Autor |
Wiadomość |
climacool
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 39 Dołączył: 05 Gru 2009 Posty: 8 Skąd: legionowo
|
Wysłany: 2009-12-06, 10:22 [D2 96 4.2PB/LPG
] Nie odpala
|
|
|
witam wszystkich, kupiłem audi A8 4.2 z gazem i miałem problemy z odpaleniem rano i wogóle jak byl zimny, chechłałem go 5,6 razy i odpalał. ale wczoraj jak usiadł tak musiałem akumulator zmienic i niechce odpalic, czasem tylko strzeli z rury, niewiem co to moze byc. potrzebuje pomocy |
_________________ proste że prosto |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2009-12-06, 11:53
|
|
|
najlepiej podpiac vaga i zobaczyc co wyswietli. Mysle jednak ze jesli dolejesz benzyny tak zeby bylo ponad pol zbiornika bedzie palil jak zloto |
|
|
|
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2009-12-06, 13:36
|
|
|
paulo79dobrze prawi.Ja też nie tak dawno rwałem włosy z głowy ;-) a tu trzeba było tylko benzyny dolać żeby było ponad pół zbiornika i wszystko gra jak talala.Źle zamontowana pompa paliwa jest powodem takich niedogodności. Nie mam czasu wziąć się za swoją i tak jeżdżę zawsze powyżej pół.
A tak nawiasem dobrze by było żebyś zgodnie z zasadami tego forum napisał kilka słów o sobie w odpowiednim dziale a dopiero szukał pomocy.Pozdrawiam. |
_________________
|
|
|
|
|
climacool
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 39 Dołączył: 05 Gru 2009 Posty: 8 Skąd: legionowo
|
Wysłany: 2009-12-06, 18:03
|
|
|
DZIEKUJE CHŁOPAKI!!!!!! DOLALEM WASZKI I ODRAZU ODPALIŁ A JUZ MYSLAŁEM ZE GRUBE TYSIAKI WYDAM. JESZCZE RAZ DZIEKUJE I POZDRAWIAM
P.S.
WESOLYCH SWIAT I PIJANEGO ZWARIOWANEGO SYLWKA !!!! |
_________________ proste że prosto |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2009-12-06, 20:52
|
|
|
Postaraj się pisać bez capslocka bo to oznacza krzyk w internecie. A nikt tu nie jest głuchy.
Fajnie że ktoś ci pomógł ale pamiętaj o tym co ci pisałem wyżej bo zaczną cię modery
upominać.
Pozdro. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
wojti_sopot
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2009-12-06, 21:13
|
|
|
Witam
Grubych tysiaków na razie nie wydasz, pompa paliwa około 500, a to dopiero początek twoich wydatków. |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2009-12-07, 09:31
|
|
|
jestem pewien ze ta pompa bedzie dlugo koledze sluzyc pod warunkiem ze na bierzaco bedzie uzupelnial paliwo tzn trzymal je powyzej polowy a wtedy skrzypce beda grac. Wszyscy wiemy co jest powodem takiego zachowania pomp w osemach.
W razie gdyby ci sie udalo zatrzec pompe kolego to ceny w ASO 2900 zl z koszem, VDO w sklepie okolo 500 zl,podróbki od 160 zl firmy qap i tez chodza. Warto zaopatrzyc sie w druga pompe i wozic ja w bagazniku bo nigdy nie wiadomo kiedy ta w baku sie zatrzyma hehe |
|
|
|
|
Klimass1
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 387 Skąd: Syców
|
Wysłany: 2009-12-07, 17:29 Witam Kolege
|
|
|
Kolego przerabiałem ten problem wiele razy. Zalej pompę paliwa benyzną u jakiegoś mechanika i nie dopuszczaj do tego aby ci braklo paliwa, wtedy bedziesz musiał znów powtórzyć te czynność. Przyczyną tego jest złe umiejscowienie pompy paliwa w zbiorniku. Zbiornik ma tak jakby dwie "komory" i czasem pompa nie zaciagnie paliwa. Zalej pompę z góry benzyną i będzie ok.
Problem wiele razy przerabiany i w każdym A8 to samo Pozdrawiam
PS. Aaa i koszta pompy to z tego co pamiętam 800zł oryginalna tyle że zdarty nadruk VDO Podróbke kupisz na allegro nawet za 200zł ale lepiej oryginał Pompę wymieniałem raz u znajomego w A8 bo zatarł ją właśnie tym problemem opisanym wyżej w moim poście |
|
|
|
|
|
|
|
climacool
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 39 Dołączył: 05 Gru 2009 Posty: 8 Skąd: legionowo
|
Wysłany: 2009-12-07, 17:55
|
|
|
ok spoko. pzdr |
_________________ proste że prosto |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2009-12-07, 17:56 Re: Witam Kolege
|
|
|
Klimass1 napisał/a: | Kolego przerabiałem ten problem wiele razy. Zalej pompę paliwa benyzną u jakiegoś mechanika i nie dopuszczaj do tego aby ci braklo paliwa, wtedy bedziesz musiał znów powtórzyć te czynność. Przyczyną tego jest złe umiejscowienie pompy paliwa w zbiorniku. Zbiornik ma tak jakby dwie "komory" i czasem pompa nie zaciagnie paliwa. Zalej pompę z góry benzyną i będzie ok.
Problem wiele razy przerabiany i w każdym A8 to samo |
Nie kumam po co pompe zalewac u mechanika? Nie czasem pompa nie zaciagnie paliwa lecz zawsze nie bedzie ciagla jesli zejdzie ponizej jej mozliwosci i wystepuje to nie w kazdej A8 lecz w tych w ktorych ktos wymienial pompe i wsadzil ja zle. Male sprostowanie tego co napisal klimass.
Dodam jeszcze ze w takim przypadku jezdzenie na zbyt malej ilosci paliwa moze zamordowac pompe szybciej niz nam sie wydaje.W sumie koszta pompy niewielkie a wymiana trwa kilka minut ale jesli ktos ma butle walca to problem sie powieksza i komplikuje |
|
|
|
|
|
|
|
vitaliy
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Vitaliy
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 10 Cze 2009 Posty: 14 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2009-12-07, 22:38
|
|
|
Koledzy! Problemem takiego zachowania, że odpala w tedy jak jest wincej jak pół zbiornika paliwa, jest nie umiejscowienie zbiornika i t.d. i t.p., i nie problem zamontowania pompy (ale to swoją droga powinna być dobrze zamontowana), tylko problem drugiej pompy która własnie odpowiada za przepompowanoie paliwa z jednej komory do drugiej w której to się znajduję głowna pompa paliwa. Taka jest konstrukcja tych zbiorników w A8/S8. Więc proponuję poszukać przyczyny w tym kierunku. Pozdrawiam. |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2009-12-08, 06:40
|
|
|
vitaliy napisał/a: | Koledzy! Problemem takiego zachowania, że odpala w tedy jak jest wincej jak pół zbiornika paliwa, jest nie umiejscowienie zbiornika i t.d. i t.p., i nie problem zamontowania pompy (ale to swoją droga powinna być dobrze zamontowana), tylko problem drugiej pompy która własnie odpowiada za przepompowanoie paliwa z jednej komory do drugiej w której to się znajduję głowna pompa paliwa. Taka jest konstrukcja tych zbiorników w A8/S8. Więc proponuję poszukać przyczyny w tym kierunku. Pozdrawiam. | Nie wiedziałem że w zbiorniku są dwie pompy , możesz to jakoś pokazać?
Zdarzyło mi się wyciągać pompę w poprzedniej a8 : http://www.a8team.pl/topics12/165.htm i jakoś nie znalazłem drugiej. Może widziałeś w jakiejś lepszej wersji ?? Na forum "za wielką wodą" też mają takie problemy : http://forums.quattroworld.com/a8/msgs/15143.phtml i lepiej sprawdzić czy pompa ma takie wymiary jak powinny być bo na zamiennikach można się przejechać. |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2009-12-08, 12:10
|
|
|
nie ma tam zadnej drugiej pompy. Panowie o czym wy piszecie? Proponuje abyscie poszukali tematow na tym forum badz na AKP i dowiecie sie o co chodzi z tym zaciaganiem z pierwszej sekcji bo mnie sie juz nie chce pisac wciaz o tym. A najlepszym sposobem jest wyjac swoja pompe, odkrecicplywak pierwszej sekcji, zaopatrzec sie w latarke i polukac do zbiornika. Dziekuje za uwage |
|
|
|
|
Klimass1
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 387 Skąd: Syców
|
Wysłany: 2009-12-08, 18:07 ? :P
|
|
|
Człowieku jaka druga pompa paliwa :shock:
Niezły wkręt |
|
|
|
|
|
|
|
repsol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 122 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: 2009-12-18, 22:04
|
|
|
witam kolegow
mam takie pytanie mianiowicie czasami rzadko bo rzadko raz w miesiacu powiedzmy ostatnio dzisiaj autko zapala caly dzien a raz np nie chce i musze go chechłać mialem takie zdarzenie ze pojechalem do tesco i po wysjciu ze sklepu na parkingu nie chcial odpalic a odpalal normalnie dzisiaj na stacji normalnie zapalil a jak ruszylem to po dojechaniu do skrzyzowannia zdechl:( na srodku drogi chchłalem go 5 minut i odzyl
czy to pompa zdycha czy filtr paliwa????
[ Dodano: 2009-12-18, 22:10 ]
a przy okazji moze ktos ma instrukcje po polsku do A8 w PDF?
pozdrawiam |
_________________ http://www.youtube.com/wa...&feature=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=fqqQ0w_h9X8&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=qjiyFNWsPdU&NR=1 |
|
|
|
|
|