Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Yellow S8  
Autor Wiadomość
JanekS13 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 49
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 457
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-10-01, 20:13   

Co to za koła ? Parametry poproszę
_________________
Stare ale jare z Audi 80 :)
 
 
Plewis 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 96
Skąd: PL
Wysłany: 2016-10-01, 20:18   

JanekS13 napisał/a:
Co to za koła ? Parametry poproszę

20x10 et 35 mam jeszcze jeden komplet z tym ,ze rant chrom i rotor (środek)
kolor do wyboru,w trakcie renowacji ;)
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2016-10-01, 20:22   

Plewis, rozwijajac mysl... Nie spotkalem sie nigdy z taka firma, wiec pomyslalem ze te nawierty i frezy zrobil Ci jakis zaklad na zamowienie ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Plewis 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 96
Skąd: PL
Wysłany: 2016-10-01, 20:31   

robertas napisał/a:
Plewis, rozwijajac mysl... Nie spotkalem sie nigdy z taka firma, wiec pomyslalem ze te nawierty i frezy zrobil Ci jakis zaklad na zamowienie ;)

muszę zostawić nutkę tajemnicy,otworki mają na celu odprowadzać pył i gazy tworzone przy tarciu klocka o tarcz...

Na przodzie mam Brembo 345mm 4 tłoczki ,mozna zmienic na cos wiekszego? ,interesuje mnie też stalowy oplot
 
 
gryzzli 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 175
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-10-01, 21:01   

Każda zmora znajdzie swojego amatora :-) Taki kolor juz parę razy widziałem na a/s8 nawet z klekotami pod maska. Dla mnie ten kolor to porażka dla właściciela może być cudo . Rynek zweryfikuje trafność modyfikacji w połączeniu z tym kolorem w przyszłości przy probie ewentualnej sprzedaży tego egzemplarza :-)
 
 
Plewis 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 96
Skąd: PL
Wysłany: 2016-10-01, 21:08   

gryzzli napisał/a:
Każda zmora znajdzie swojego amatora :-) Taki kolor juz parę razy widziałem na a/s8 nawet z klekotami pod maska. Dla mnie ten kolor to porażka dla właściciela może być cudo . Rynek zweryfikuje trafność modyfikacji w połączeniu z tym kolorem w przyszłości przy probie ewentualnej sprzedaży tego egzemplarza :-)

jakos sie tym nie martwie ,wszędzie gdzie sie pokaże pokazują mi tak <okok>
auto miało sie wyróżniać z tłumu szarych ósemek i chyba sie udaje do tej pory...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-01, 21:14   

Brembo najlepsze nic nie zmieniaj bo masz świetny zestaw!
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2016-10-01, 21:29   

Plewis, no to tak jak myslalem... Czyli robil Ci to jakis zakladzik na frezarce cnc ;) Choc mysle ze robiles sobie to sam ;) Nawierty jak dla mnie spoko, ale frezy lipa... Mialem w A6 i A80, i powiem Ci wiecej takiego gowna nie zaloze juz na auto ;) Przyznam ze poki bylo nowe to byly zajebiste, ale jak sie ruda pokazala we frezach tak hamowanie zaczelo byc slabsze... Zasada jest taka, ze trzeba to czesto czyscic bo zabijaja sie syfem z klockow i rdza... Wtedy hamowanie slabnie... i conajmniej co pol roku trzeba czyscic to... Jak na moje uzytkowanie to mija sie z celem... Dlatego juz frezowanych nnie zaloze... Z nawiertami jest o tyle dobrze ze tez zalatuja rdza, ale nie zapychaja sie jak frezowane sciezki i przy czysczeniu wystarczy wiertarka z wiertlem ;) Tak ze jak zrobisz przody to nie frezuj i jak juz chcesz to tylko nawierc ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Plewis 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 96
Skąd: PL
Wysłany: 2016-10-04, 20:21   

tarcze i klocki zmienione
-jakie odczucia? narazie jest odrobinę głośniej podczas hamowania ,komplet musi się dotrzeć

14550635_1244952518882588_536561953_o.jpg
Plik ściągnięto 19 raz(y) 99,36 KB

 
 
Plewis 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 96
Skąd: PL
Wysłany: 2016-10-05, 08:16   

gryzzli napisał/a:
.Mojej opinii nie musisz brać pod uwagę mimo wszystko kiedyś ktoś kto konfigurowal to audi w salonie juz raz ja bardzo skrzywdził tym kolorem a teraz Ty jeszcze ja takim zawias em pokażesz .Pamiętaj samochódy audi są bardzo trudne do tuningu wizualnego po inzynierach po inglostat bo juz w swoich założeniach mają wyglądać na auta o sportowych genach a zrobić "wioche" to naprawdę żadna sztuka z takiego auta .

co nazywasz wiochą ?
skrzywdzona kolorem żółtym?
pokaż mi swój ideał którym jezdzisz ;)
tutaj masz żółtą R8 skrzywdzoną tez...
https://www.youtube.com/watch?v=vSiNo41PUiQ
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-10-05, 08:56   

Panowie spokojnie.
Nie ma co się denerwować.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-05, 13:55   

Mi tam kolor nie przeszkadza to rzecz zmienna :)
 
 
gryzzli 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 175
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-10-05, 17:24   

Plewis napisał/a:
gryzzli napisał/a:
.Mojej opinii nie musisz brać pod uwagę mimo wszystko kiedyś ktoś kto konfigurowal to audi w salonie juz raz ja bardzo skrzywdził tym kolorem a teraz Ty jeszcze ja takim zawias em pokażesz .Pamiętaj samochódy audi są bardzo trudne do tuningu wizualnego po inzynierach po inglostat bo juz w swoich założeniach mają wyglądać na auta o sportowych genach a zrobić "wioche" to naprawdę żadna sztuka z takiego auta .

co nazywasz wiochą ?
skrzywdzona kolorem żółtym?
pokaż mi swój ideał którym jezdzisz ;)
tutaj masz żółtą R8 skrzywdzoną tez...
https://www.youtube.com/watch?v=vSiNo41PUiQ

Porównanie s8 d2 do r8 to faktycznie porównanie na miejscu . Zastanów się czemu taki kolor żółty nie był oferowany w standardowej palecie a8/s8 d2 ? Nic bez przyczyny !
Ciekaw tez jestem jak Ci się prowadzi taka audi na takich 10 calowach felgach po polskich koleinach z takimi naciagnietymi oponami które nie mają praktycznie amortyzacji ?
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2016-10-05, 18:14   

gryzzli, prowadzi sie tak samo jak nawet na 10,5 J bo nie jedziesz felga po asfalcie tylko naciagnieta na felge opona ;) Sporo osob tak jezdzi... Ale zasada jest prosta, im mniej gumy tym mniej amortyzacji, trzeba uwazac bardziej... Pytanie jest tylko takie kto i do czego auta uzywa, jak lata sie na codzien i spora ilosc km to tez odradzam taki zestaw ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Plewis 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 96
Skąd: PL
Wysłany: 2016-10-05, 19:29   

robertas napisał/a:
gryzzli, prowadzi sie tak samo jak nawet na 10,5 J bo nie jedziesz felga po asfalcie tylko naciagnieta na felge opona ;) Sporo osob tak jezdzi... Ale zasada jest prosta, im mniej gumy tym mniej amortyzacji, trzeba uwazac bardziej... Pytanie jest tylko takie kto i do czego auta uzywa, jak lata sie na codzien i spora ilosc km to tez odradzam taki zestaw ;)
wszystko na ten temat :) z tym ,ze o amortyzacje dba porządny amortyzator i sprężyna a nie opona...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.