie - np 3 a na 2 opada. Nastepnie wywala blad na zagarach a po podlaczeniu vaginy widac blad przegrzarzania kompresora - chce napompowac, auto nie wstaje i odcina pompke.
do allroada kupilem zestaw Arnotta z USA. wiem ze auto do dzisiaj na nich jezdzi a cena razem z clem i przesylka byla o polowe nizsza.
pozdrawiam |
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2012-04-04, 11:23
|
|
|
shakal12 napisał/a: | do allroada kupilem zestaw Arnotta z USA. |
rozumiem zestaw amortyzatorów?
Na ich stronie www zestaw kotuje ok 2800 USD. Minus depozyt 1200 za zwrot używanych? Tj 1600 USD za komplet nowych amortyzatorów + przesyłka i cło? Dobrze liczę?
Do tej pory nie czytałem na forum, żeby ktoś wymieniał amory w D3 zużyte w wyniku eksploatacji. Chyba, że się mylę.
Jedynie regenerowałem kompresor który się zatarł. Może w US maja też konkurencyjne ceny na kompresor?
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
shakal
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: W
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 147 Skąd: Polanica
|
Wysłany: 2012-04-04, 12:17
|
|
|
Tak komplet poduszek wymienialem.
I tak dobrze liczysz. Clo to jakies 3% transport nie pamietam ale to grosze byly. |
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-04-27, 19:47
|
|
|
Serrgiusz napisał/a: | Może w US maja też konkurencyjne ceny na kompresor? |
nie sądzę przyjacielu...gdyż ten sam kompresor idzie do mercedesa i nowy kosztuje 1300zł :mrgreen: ...no i nie tyle co w audi :lol: producentem jednego i drugiego jest WAPCO...i trzeba tylko zmienić końcówki |
|
|
|
|
|
|
|
|