Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Jaki warsztat do regeneracji kompresor  
Autor Wiadomość
kamson025 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 9
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2014-11-16, 13:40   [D3 03 4.2MPI/LPG ] Jaki warsztat do regeneracji kompresor

Witam. Jak w tytule, poszukuje warsztatu w woj. mazowieckim bądź lubelskim który zajmuje się regeneracją kompresorów zawieszenia do A8 D3. Proszę o jakieś namiary i orientacyjne ceny jeżeli ktoś regenerował, oraz ocenę wykonanej usługi w danym warsztacie.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-11-16, 14:35   Re: Jaki warsztat do regeneracji kompresor

kamson025 napisał/a:
Witam. Jak w tytule, poszukuje warsztatu w woj. mazowieckim bądź lubelskim który zajmuje się regeneracją kompresorów zawieszenia do A8 D3. Proszę o jakieś namiary i orientacyjne ceny jeżeli ktoś regenerował, oraz ocenę wykonanej usługi w danym warsztacie.

Na wstępie przyznaję, że nie znam takiego warsztatu ale dodam również, że mój kolega robi właśnie podejście do takiej regeneracji ale....
słyszałem jednak opinię, że kompresor po regeneracji (wymianie uszczelnienia tłoka) nie będzie zbyt długo sprawny.

Osobiście nie robiłem nigdy regeneracji, tylko wymiany ale ktoś tu na forum to już ćwiczył więc musisz poszukać - może kolega opisał jak mu poszło i jak długo to później było sprawne.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2014-11-16, 20:53   

Daj sobie spokój z regeneracją kompresora.

Wezmą 1000 zł bo wmówią, że był padnięty. Iwystarczy może max na dwa lata.

Ja regenerowałem w wielkopolskim przez allegro. I nie polecam, szału nie było.

Kup nowy będziesz miał spokój. I cena przystępna.

http://www.air-suspension...7D-Luftfederung
_________________
Forum Audi A6
 
 
Lakier
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-16, 22:03   

Też robiłem regeneracje, niby chodził ok. Jednak do konca mnie to nie zadowalało, wiec kupilem nowy. Kultura pracy o wiele lepsza. Przypuszczam, ze po regeneracji nie dość, że pochodzi krócej, to na pewno głośniej.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-11-19, 10:48   

może miałeś te tulejki amortyzujące wybite ;)
ja sam regenerowałem bo tam praktycznie tylko pierścień siada
tylko jak jest zajechany cylinder to jak umarłemu kadzidło :)
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2015-01-21, 10:10   

bunga bunga napisał/a:
Kup nowy będziesz miał spokój. I cena przystępna.

http://www.air-suspension...7D-Luftfederung


Hmm, nie wiem jak tez co podałeś w linku, ale ostatnio przerabiałem temat kompresora i u nas na Alledrogo te wszystkie NOWE za około 1100,- wcale nie są nowe tylko regenerowane, też myślałem że są nowe tak jak pisze w aukcji,ale zagłębiając temat sprzedawca dopiero mówi że są po reg., a zdjęcie jest przypadkowe i dałem sobie spokój.

pepi napisał/a:
może miałeś te tulejki amortyzujące wybite


masz na myśli te gumki między kompresorem a sprężynkami ??

pepi napisał/a:
ja sam regenerowałem bo tam praktycznie tylko pierścień siada


Właśnie zrobiłem tak samo :) ile czasu masz już po reg.

pepi napisał/a:
tylko jak jest zajechany cylinder to jak umarłemu kadzidło


Na szczęście u mnie był gładziutki :)

Przed wymianą owego pierścienia miałem ciśnienie miałem w okolicach 4-5 Bar. :(

po wymianie okoł 13 Bar :D tylko nie wiem jednego jak oglądam ciśnienie w bloku 6 to czasami mam ciśnienie cały czas wysokie (przy nie pracującym kompresorze), ale zdarza się że ciśnienie jest wysokie tylko jak kompresor pompuje,a jak się wyłączy to od razu spada <niewiem>
 
 
eRDc 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 0
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2015-01-21, 22:15   

podepnę sie pod temat, co radzicie regenerować ? kupić używkę? nowy w ASO to koszt ok 5tyś więc średnio mi to pasuje a podejrzewam że autem pojeżdze jeszcze rok dwa ;)
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2015-01-21, 22:19   

Ja u siebie wymieniałem pierścień i jest ok. Możesz spróbować wymienić najpierw pierścień - jeśli cylinder jest dobry, tak jak gumy zawieszenia - to będzie hulał jakiś czas i to jest tańsza wersja naprawy. Jeśli jednak to nie pomoże to pozostanie Ci droższa opcja - wymiany.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2015-01-21, 22:21   

Hmm jeśli robisz sam , a po rozebraniu okaże się że cylinder jest gładki to bym spróbował wydasz tylko na pierścień 18 funtów lub w PL 150 zeta :)
 
 
eRDc 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 0
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2015-01-21, 23:12   

u mnie jest obiaw taki że kompresor jak by nie miał siły pompować i tak bardzo, bardzo wolno pompuje.. to może być pierścień?
gdzie taki można dostać? ASO?
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-01-21, 23:31   

Na allegro. Jak wolno pompuje to pewnie pierscien.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
eRDc 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 0
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2015-01-22, 08:42   

http://allegro.pl/piersci...4995388117.html
przeczytajcie opis ;) przynajmniej gośc nie ściemnia
,,CENA DOTYCZY CZARNEGO PIERSCIENIA do kompresora wabco



JEST TO SLABEJ JAKOSCI ZAMIENNIK MOGĄCY POWODOWAC USZKODZENIA GŁOWICY

JEST TANI I NADAJE SIĘ NA ZAŁOŻENIA TYLKO DO IDEALNEJ GŁOWICY

NA KRÓTKĄ CHWILĘ PRZED SPRZEDAŻĄ...``
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2015-01-22, 09:08   

No tak , ale zobacz co napisał na aukcji dokładnie na samym dole ten sprzedawca:

http://allegro.pl/kompres...4989863033.html

jeszcze dodam że rozmawiałem przez tel. z tym panem z Poznania i wydał mi się BARDZO arogancki nawet nie chciał mo zmierzyć nowego pierścienia twierdził że tak się nie mierzy jeszcze twierdził że w A8 do góry maja iść naraz wszystkie cztery koła i maksymalny czas to 3 sek. ?? i najlepiej żebym wysłał do niego mój kompresor itd... nie wiem czy zrobiłem dobrze, ale kupiłem pierścień od innego sprzedawcy za 150,- i na razie jest oki. W sumie nie miałem nic do stracenia tylko 150 zł bo całą operacje zrobiłem sam to nic trudnego.
Ostatnio zmieniony przez Marcin2013 2015-01-22, 09:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
eRDc 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 0
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2015-01-22, 09:19   

też właśnie później znalazłem to i teraz sam się zastanawiam co zrobić, ale pewnie kupię ten czarny o ile cylinder bedzie OK
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-01-22, 12:11   

jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.