Autor |
Wiadomość |
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
|
|
|
|
|
|
|
Plewis
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 96 Skąd: PL
|
Wysłany: 2016-10-01, 20:18
|
|
|
JanekS13 napisał/a: | Co to za koła ? Parametry poproszę |
20x10 et 35 mam jeszcze jeden komplet z tym ,ze rant chrom i rotor (środek)
kolor do wyboru,w trakcie renowacji |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
Plewis
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 96 Skąd: PL
|
Wysłany: 2016-10-01, 20:31
|
|
|
robertas napisał/a: | Plewis, rozwijajac mysl... Nie spotkalem sie nigdy z taka firma, wiec pomyslalem ze te nawierty i frezy zrobil Ci jakis zaklad na zamowienie |
muszę zostawić nutkę tajemnicy,otworki mają na celu odprowadzać pył i gazy tworzone przy tarciu klocka o tarcz...
Na przodzie mam Brembo 345mm 4 tłoczki ,mozna zmienic na cos wiekszego? ,interesuje mnie też stalowy oplot |
|
|
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2016-10-01, 21:01
|
|
|
Każda zmora znajdzie swojego amatora :-) Taki kolor juz parę razy widziałem na a/s8 nawet z klekotami pod maska. Dla mnie ten kolor to porażka dla właściciela może być cudo . Rynek zweryfikuje trafność modyfikacji w połączeniu z tym kolorem w przyszłości przy probie ewentualnej sprzedaży tego egzemplarza :-) |
|
|
|
|
Plewis
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 96 Skąd: PL
|
Wysłany: 2016-10-01, 21:08
|
|
|
gryzzli napisał/a: | Każda zmora znajdzie swojego amatora :-) Taki kolor juz parę razy widziałem na a/s8 nawet z klekotami pod maska. Dla mnie ten kolor to porażka dla właściciela może być cudo . Rynek zweryfikuje trafność modyfikacji w połączeniu z tym kolorem w przyszłości przy probie ewentualnej sprzedaży tego egzemplarza :-) |
jakos sie tym nie martwie ,wszędzie gdzie sie pokaże pokazują mi tak
auto miało sie wyróżniać z tłumu szarych ósemek i chyba sie udaje do tej pory... |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-01, 21:14
|
|
|
Brembo najlepsze nic nie zmieniaj bo masz świetny zestaw! |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2016-10-01, 21:29
|
|
|
Plewis, no to tak jak myslalem... Czyli robil Ci to jakis zakladzik na frezarce cnc Choc mysle ze robiles sobie to sam Nawierty jak dla mnie spoko, ale frezy lipa... Mialem w A6 i A80, i powiem Ci wiecej takiego gowna nie zaloze juz na auto Przyznam ze poki bylo nowe to byly zajebiste, ale jak sie ruda pokazala we frezach tak hamowanie zaczelo byc slabsze... Zasada jest taka, ze trzeba to czesto czyscic bo zabijaja sie syfem z klockow i rdza... Wtedy hamowanie slabnie... i conajmniej co pol roku trzeba czyscic to... Jak na moje uzytkowanie to mija sie z celem... Dlatego juz frezowanych nnie zaloze... Z nawiertami jest o tyle dobrze ze tez zalatuja rdza, ale nie zapychaja sie jak frezowane sciezki i przy czysczeniu wystarczy wiertarka z wiertlem Tak ze jak zrobisz przody to nie frezuj i jak juz chcesz to tylko nawierc |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
Plewis
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 96 Skąd: PL
|
Wysłany: 2016-10-04, 20:21
|
|
|
tarcze i klocki zmienione
-jakie odczucia? narazie jest odrobinę głośniej podczas hamowania ,komplet musi się dotrzeć
14550635_1244952518882588_536561953_o.jpg
|
|
Plik ściągnięto 19 raz(y) 99,36 KB |
|
|
|
|
|
Plewis
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 96 Skąd: PL
|
Wysłany: 2016-10-05, 08:16
|
|
|
gryzzli napisał/a: | .Mojej opinii nie musisz brać pod uwagę mimo wszystko kiedyś ktoś kto konfigurowal to audi w salonie juz raz ja bardzo skrzywdził tym kolorem a teraz Ty jeszcze ja takim zawias em pokażesz .Pamiętaj samochódy audi są bardzo trudne do tuningu wizualnego po inzynierach po inglostat bo juz w swoich założeniach mają wyglądać na auta o sportowych genach a zrobić "wioche" to naprawdę żadna sztuka z takiego auta . |
co nazywasz wiochą ?
skrzywdzona kolorem żółtym?
pokaż mi swój ideał którym jezdzisz
tutaj masz żółtą R8 skrzywdzoną tez...
https://www.youtube.com/watch?v=vSiNo41PUiQ |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-10-05, 08:56
|
|
|
Panowie spokojnie.
Nie ma co się denerwować. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-05, 13:55
|
|
|
Mi tam kolor nie przeszkadza to rzecz zmienna |
|
|
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2016-10-05, 17:24
|
|
|
Plewis napisał/a: | gryzzli napisał/a: | .Mojej opinii nie musisz brać pod uwagę mimo wszystko kiedyś ktoś kto konfigurowal to audi w salonie juz raz ja bardzo skrzywdził tym kolorem a teraz Ty jeszcze ja takim zawias em pokażesz .Pamiętaj samochódy audi są bardzo trudne do tuningu wizualnego po inzynierach po inglostat bo juz w swoich założeniach mają wyglądać na auta o sportowych genach a zrobić "wioche" to naprawdę żadna sztuka z takiego auta . |
co nazywasz wiochą ?
skrzywdzona kolorem żółtym?
pokaż mi swój ideał którym jezdzisz
tutaj masz żółtą R8 skrzywdzoną tez...
https://www.youtube.com/watch?v=vSiNo41PUiQ |
Porównanie s8 d2 do r8 to faktycznie porównanie na miejscu . Zastanów się czemu taki kolor żółty nie był oferowany w standardowej palecie a8/s8 d2 ? Nic bez przyczyny !
Ciekaw tez jestem jak Ci się prowadzi taka audi na takich 10 calowach felgach po polskich koleinach z takimi naciagnietymi oponami które nie mają praktycznie amortyzacji ? |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2016-10-05, 18:14
|
|
|
gryzzli, prowadzi sie tak samo jak nawet na 10,5 J bo nie jedziesz felga po asfalcie tylko naciagnieta na felge opona Sporo osob tak jezdzi... Ale zasada jest prosta, im mniej gumy tym mniej amortyzacji, trzeba uwazac bardziej... Pytanie jest tylko takie kto i do czego auta uzywa, jak lata sie na codzien i spora ilosc km to tez odradzam taki zestaw |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
Plewis
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 96 Skąd: PL
|
Wysłany: 2016-10-05, 19:29
|
|
|
robertas napisał/a: | gryzzli, prowadzi sie tak samo jak nawet na 10,5 J bo nie jedziesz felga po asfalcie tylko naciagnieta na felge opona Sporo osob tak jezdzi... Ale zasada jest prosta, im mniej gumy tym mniej amortyzacji, trzeba uwazac bardziej... Pytanie jest tylko takie kto i do czego auta uzywa, jak lata sie na codzien i spora ilosc km to tez odradzam taki zestaw | wszystko na ten temat z tym ,ze o amortyzacje dba porządny amortyzator i sprężyna a nie opona... |
|
|
|
|
|