Autor |
Wiadomość |
eXecutorR [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-10-08, 11:08
|
|
|
No najważniejszą rzecz zataić - jak ta cena była i co konkretnie zostało zrobione? |
|
|
|
|
|
|
|
sinus
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2 4.2FL, A8L D5 55TFSI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 143 Skąd: Warszawa, Winterthur CH
|
Wysłany: 2010-10-08, 13:17
|
|
|
Jaka cena to pisałem wyżej: 5800zl. W tym było:
filtr+olej
zestaw naprawczy
kosz forward
kosz drugiego biegu podwójny
sprężyna rewers
piston rewers
komplet tarcz
komplet przekładek
regeneracja sprzęgła
Pozdrawiam, |
|
|
|
|
|
|
|
eXecutorR [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-10-08, 15:15
|
|
|
Sorry, jakimś cudem przeoczyłem. Dzięki za info! |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-10-11, 00:43
|
|
|
sinus napisał/a: | zestaw naprawczy
kosz forward
kosz drugiego biegu podwójny
sprężyna rewers
piston rewers
komplet tarcz
komplet przekładek
regeneracja sprzęgła |
coś z tego dostałeś z powrotem? |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
sinus
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2 4.2FL, A8L D5 55TFSI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 143 Skąd: Warszawa, Winterthur CH
|
Wysłany: 2010-10-11, 09:27
|
|
|
Nie, nic nie dostałem. Nie to, żebym prosił Rozumiem, że kontekst Twojego pytania jest taki, że gdybym dostał to wiedziałbym napewno, że było wymienione. W sumie racja, ale nie pomyślałem o tym wcześniej.
W każdym razie po tych kilku dniach muszę powiedzieć, że skrzynia chodzi jak bajka. Nawet jak kupowałem samochód 5 lat temu to mi tak nie śmigał.
Pozdrawiam,
P.S.
Dodam, że problemy ze skrzynią miałem dwa. Z nierównym i głośnym wrzucaniem dwójki, czyli lekkie szarpanie i zgrzyty przy ruszaniu ze świateł. Problem pojawił się, gdy rok temu wymieniłem olej w skrzyni. Oraz, wsteczny nie miał ciągu na zimnej skrzyni, tzn. tylko się toczył a dodanie gazu tylko wyło silnikiem bez przełożnia na napęd. Pod lekką górkę na zimno nie jechał. Na ciepło było lepiej, ale też tylko ułamek mocy był przekazywany. Ten problem miałem raczej od momentu kupna. Teraz na wstecznym zapitala zdrowo przy niedużym gazie. |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-10-11, 22:30
|
|
|
sinus napisał/a: | W każdym razie po tych kilku dniach muszę powiedzieć, że skrzynia chodzi jak bajka |
to chociaż łatwiej przełknąć smak wydanej kasy..
nie będę w takim razie cie stresował ile mnie to kosztowało ;-) |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
sinus
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2 4.2FL, A8L D5 55TFSI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Gru 2009 Posty: 143 Skąd: Warszawa, Winterthur CH
|
Wysłany: 2010-10-12, 11:07
|
|
|
colln napisał/a: | sinus napisał/a: | W każdym razie po tych kilku dniach muszę powiedzieć, że skrzynia chodzi jak bajka |
to chociaż łatwiej przełknąć smak wydanej kasy..
nie będę w takim razie cie stresował ile mnie to kosztowało ;-) |
Jeżeli wiesz jak i gdzie to zrobić taniej napisz koniecznie. Może się to komuś przydać. Ja się nie będę stresować. Świadomie podjąłem taki wybór chcąc zaangażować minimum czasu i wysiłku z mojej strony, mieć gwarancję i, mam nadzieję, określoną jakość i jeszcze mieć to zrobione szybko, jako że samochodem jeżdżę codziennie.
Pozdrawiam, |
|
|
|
|
Osek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 50 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-13, 17:55
|
|
|
Odświeżam temat dla potencjalnych następnych osób co by chciały remontować skrzynie.
Dzisiaj odebrałem samochód z Ursusa z MidParts, czas naprawy błyskawiczny cena jak wyżej u kolegi. Ważne że śmiga Zobaczymy za pare miesięcy Ale jestem dobrze nastawiony |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin B.
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 49 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 54 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-28, 06:14
|
|
|
colln napisał/a: | sinus napisał/a: | zestaw naprawczy
kosz forward
kosz drugiego biegu podwójny
sprężyna rewers
piston rewers
komplet tarcz
komplet przekładek
regeneracja sprzęgła |
coś z tego dostałeś z powrotem? |
Pewnie nic, ja natomiast jak oddałem skrzynie do naprawy dostałem pudełko części wymienionych z pytaniem czy zabireram czy maja wywalić do smieci.
IMO kazdy szanujący się warsztat oddaje z własnej woli wymienione graty.
[ Dodano: 2011-07-28, 07:16 ]
sinus napisał/a: | Powiedziano mi, że po 2 tys. km. powinienem wymienić olej w skrzyni, a potem co 30 tys. Pozdrawiam, |
:shock: chyba przegieli z tą wymianą co 30 tyś. Albo jakiegoś smalcu tam nalali |
_________________ Készítsen képet önmagáról |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-07-28, 08:00
|
|
|
colln napisał/a: | sinus napisał/a: | Powiedziano mi, że po 2 tys. km. powinienem wymienić olej w skrzyni, a potem co 30 tys. Pozdrawiam, |
:shock: chyba przegieli z tą wymianą co 30 tyś. Albo jakiegoś smalcu tam nalali |
wg. mnie też przesadzili... o ile dobrze pamiętam to do poprawnego działania skrzyni wystarczy wymiana wymiana co 60kkm.
Z drugiej zaś strony nie podejrzewam ich żeby nalali jakiegoś badziewia... ja olej w swojej D3'ce zmieniałem jakiś miesiąc temu (niedawno przekroczyłem magiczne 200kkm a w Germaniii nikt jeszcze tego przede mną nie wymieniał) i olej oraz filtr otrzymałem oryginalny ZF'a... takie jak poniżej:
:arrow: olej
:arrow: filtr
|
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2017-08-13, 00:36
|
|
|
colln napisał/a: | ...Litr oryginalnego oleju można mieć za dwadzieścia parę zł (pisałem o tym na forum w faq) |
gdzie dostanę ten olej w takiej cenie? A8 z AKG z maja 1998 i 5cio biegową ASB. Pozdrawiam |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
|