Autor |
Wiadomość |
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2012-03-24, 00:46 [Warszawa] Wymiana rozrządu
|
|
|
hey
jak juz wczesniej pisalem zostalem szczesliwym posiadaczem a8 z 2000r 4,2
jestem z bemowo lotnisko szukam mechanika do wymiany rozrzadu w miare taniego
szukalem dzis kompletu i znalazlem na aledrogo cene ok 1400zł czy to normalna cena?? czy moze da rady taniej
auto doprowadzic chce do stanu powiedzmy bardzo dobrego, wiec powoli mysle ze poznamy sie na forum i pomozecie, lektury czytam duzo i lubie sam pogrzebac ale przy drobnych rzeczach
po weekendzie czekam na vag nowy comander to powoli cos tam zaczne diagnozowac i ogarniac
narazie jezdze niedzielnie bo nie mam czasu w tygodniu przez prace
poza rozrzadem zapalaja sie i gasna abs i esp w czasie jazdy i wyczuwalne falowanie obrotow na postoju (zostaje czekac na vag)
no i kierownia to za lekko nie chodzi ale rowno |
|
|
|
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2012-03-24, 14:27
|
|
|
kolego widzę ze szukasz dobrze i tanio,a to nie idzie w parze ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-03-24, 22:52
|
|
|
Nie oszczędzaj na rozrządzie. W ubiegłym roku w żony aucie rozrząd mnie kosztował kilka tysiaków. Niby na łańcuchu, producent nie zaleca okresowej wymiany, taki dożywotny, no i właśnie tak było przeskoczenie łańcucha i najtańszą opcją naprawy była wymiana silnika. Parę miesięcy temu wymieniałem w 8-ce rozrząd i mimo że taniej bym graty kupił na Allegro wolałem wszystko kupić i zrobić w renomowanym warsztacie i mieć wszystko na jednej fakturze. Jak by coś się stało to w jednym miejscu reklamuję, a tak jak mechanikowi dasz graty i nie daj Boże zrywa się pasek. Co z tym zrobisz, pójdziesz do mechanika na bank ci powie, że wadliwe części dostarczyłeś, do sprzedawcy części to powie że pewnie niefachowo rozrząd złożony itp. |
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2012-03-24, 23:34
|
|
|
pisze w miare tani bo wiem jakie sa realia jak pojade do nieznajomego mechaniora to po pierwsze zedrze ze mnie a po drugie nie wiem czy dobrze to zrobi
mieszkam w Wawie ale jestem z Ełku więc jak tu nie ogarne się to zrobie to tam u znajomych wadą jest ze ciezko z czasem ale robocizna to tam tania |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-03-25, 11:22
|
|
|
ja wymienie dobrze ale we wrocławiu
Aha, normalny czyli dobry rozrzad do tego silnika to sporo ponad 1500zl. Najlepsze jest to ze te dwie male rolki kosztuja wiecej niz te duze |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2012-03-25, 21:26
|
|
|
no troszke daleko
najlepsze jest to że mam 258tys najechane a byl robiony rozrzad przy 198tys czyli najechane 60tys
ale mam fakture co bylo wymieniane i nie ma paska rozrzadu oraz pompy wody niby byly w dobrym stanie niezle co
troche sie zastanawialem czy nie wymienic samego paska ale tak raczej nie powinno sie robic
szeryfisch a ile za robocizne u ciebie?? |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-03-25, 21:55
|
|
|
u mnie kosztuje 600zl |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2012-03-25, 22:31
|
|
|
pisze co mam w fakturze wymiany
wymiana napinacza hydraulicznego paska rozrz.
wymiana rolki plaskiej paska wielorowkowego
wymiana rolki napinacza paska wielorowkowego
wymiana lozyska wiskozy
czego nie wymienil pompy i paska czy cos jeszcze?? |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-03-25, 22:49
|
|
|
no tam sa jeszcze 2 male rolki, pompa wody. No i pasek. I to wszystko czyli napinacz, 4 rolki, pompa wody, termostat, oraz pasek powinny byc wymienione. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2012-03-25, 23:09
|
|
|
hmm kurcze nie powiem ze chetnie bym zaoszczedzil troche kasy i wymienil tylko pompe i pasek i te 2 rolki bo mam innych wydatkow i pewnie jak znam zycie zaoszczedzic bym za duzo niezaoszczedzil a potem by sie odbilo
jutro podjade do warsztatu sie popytam bo zrobic trzeba i to juz bo od 2 dni widze plame z przodu plynu chlodzacego dzis szukalem skad cieknie i dupa nie znalazlem stawiam ze to pompa wody |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-03-26, 18:56
|
|
|
pompa zazwyczaj nie cieknie, natomiast lubi ciec spod chlodnicy oleju. Tam jest taka plastikowa rurka i ona se peka |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2012-03-26, 22:53
|
|
|
wlasnie spedzilem godzinke pod autem i nic wrocilem do domu postawilem pod domem po paru godzinach plama wlazlem i dallej sucho
[ Dodano: 2012-03-27, 23:35 ]
dzis zauwazylem ze mokre miedzy misa olejowa a zderzakiem tam cos wydstaje w podobie filtra oleju ale czy to filltr to nie wiem ale po nim z gory powoli cos kapie moze i dobrze mowisz ze z tej rurki jak akurat tam ona sie znajduje |
|
|
|
|
|
|
|
|