Autor |
Wiadomość |
piotr83a
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic+F1
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3,A6 Avant quattro
Wiek: 41 Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 52 Skąd: Wodzisław Śląski
|
|
|
|
|
|
|
|
jojo-jar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D3 4.2, D2 4.2,
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 04 Wrz 2009 Posty: 205 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2012-07-13, 22:50
|
|
|
ja chyba to mialem. Koles nie dał zdjecia tego zestawu ale to chodzi o małe drażki które zamieniamy z orginalnymi przy czujnikach od pozomowania. Ja bylem z tego zadowolony. Fossu tez na tym jezdzi do teraz i z tego co mowił to tez jest Ok. Nam zalatwial to Karol z niemiec i bylo duzo taniej |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-07-14, 11:01
|
|
|
Podejrzewam że wiem jaki to zestaw pomimo braku zdjęć... pewnikiem to jest to co mam u siebie ;-)
O auto na zdjęciu to auto sprzedającego ten zestaw to jest to klubowicz... a zdjęcie tego auta było w ankietach do kalendarza na rok 2012.
Zestaw już sprzedany... i o ile dobrze się orientuję to kupiony przez kolegę z Warszawy więc pewnie już nie długo będę go montował do jego auta :lol: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2012-07-14, 11:07
|
|
|
FOSS napisał/a: | O auto na zdjęciu to auto sprzedającego ten zestaw to jest to klubowicz... a zdjęcie tego auta było w ankietach do kalendarza na rok 2012. |
Zgadza sie fotka tej audiczki jest umieszczona w miesiącu lipcu. |
|
|
|
|
|
|
|
piotr83a
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic+F1
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3,A6 Avant quattro
Wiek: 41 Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 52 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 2012-07-14, 13:19
|
|
|
ech do warszawy raczej zestawik nie pjedzie ;-) tylko do Skrzyszowa,to ja go kupilem,jestem ciekaw jakie to bedzie,ale jak piszecie ze nie ma zle to wam wierze,sam jestem ciekaw jak to bedziewygladalo zalozone w aucie |
_________________ Piotr83a |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-07-14, 19:53
|
|
|
piotr83a napisał/a: | ech do warszawy raczej zestawik nie pjedzie ;-) tylko do Skrzyszowa,to ja go kupilem... |
A to ci niespodzianka :shock: a Jacek mówił że kliknął :-o
a może ktoś inny też takie cóś sprzedawał.
piotr83a napisał/a: | ... ale jak piszecie ze nie ma zle to wam wierze,sam jestem ciekaw jak to bedziewygladalo zalozone w aucie |
Będzie dobrze... ale po obniżeniu polecam zabawę VAG'iem i zmianę kodowanie sterownika zawieszenia... bez kodowania charakterystyka zawieszenia może zrobić się uciążliwa ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
piotr83a
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic+F1
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3,A6 Avant quattro
Wiek: 41 Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 52 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 2012-07-14, 20:04
|
|
|
znalazlem tylko jeden ten bajer do obnizaniana allegro,kupilem wlasnie z tego linku co dalem,moze bylem szybciej :mrgreen:
narazie nie bede zakladal bo musze kabelek kupic,a mam z a6a tam tylko mi w a8 silnik chodzi,wiec musze jakiegos vds-a kupic,ale ceny tez niezle,znalazlem taki madry to 1700z :shock: l,chybaze jest cos tanszego,ale zeby reszta chodzila
[ Dodano: 2012-07-14, 21:05 ]
sory za odstepy ale cos musze po klawiaturze mocniej pobijac bo picovina sie zacina |
_________________ Piotr83a |
|
|
|
|
FORZA
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: AUDI A8 D4
Wiek: 47 Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 16 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-07-17, 21:48
|
|
|
napisałem do kolo z allegro i miał jeszcze jeden unikalny zestaw śrubek za 699
cena mocno przesadzona
jak mój znajomy odebrał mi paczkę to się załamał jak dałem się zrobić... |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
piotr83a
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic+F1
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3,A6 Avant quattro
Wiek: 41 Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 52 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 2012-07-18, 13:45
|
|
|
tez dzis to dostalem,faktycznie,myslalem ze to jakis orginal bedzie,a tu lipa. w sumie warte jakies 30 zl,chyba zaczne sam to w domu wyrabiac-moze ktos chetny hahah
[ Dodano: 2012-07-18, 15:39 ]
a jeszcze jedna rzecz,jakjuzto mam i to zaloze to mam cos tamw vagu usytawic,co dokladnie,a jak zaloze do proby i nic nie bede robil a potem zaloze orginalne drazki to tezbede musil cos grzebac,nie pomyrdo sie tam cos??czy wszystko bedzie ok?? |
_________________ Piotr83a |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-07-19, 16:08
|
|
|
piotr83a napisał/a: | a jeszcze jedna rzecz,jakjuzto mam i to zaloze to mam cos tamw vagu usytawic,co dokladnie... |
Teoretycznie nie trzeba nic robić ale... jak obniżysz dosyć dużo w porównani do fabrycznego poziomu to może się okazać że zmieni się charakterystyka zawieszenia, będzie wręcz "betonowe"... i wtedy warto zmienić kodowanie sterownika zawieszenia aby komfort powrócił ;-)
piotr83a napisał/a: | ... a jak zaloze do proby i nic nie bede robil a potem zaloze orginalne drazki to tezbede musil cos grzebac,nie pomyrdo sie tam cos?? |
Jeżeli założysz na próbę i nic VAG'iem nie zmienisz to samo nic nie powinno się zmienić... czyli po założeniu oryginalnych łączników moim zdaniem zawieszenie powróci do fabrycznego poziomu bez żadnych dodatkowych ruchów z Twojej strony.
Tu jednak dodam tez małe ostrzeżenie... znam przypadki kiedy auto mocno rzucone na glebę nie miało siły samo się podnieść... nie wiem czy taki stan nie szkodzi amortyzatorom czy kompresorowi zawieszenia bo kolega u którego się to zdarzyło od razu podniósł auto trochę wyżej na tym zestawie.
U mnie pneumatyka działa bez zastrzeżeń... podnosi się i opuszcza, utwardza i mięknie, poprawnie działa też tryb automatyczny... ale ja zmieniałem kodowanie sterownika bo inaczej ciężko było jeździć... i Karolowi z DE który też ma u siebie mocną glebę również zmieniałem kodowanie bo opuścił sobie go jeszcze niżej i jazda zrobiła się mało przyjemna. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2012-08-03, 09:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
piotr83a
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic+F1
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3,A6 Avant quattro
Wiek: 41 Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 52 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 2012-08-03, 09:20
|
|
|
z odrobiny wolnego czasu zalozylem te drazki obnizajace,jesli chodzi o wyglada to nie ma zle,tylko fela by mi sie przydala jakas 20-stka,narazie mam 18-stki,tylko gdy go opuszcze dlugo go podnosi,narazie jezdze na comforcie,jak na dynamic wlacze siedzi ale dziwnie tak sie odbija,albo mi sie wydaje-sam nie wiem,a co trzeba ustawic i gdzie w oprogramowaniu,bo wczoraj przyslali mi vas-a,wiec zaczynam to rozpracowywac |
_________________ Piotr83a |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-08-03, 09:36
|
|
|
piotr83a napisał/a: | (...) jak na dynamic wlacze siedzi ale dziwnie tak sie odbija,albo mi sie wydaje-sam nie wiem... |
Podejrzewam że wcale Ci się nie wydaje tylko właśnie tak jest.
piotr83a napisał/a: | (...) a co trzeba ustawic i gdzie w oprogramowaniu,bo wczoraj przyslali mi vas-a,wiec zaczynam to rozpracowywac |
Już pisałem powyżej... zmienić kodowanie sterownika poziomowania zawieszenia. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
arczic
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A6 C7
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 72 Skąd: czewa - wawa
|
Wysłany: 2012-08-03, 19:05
|
|
|
wrzuć foto, sami ocenimy jak wyglada :-P |
|
|
|
|
B@rt
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 33 Skąd: Brzeg/Wrocław
|
Wysłany: 2012-08-03, 22:52
|
|
|
Cytat: | Już pisałem powyżej... zmienić kodowanie sterownika poziomowania zawieszenia.
|
mógłbyś napisać coś więcej na ten temat, może zrobić mini tutorial'a |
_________________ Było: A4 B5 2,4 V6
Vectra 2,5 V6
A6 C5 2,7T
Jest: A8 D3 6,0 W12
GSX-R 600 K4
|
|
|
|
|
|
|
|
covacsxxx
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kb
Jeżdzę: nareszcie A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 86 Skąd: bialystok
|
Wysłany: 2013-08-25, 20:51
|
|
|
Cześć, wracam do tematu bo jestem na etapie poszukiwania sposobu na obniżenie mojej ósemki. Czy mowa jest o takim zestawie?
http://allegro.pl/lowerin...3484978920.html
auto z tego co widzę/pamietam naszego klubowicza
Czy warto coś takiego zakładać, czy vcdsem obiniżyć? Czytałem na forum, że ok. 25 mm da się opuścić auto.
Jest jakaś filozofia w założeniu tego "zestawu obniżającego"? |
|
|
|
|
|