Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Wymiana wkładki zamka tylnej klapy + centralny  
Autor Wiadomość
Agnes 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Agnieszka
Jeżdzę: A8 D2 S8
Dołączyła: 18 Sie 2012
Posty: 13
Skąd: Swinoujscie
Wysłany: 2013-01-10, 00:09   [D2 ALL ] Wymiana wkładki zamka tylnej klapy + centralny

Witam , nie znalazłam rozwiązania przeglądając forum
Mam do wymiany wkładkę zamka tylnej klapy , i tu pytanie czy po zakupie powiedzmy z aledrogo używki będzie pasowała bez żadnego kodowania itd . Czy otworzę np kluczykiem który mam fizycznie lub pilotem.
Druga sprawa , po wymianie pompki centralnego i mega problemach z zakodowaniem kluczyka (otwiera/zamyka) oprócz drzwi kierowcy .... jakiś pomysł.
Dodam że po wymianie pompki(śmigiełko rozsypane) strasznie długo chodzi ok 20 sek. po naciśnieciu/zamknięciu , wcześniej zanim pompka padła otwierało/zamykało z pilota elegancko bez żadnego buczenia długiego
A może jest to wina źle zakodowanego pilota , ale swoją drogą pompka nie powinna tak buczeć i działać długo , od czego zacząć ?
Z góry dziękuję za podpowiedź
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-01-10, 00:19   Re: Wymiana wkładki zamka tylnej klapy + centralny

Agnes napisał/a:
Witam , nie znalazłam rozwiązania przeglądając forum
Mam do wymiany wkładkę zamka tylnej klapy , i tu pytanie czy po zakupie powiedzmy z aledrogo używki będzie pasowała bez żadnego kodowania itd . Czy otworzę np kluczykiem który mam fizycznie lub pilotem.
Druga sprawa , po wymianie pompki centralnego i mega problemach z zakodowaniem kluczyka (otwiera/zamyka) oprócz drzwi kierowcy .... jakiś pomysł.
Dodam że po wymianie pompki(śmigiełko rozsypane) strasznie długo chodzi ok 20 sek. po naciśnieciu/zamknięciu , wcześniej zanim pompka padła otwierało/zamykało z pilota elegancko bez żadnego buczenia długiego
A może jest to wina źle zakodowanego pilota , ale swoją drogą pompka nie powinna tak buczeć i działać długo , od czego zacząć ?
Z góry dziękuję za podpowiedź


Gdy wymienisz wkładkę nie musisz jej kodować i będzie bez problemu pasowała. Co do otwierania kluczykiem to zapomnij o swoim bo będzie inny. Jest na forum manual jak można łatwo naprawić tą wkładkę. Jak coś mam sprawną wkładkę z kluczykiem. ;)

Nie rozumiem Twojego problemu z tym kodowaniem pilota. Chodzi Ci pilot? Znaczy czy otwiera i zamyka? Jeśli długo pompuje zanim zaskoczy zamek to raczej masz jakąś nieszczelność w układzie.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2013-01-10, 08:23   

To długie chodzenie wskazuje że masz gdzieś nieszczelność . Może gdzieś usłyszysz w bagażniku jak powietrze ucieka .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Agnes 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Agnieszka
Jeżdzę: A8 D2 S8
Dołączyła: 18 Sie 2012
Posty: 13
Skąd: Swinoujscie
Wysłany: 2013-01-10, 12:14   

Dziękuję za podpowiedzi , zanim pompka padła wszystko chodziło idealnie czyli otwierało/zamykało pilotem lub ręcznie bez żadnego buczenia , po wymianie pompki
na "nową" okazało się że pilot nie zamyka/otwiera żadnych drzwi tylko alarm mrugał
i pompka buczy bardzo długo ok 20 sekund . Auto można było zamknąć od środka tylko manualnie a drzwi kierowcy od zewnątrz kluczykiem . Po kilkudziesięciu różnych kombinacjach począwszy z kluczykiem technicznym w stacyjce poprzez zamykanie otwieranie z trzymaniem na pilocie przycisku otwarcie/zamknięcie udało się ale nie do końca .
W tej chwili po naciśnięciu np zamknięcie - zamyka drzwi ale oprócz kierowcy (tak samo jest z otwarciem) . Dodam jeszcze że po zczytaniu vagiem jest błąd w zamku centralnym coś w rodzaju "zbyt dużo prób kodowania"
Ale wydaje mi się że nie ma to nic wspólnego z buczeniem długim , może magicy w warsztacie wymieniając pompkę coś pogubili lub źle zmontowali ?
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-01-10, 12:23   

Odłącz akumulator na parę minut i spróbuj wtedy. A pompka ta nowa ma taki sam numer jak ta stara? I czy przewody do pompki dobrze włożone? Może tam cos puszczać.

Podaj dokładnie kody jakie zczytałaś. ;)
 
 
Agnes 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Agnieszka
Jeżdzę: A8 D2 S8
Dołączyła: 18 Sie 2012
Posty: 13
Skąd: Swinoujscie
Wysłany: 2013-01-10, 13:01   

Akumulator jest nowy , w międzyczasie jak pompka padła to padł też aku i był wymieniony już na samym końcu po wymianie pompki - i tu był problem bo nie można się było dostać do bagażnika i auto było odpalone spod spodu gdzieś bo nie ma plusa w bagażniku ....

Błąd podam później bo jestem w pracy teraz

[ Dodano: 2013-01-10, 13:03 ]
Tak pompka miała identyczny numer jak poprzednia , dodam jeszcze że ta "nowa" po kilkukrotnym otwieraniu/zamykaniu np z 10 razy z rzędu przegrzewa się i wyłącza na ok 30 min

update :
oto wydruk vaga

KODY BŁĘDÓW - Zamek centralny Data 10.01.2013 Godzina 14:50:19
8L0862257G ZV-Pumpe, DWA, Funk D16

1367 Wyłączenie pompy centralnego zamka
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

1371 Alarm od drzwi kierowcy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

1374 Alarm od włączenia stacyjki
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

1370 Alarm od czujek ultradźwiękowych
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

Podczas zamknięcia się w środku pilotem , słychać że pompka cały czas pracuje a w drzwiach kierowcy słychać jakby syczenie głośne , dodam jeszcze że dzisiaj po otwarciu auta kluczem alarm się włączył .......

ps nie ma już błędu w vagu"zbyt duża liczba prób kodowania"
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-01-10, 18:57   

Agnes napisał/a:
Akumulator jest nowy , w międzyczasie jak pompka padła to padł też aku i był wymieniony już na samym końcu po wymianie pompki - i tu był problem bo nie można się było dostać do bagażnika i auto było odpalone spod spodu gdzieś bo nie ma plusa w bagażniku ....


Wystarczy dostać się do skrzynki pod nogami pasażera i dołożyć na dolną listwę przewód plusowy. Lepsze to niż czołgać się pod autem. To tak na przyszłość. ;)

Agnes napisał/a:
Podczas zamknięcia się w środku pilotem , słychać że pompka cały czas pracuje a w drzwiach kierowcy słychać jakby syczenie głośne , dodam jeszcze że dzisiaj po otwarciu auta kluczem alarm się włączył .......


Ja bym rozebrał boczek od drzwi kierowcy i sprawdził gdzie to syczy. Do prawidłowego działania centralnego zamka układ musi być całkowicie szczelny. To że pompka długo pracuje to wina właśnie tego, że powietrze ucieka w atmosferę. ;)
 
 
Agnes 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Agnieszka
Jeżdzę: A8 D2 S8
Dołączyła: 18 Sie 2012
Posty: 13
Skąd: Swinoujscie
Wysłany: 2013-01-10, 23:53   

Simone331 dziękuję za podpowiedź.

Czy sądzicie że te błędy (vag) mogą być spowodowane nieszczelnością gdzieś w układzie drzwiach kierowcy ?
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-01-10, 23:57   

Agnes napisał/a:
Simone331 dziękuję za podpowiedź.

Czy sądzicie że te błędy (vag) mogą być spowodowane nieszczelnością gdzieś w układzie drzwiach kierowcy ?


To była przyjemność. ;)

Te błędy napewno są tym spowodowane. Tymbardziej, że piszesz o wyraźnym syczeniu w tych drzwiach. Po naprawie usterki powinny wszystkie poznikać. ;)
 
 
Agnes 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Agnieszka
Jeżdzę: A8 D2 S8
Dołączyła: 18 Sie 2012
Posty: 13
Skąd: Swinoujscie
Wysłany: 2013-02-10, 16:08   

Simone331 napisał/a:
Agnes napisał/a:
Simone331 dziękuję za podpowiedź.

Czy sądzicie że te błędy (vag) mogą być spowodowane nieszczelnością gdzieś w układzie drzwiach kierowcy ?


To była przyjemność. ;)

Te błędy napewno są tym spowodowane. Tymbardziej, że piszesz o wyraźnym syczeniu w tych drzwiach. Po naprawie usterki powinny wszystkie poznikać. ;)



Sprawa rozwiązana :lol: :
Zamek drzwi kierowcy+wymiana koszt w sumie 250PLN

Dziękuję za podpowiedzi
ps auto chyba pójdzie do sprzedania
 
 
Detter 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-21, 13:55   

Troszkę odgrzeję: piszecie o manualu naprawy wkładki w klapie: mógł by ktoś zapodać linka? bo nie mogę się dokopać...
Samą wkładkę już wyciągałem, pobawiłem się w rozruszanie ale dalej czasem nie łapie. tj. albo nie zamknie albo nie otworzy....
_________________

 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-06-21, 21:00   

Detter napisał/a:
mógł by ktoś zapodać linka?


Proszę bardzo ;)
http://www.a8team.pl/d2-a...lapy-vt6567.htm
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2013-06-21, 21:41   

No właśnie ostatnio mnie coś takiego spotkało. Od nieużywania kluczyka zapadki w bembenku zaśniedziały. Co prawda nie rozkręcałem go tylko zapodałem WD. Ale jutro spróbuje zajrzeć głębiej i zakonserwować.

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
Detter 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-23, 11:55   

Dzięki za linka. Zabieram się do pracy :)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.