|
Autor |
Wiadomość |
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-01-05, 20:27
|
|
|
wolek napisał/a: | p.s. czeka to wszystkie 4.0 tdi |
Dokładnie tak...3.0 , 4.0 TDI jak ktoś w porę sobie nie zainwestuje ok 6 tysi na rozrząd dla spokoju to prędzej czy później będzie płakał i płacił :oops: |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2890 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-01-05, 20:38
|
|
|
ponowię pytanie:
remont całości powiedzmy że 25-30k pln
jak się to ma do wartości auta mniej więcej? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-01-06, 09:25
|
|
|
zanjac napisał/a: | Mała podpowiedź...jest to silnik z A8 D3 dla oszczędnych...jek się deklarują. :-| |
zanjac napisał/a: | wolek napisał/a: | p.s. czeka to wszystkie 4.0 tdi |
Dokładnie tak...3.0 , 4.0 TDI jak ktoś w porę sobie nie zainwestuje ok 6 tysi na rozrząd dla spokoju to prędzej czy później będzie płakał i płacił :oops: |
Oszczędny dwa razy traci :roll:
maciu napisał/a: | ponowię pytanie:
remont całości powiedzmy że 25-30k pln
jak się to ma do wartości auta mniej więcej? |
Na Alledrogo najtańsze z tego rocznika i z tym silnikiem (jak opisywany) kosztują w okolicach 120kpln ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2890 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-01-06, 10:30
|
|
|
FOSS napisał/a: |
maciu napisał/a: | ponowię pytanie:
remont całości powiedzmy że 25-30k pln
jak się to ma do wartości auta mniej więcej? |
Na Alledrogo najtańsze z tego rocznika i z tym silnikiem (jak opisywany) kosztują w okolicach 120kpln ;-) |
no to nie widzę tragedii nawet z remontem to 1/5 wartości auta ja zrobiłem remont motoru
za 1/3ą :-P
a oszczęność 6kpln w tym wypadku to już jest żenada.... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2012-01-06, 11:58
|
|
|
Coś mi się wydaję że motoryzacja idzie w ślepą uliczkę,wszystkich księgowych z koncernów samochodowych powinni wysłać na zasiłki dla bezrobotnych to może by się coś zmieniło na lepsze.Kiedyś jak człowiek wydał 400tyś zł.na auto to wiedział że ono mu posłuży wiele wiele lat i co najmniej te 400tyś km.bez remontu a dzisiaj jak widać na załączonym obrazku nawet połowy tego dystansu nie można osiągnąć-żenada. :-x |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-01-06, 12:45
|
|
|
123mielony napisał/a: | Coś mi się wydaję że motoryzacja idzie w ślepą uliczkę... |
Po prostu motoryzacja ewoluowała zgodnie z rynkowymi trendami i oczekiwaniami klientów.......
Kiedyś koncerny motoryzacyjne zarabiały na sprzedaży samochodów ale przyszedł jeden kryzys, potem drugi, trzeci... chętnych na zakup auta było mało więc ceny aut poleciały w dół... nie będzie tajemnicą że teraz koncerny motoryzacyjne zarabiają na serwisie dlatego serwis w ASO jest taki drogi.
Poza tym technika poszła tak do przodu że można precyzyjnie określić żywotność niektórych elementów auta.... więc zaczęto produkować ze wskazaniem na konkretną żywotność konkretnych części w samochodzie tak aby wyciągnąć od klienta te pieniądze których nie wyciągnięto przy sprzedaży.
Większość marek sprzedawanych w Polsce marże ma jednocyfrowe przy czym klienci biją się ze sprzedawcami o każdą złotówkę......... znam markę aut gdzie niektóre modele aut mają marżę dealerską na poziomie 5%.......
przy wartości cennikowej auta 60kpln pełna marża dealera to tylko biedne 3kpln którego biedną część dostaje sprzedawca a reszta idzie na pokrycie wszystkich kosztów dealera.......
w wyniku niezdrowej wewnętrznej konkurencji oraz idiotycznej wręcz walki o każdego klienta (nawet takiego przysłowiowego "gołodupca") niektórzy sprzedają te samochody z marżą salonu na poziomie 1% czyli 600pln znam przypadki z życia wzięte (wielokrotnie) kiedy marża była na poziomie nawet 0,25% czyli 150pln
Ci którzy uważają, że salony zbijają krocia na sprzedaży samochodów są mocno zacofani :!:
Teraz serwis to główne źródło dochodu i nie ma co liczyć że ASO będzie jakoś szczególnie tańsze albo że samochody będą znów jeździły bezawaryjnie latami :-? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga
Prywatność. |