Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 2.8PB/LPG ] Wymiana regulatora napięcia  
Autor Wiadomość
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-11-12, 16:22   [D2 99 2.8PB/LPG ] Wymiana regulatora napięcia

Muszę u siebie w aucie wymienić regulator napięcia. Na forum znalazłem info jak wyciągnąć alternator ale w silniku 4.2, ale u mnie jest 2.8 – i może nie być z tym łatwiej. Na forum Audi A6 znalazłem opis jak wyciągnąć alternator i w A6 wiąże się to z demontażem przodu – trzeba odsunąć chłodnice. Orientuje się ktoś jak to jest w Audi A8 – chyba jest trochę więcej miejsca może wyjdzie ????. Da się wyciągnąć alternator bez demontażu przodu ? Dzisiaj się temu przyglądałem, wjechałem autem na kanał, zdjąłem osłonę i tak trochę ciasno tam jest :-( Ja widzę jeszcze inną możliwość, tylko nie wiem czy realna do zrealizowania. A mianowicie jak bym odkręcił alternator i go obrócił do dołu, czy jest możliwość aby w takiej pozycji rozebrać alternator i wykręcić regulator. Może ktoś rozbierał taki alternator i orientuje się czy coś takiego jest w ogóle możliwe. Wszelkie rady mile widziane.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-11-12, 19:14   

A nie da się tego zrobić na aucie, bez wyjmowania alternatora? To tylko 5 śrub do odkręcenia.
http://img29.imageshack.us/img29/183/regulator.png
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-11-12, 20:13   

gtfan napisał/a:
A nie da się tego zrobić na aucie, bez wyjmowania alternatora? To tylko 5 śrub do odkręcenia.
http://img29.imageshack.us/img29/183/regulator.png


No właśnie też o tym myślałem, tylko nie bardzo widać było od spodu co trzeba odkręcić aby dostać się do regulatora. Bardzo ten schemat mi się przyda i spróbuję w pierwszej kolejności wymienić go zdejmując tylko tą osłonę. Dzięki za schemat (punkcik od mnie poleciał).

Więc już po wymianie regulatora. Najpierw próbowałem bez odkręcania alternatora, ale jest choler.... ciasno. Wydaje mi się, że można tak to zrobić, ale jednak lepiej odkręcić alternator. Zdjęcie paska, wykręcenie 2 śrób, alternator tylko przekręciłem osłoną do dołu i można bez problemu odkręcić przewody, osłonę i wymienić regulator. Nie kombinowałem nawet go wyciągnąć bo nie było takiej potrzeby. Całość do ogarnięcia w godzinkę z wypiciem browarka :-D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.