Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
zagadka,przestroga  
Autor Wiadomość
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-05, 20:27   

wolek napisał/a:
p.s. czeka to wszystkie 4.0 tdi :P

Dokładnie tak...3.0 , 4.0 TDI jak ktoś w porę sobie nie zainwestuje ok 6 tysi na rozrząd dla spokoju to prędzej czy później będzie płakał i płacił :oops:
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-05, 20:38   

ponowię pytanie:

remont całości powiedzmy że 25-30k pln

jak się to ma do wartości auta mniej więcej?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-01-06, 09:25   

zanjac napisał/a:
Mała podpowiedź...jest to silnik z A8 D3 dla oszczędnych...jek się deklarują. :-|

zanjac napisał/a:
wolek napisał/a:
p.s. czeka to wszystkie 4.0 tdi :P

Dokładnie tak...3.0 , 4.0 TDI jak ktoś w porę sobie nie zainwestuje ok 6 tysi na rozrząd dla spokoju to prędzej czy później będzie płakał i płacił :oops:

Oszczędny dwa razy traci :roll:

maciu napisał/a:
ponowię pytanie:

remont całości powiedzmy że 25-30k pln

jak się to ma do wartości auta mniej więcej?

Na Alledrogo najtańsze z tego rocznika i z tym silnikiem (jak opisywany) kosztują w okolicach 120kpln ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-06, 10:30   

FOSS napisał/a:

maciu napisał/a:
ponowię pytanie:

remont całości powiedzmy że 25-30k pln

jak się to ma do wartości auta mniej więcej?

Na Alledrogo najtańsze z tego rocznika i z tym silnikiem (jak opisywany) kosztują w okolicach 120kpln ;-)


no to nie widzę tragedii nawet z remontem to 1/5 wartości auta ja zrobiłem remont motoru
za 1/3ą :-P

a oszczęność 6kpln w tym wypadku to już jest żenada....
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2012-01-06, 11:58   

Coś mi się wydaję że motoryzacja idzie w ślepą uliczkę,wszystkich księgowych z koncernów samochodowych powinni wysłać na zasiłki dla bezrobotnych to może by się coś zmieniło na lepsze.Kiedyś jak człowiek wydał 400tyś zł.na auto to wiedział że ono mu posłuży wiele wiele lat i co najmniej te 400tyś km.bez remontu a dzisiaj jak widać na załączonym obrazku nawet połowy tego dystansu nie można osiągnąć-żenada. :-x
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-01-06, 12:45   

123mielony napisał/a:
Coś mi się wydaję że motoryzacja idzie w ślepą uliczkę...

Po prostu motoryzacja ewoluowała zgodnie z rynkowymi trendami i oczekiwaniami klientów.......

Kiedyś koncerny motoryzacyjne zarabiały na sprzedaży samochodów ale przyszedł jeden kryzys, potem drugi, trzeci... chętnych na zakup auta było mało więc ceny aut poleciały w dół... nie będzie tajemnicą że teraz koncerny motoryzacyjne zarabiają na serwisie dlatego serwis w ASO jest taki drogi.

Poza tym technika poszła tak do przodu że można precyzyjnie określić żywotność niektórych elementów auta.... więc zaczęto produkować ze wskazaniem na konkretną żywotność konkretnych części w samochodzie tak aby wyciągnąć od klienta te pieniądze których nie wyciągnięto przy sprzedaży.

Większość marek sprzedawanych w Polsce marże ma jednocyfrowe przy czym klienci biją się ze sprzedawcami o każdą złotówkę......... znam markę aut gdzie niektóre modele aut mają marżę dealerską na poziomie 5%.......
przy wartości cennikowej auta 60kpln pełna marża dealera to tylko biedne 3kpln którego biedną część dostaje sprzedawca a reszta idzie na pokrycie wszystkich kosztów dealera.......
w wyniku niezdrowej wewnętrznej konkurencji oraz idiotycznej wręcz walki o każdego klienta (nawet takiego przysłowiowego "gołodupca") niektórzy sprzedają te samochody z marżą salonu na poziomie 1% czyli 600pln znam przypadki z życia wzięte (wielokrotnie) kiedy marża była na poziomie nawet 0,25% czyli 150pln :/

Ci którzy uważają, że salony zbijają krocia na sprzedaży samochodów są mocno zacofani :!:
Teraz serwis to główne źródło dochodu i nie ma co liczyć że ASO będzie jakoś szczególnie tańsze albo że samochody będą znów jeździły bezawaryjnie latami :-?
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.