Autor |
Wiadomość |
Iceman
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 88 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2011-02-23, 17:01
|
|
|
dzidzia napisał/a: | Bogaty człowiek z ciebie |
Raczej rozsądny w tym kraju nikt nie da mi gwarancji, że jak założę gaz do W12 to nic się nie będzie pier..... :evil:
Pomijam już fakt, że gazowników, którzy to ogarniają można policzyć na palcach. :-?
Wiem, że na gazie taniej i wogóle ale jakoś nie mam ochoty zagłębiać tamatu. Jeżdżę drożej ale śpię spokojniej co przy takiej wydumce uwierz mi jest najważniejsze. :mrgreen:
dzidzia napisał/a: | oby sie nie sypało nic, auto bajka ale czy na nasze drogi? |
Też mam taką nadzieję :mrgreen: W mojej opinii Phaeton na pneumatyce lepiej się sprawuje niż S8 D2 gdzie zawias do najwygodniejszych i najtrwalszych nie należy co potwierdzam prawie 80kkm po naszych dziurawych drogach. 8-)
Generalnie pyton jest o tyle lepszy, że możesz sobie zwiększyć prześwit i ustawić twardość amortyzatorów.
Inna rzecz to ceny zawieszenia głównie amorków ale to temat na osobną historię. |
|
|
|
|
|
|
|
Mad_MAX [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-02-23, 19:40
|
|
|
No właśnie miałem coś skrobnąć o pneumatyce , ale widzę , że świadomy jesteś hehehe ;-)
Auto po prostu prześliczne , normalnie kopara osiada pod gruntem |
|
|
|
|
|
|
|
eXecutorR [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-02-24, 13:14
|
|
|
też kiedyś chciałem go kupić, ale na razie mi przeszło. Pisz jak najwięcej o Twoich przeżyciach i przygodach i przemyśleniach z samochodem związanych i w szczególności z silnikiem, bo pewnie dużo osób tutaj z zaciekawieniem przeczyta. Wiesz - jesteś swego rodzaju pionierem w polskim internecie jeżeli chodzi o W12 :peace: |
|
|
|
|
Iceman
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 88 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2011-02-24, 13:33
|
|
|
eXecutorR napisał/a: | Pisz jak najwięcej o Twoich przeżyciach i przygodach i przemyśleniach z samochodem związanych i w szczególności z silnikiem, bo pewnie dużo osób tutaj z zaciekawieniem przeczyta. |
Na razie jeździ i sprawuje się fenomenalnie ;-) Kultura pracy jest zupełnie inna niż V8 przede wszystkim jest zupełnie cicho żadnych delikatnych wibracji na wolnych obrotach.
No i moment tam gdzie V8 dostaje delikatnej zadyszki W12 leci bez problemu (mówimy o prędkościach powyżej 200km/h) :mrgreen:
Generalnie jeżeli kogoś nie przeraża spalanie i wymiana 12 świec ;-) to naprawdę polecam z czystym sumieniem obojętnie czy audi czy vw ( dla mnie ładniejszy kwestia gustu)
Zresztą Pyton jest chyba najbardziej niedocenianym autem klasy luksusowej wg mnie niesłusznie ale to tylko moja opinia. ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
eXecutorR [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-02-24, 14:49
|
|
|
w swoim nieliczeniu spalania możesz czasem tak w imię nauki spróbować się dowiedzieć (poza kompem pokładowym) ile paliwka schodzi - tak dla potomnych ;-)
Wiem, że dużo obowiązków i oczekiwać na Twoje barki składamy, ale wierzymy w Ciebie ;-) |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-02-25, 21:05
|
|
|
Iceman napisał/a: | ...serwisuję go u Koraszewskiego... |
współczuję :lol: |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Iceman
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 88 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2011-02-25, 21:23
|
|
|
maciu napisał/a: | Iceman napisał/a: | ...serwisuję go u Koraszewskiego... |
współczuję :lol: |
Na razie ok choć różne opinie słyszałem. Generalnie większa wiedza niż w serwisie i taniej. :mrgreen: |
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-02-25, 22:40
|
|
|
Iceman napisał/a: |
... Generalnie większa wiedza niż w serwisie i taniej. :mrgreen: |
mysle. ze jestes troche nieprecyzyjny w swojej wypowiedzi.
z cala pewnoscia wieksza wiedza posiada serwis. jak rozumiem, nie jest to autoryzowany serwis, a wiec pracownicy moga tylko pomarzyc o dostepie do wszystkich fachowych publikacji udostepnianych przez producenta. a wiec jak moga miec wieksza wiedze ? oczywiscie jest jeszcze metoda prob i bledow, ale wtedy nie chce aby moj samochod byl tym testowym ...
zakladam, ze miales na mysli tutaj zapal i "serce" jakie wkladaja pracownicy serwisu Kraszewski. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5157 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2011-02-25, 23:04
|
|
|
Iceman napisał/a: | maciu napisał/a: | Iceman napisał/a: | ...serwisuję go u Koraszewskiego... |
współczuję :lol: |
Na razie ok choć różne opinie słyszałem. Generalnie większa wiedza niż w serwisie i taniej. :mrgreen: |
Co jest z nimi nie tak ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Iceman
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: Pyton W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 88 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2011-02-26, 00:17
|
|
|
and808 napisał/a: | oczywiscie jest jeszcze metoda prob i bledow |
Które nagminnie stosują autoryzowane serwisy w myśl zasady najłatwiej wymienić jakąś część, a może się trafi na przyczynę. Serwisowałem w kilku ASO różne samochody i niestety nie byłem zadowolony. Raz odebrałem auto, które to po "naprawie" wyjechało 100m za bramą się zepsuło. :-?
and808 napisał/a: | zakladam, ze miales na mysli tutaj zapal i "serce" jakie wkladaja pracownicy serwisu Kraszewski. |
Zgadza się ale sprzęt mają naprawdę konkretny. Ogarnęli mi parę tematów w S8 i wzięli przyzwoite pieniądze. Dopóki nie mam zastrzeżeń będę tam serwisował auto.
dice111 napisał/a: | Co jest z nimi nie tak ? |
Niech się kolega maciu wypowie może on miał jakąś przygodę :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
cezar88
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: BMW 730 E32
Wiek: 36 Dołączył: 13 Cze 2009 Posty: 114 Skąd: Bełchatów/Pruszków
|
Wysłany: 2011-02-26, 07:28
|
|
|
super furka :mrgreen: a ja mam inne, dziwne pytanie, jak się właściwie wypowiada nazwę tego auta bo już różnie słyszałem, fejton, phejton.... każdy mówi po swojemu |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-02-26, 09:02
|
|
|
Iceman napisał/a: | dice111 napisał/a: | Co jest z nimi nie tak ? |
Niech się kolega maciu wypowie może on miał jakąś przygodę :mrgreen: |
poszukajcie na akp ja na szczęście nie miałem "przyjemności"
cezar88 napisał/a: | super furka :mrgreen: a ja mam inne, dziwne pytanie, jak się właściwie wypowiada nazwę tego auta bo już różnie słyszałem, fejton, phejton.... każdy mówi po swojemu |
http://www.thefreedictionary.com/phaeton
kliknij na głośniczek |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-02-26, 09:58
|
|
|
VW Phaeton -
"A light, four-wheeled open carriage, usually drawn by a pair of horses"- -lekka czterokołowa bryczka :shock: zwykle ciągnięta przez dwa konie |
|
|
|
|
and808
Moje A8
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 427 Skąd: PL
|
Wysłany: 2011-02-26, 10:12
|
|
|
Iceman napisał/a: | and808 napisał/a: | oczywiscie jest jeszcze metoda prob i bledow |
Które nagminnie stosują autoryzowane serwisy w myśl zasady najłatwiej wymienić jakąś część, a może się trafi na przyczynę. Serwisowałem w kilku ASO różne samochody i niestety nie byłem zadowolony. Raz odebrałem auto, które to po "naprawie" wyjechało 100m za bramą się zepsuło. :-?
|
watek poswiecony twojemu samochodowi, nie jest wlasciwym miejscem aby kontynuowac ta dyskujse. natomiast jestes w bledzie.
aso posiadaja dostep do baz wiedzy, gdzie sa rejestowane wszelkie mozliwe przyczyny/zagadnienia dotycace podobnych usterek/napraw. a wiec w teorii jest to bardzo duza przewaga na nie-aso.
teraz powstaje pytanie jak (czy) serwisy aso wykorzystuja ta informacje. odpowiedz jest taka: jest to indywidualna sprawa kazdego serwisu, jak manager serwisu podchodzi do szkolen/dokladnosci/doswiadczenia/wiedzy swoich pracownikow. te i inne elementy skladaja sie na to, ze Twoj samochod zostanie dobrze/byle jak naprawiony.
podkreslam, w ogromnej mierze zalezy to jak dobry jest manager zarzadzajacy serwisem. prodeentowi zalezy, aby jego samochody byly jak najlepiej serwisowane, jednak nie jest w stanie zweryfikowac poprawnosci naprawy kazdego samochodu. to jest dluzszy temat i nie chcialbym tutaj nikogo zanudzic...
oczywiscie jest jeszcze inna sprawa:
jesli serwisuje sie samochod, ktory mial duzo "przygod" i byl serwisowany byle jak, albo w niezgodzie z zaleceniami audi (to sie czesto zdarza w serwisach nie-aso). to wtedy klienci wychodza niezadowoleni.
dlaczego ?
otoz dlatego, ze placac w ich przekonaniu duze pieniadze i oczekuje sie w zamian bezawaryjnego dzialania. jednak wtedy okazuje sie, ze wieloletnie zaniedbania/usterki wypadkowe auta odzywaja sie w najmniej dla nas spodziewanym momencie i zwykle wine zrzucamy na aso. |
|
|
|
|
|
|
|
eXecutorR [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-03-05, 06:15
|
|
|
Iceman, jeszcze jedno chciałem się zapytać. Jak Ci się podobają te super wypasione pasy bezpieczeństwa z przodu z dwiema rolkami? Bo na mnie to właśnie w tym samochodzie zrobiło największe wrażenie i nigdzie indziej tego nie widziałem (nawet w bliźniaczym bentleyu). Po prostu to, jak one fajnie, delikatnie chodzą to aż brak słów, żeby opisać... |
|
|
|
|
|