|
Autor |
Wiadomość |
kuczi3
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: w poszukiwaniu
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartłomiej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 10 Skąd: BP
|
Wysłany: 2013-04-18, 08:59 [D3 04 4.2MPI/LPG
] Jak odkręcić obudowę filtra oleju ?
|
|
|
Witam,
Panowie mam wyciek płynu chłodzącego z okolic obudowy filtra oleju. Zeby dokladnie zobaczyc potrzeba zdjęć tą własnie obudowę. Wyciek jest pomiędzy silnikiem a obudową filta.
Z góry dzięki za wszelkie rady. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-04-19, 12:44
|
|
|
Czyli jak dobrze zrozumiałem masz wyciek z tzw. chłodniczki oleju.... no to masz problem bo dostęp to tego ustrojstwa jest marny.... generalnie najlepiej wybebeszyć wszystko co jest w prawym narożniku komory silnika żeby mieć wogóle miejsce na manewry z kluczami.
W D3 jeszcze tego nie robiłem ale niedawno robiłem ten temat w S8 D2 FL a konstrukcja jest bardzo podobna.... newralgiczny punkt to dwie śruby tzw. "trudna" i "bardzo trudna" do których dostęp jest bardzo słaby a nie można sobie pozwolić na ich uszkodzenie.
Kup wszystkie możliwe uszczelki które tam wystepują włącznie z tą nieszczęsną rurką żeby nie robić tego dwa razy bo jeśli to chłodniczka to kilka ładnych godzin nad nią spędzisz na pewno - no chyba, że w D3 zmienili jej konstrukcję na "łatwo wyciągalną" w co jednak szczerze wątpię. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-04-19, 12:50
|
|
|
Procedura serwisowa z Elsy każe wyciągać silnik aby się dostać do tej chłodniczki w D3. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-04-19, 12:57
|
|
|
gtfan napisał/a: | Procedura serwisowa z Elsy każe wyciągać silnik aby się dostać do tej chłodniczki w D3. |
ŁooooŁ :shock: no to żeś mnie zaskoczył... nie sprawdzałem... ale już wiem, jak bardzo nie mam ochoty tego u siebie robić... na szczęście u mnie nic nie wycieka :evil: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Prywatność. |