Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
zamiana starego s8 d2 na pejtona  
Autor Wiadomość
mixenus 
Użytkownik



Rocznik: 2013
Silnik cm3: 2.0T
Skrzynia: M
Zasilanie: ON
Imię: Lechu
Jeżdzę: mondeo 4
Dołączył: 07 Lis 2013
Posty: 6
Skąd: krk
Wysłany: 2017-11-09, 12:31   zamiana starego s8 d2 na pejtona

czesc,

Chodzi mi po głowie zamiana swojego S8 d2 '97 w manualu na Fejtona

- tylko PB bez lpg
- bez drewna w srodku
- okolice 25/30k pln max

Spotkał ktoś coś wartego zainteresowania w ostatnich ofertach?



L.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-11-09, 19:08   

Lookni na forum pytona. Tam pewnie lepiej i szybciej doradza ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-11-09, 19:27   

heh chodzilo mi kupienie fejka , wlcialem na zlocik fejkow pod Poznaniem i na jakies 12 aut zadne do mnie nie przemowilo , oczywiscie fajne auta ale sporo im brakowalo do tego zeby mnie poprostu porwac , zebym powiedzial tak to jest to .... niestety nawet te z lepszym wyposazeniem w srodku wygladaly marnie tzn jakosc wnetrza , sypiace sie podlokietniki schodzaca powloka z elementow (taka pseudo skora) kurcze to nie dla mnie ja bym szalu dostal jak by mi sie "siepała" tapicerka np na schowku lub podlokietniku m, z tego co pamietam kazdy jednoglosnie mowil jak juz brac to tylko 4,2 ew 5.0 w dieslu , 3,2 za slabe mowili i wlasciciele szczerze to przyznawali nie to co posiadacze A8 kastratow 3,7 co jezdzą PRAWIE jak 4,2 :D o 2,8 nie wspomne :D
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Prezes-Artek 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 154
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2017-11-09, 19:34   

Bardzo fajne samochody phaeton jest na drugim miejscu po S8 D2 :] ale najbardziej mnie przeraża koszt wymiany zawieszenia i masa elektroniki i innych bajerów oczywiście zależy na jakie wyposażenie się trafi no i kaski chyba trochę mało żeby kupić coś sensownego.
 
 
justinos1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2FL
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 131
Skąd: Chojnów
Wysłany: 2017-11-09, 20:07   

preston81 napisał/a:
heh chodzilo mi kupienie fejka , wlcialem na zlocik fejkow pod Poznaniem i na jakies 12 aut zadne do mnie nie przemowilo , oczywiscie fajne auta ale sporo im brakowalo do tego zeby mnie poprostu porwac , zebym powiedzial tak to jest to .... niestety nawet te z lepszym wyposazeniem w srodku wygladaly marnie tzn jakosc wnetrza , sypiace sie podlokietniki schodzaca powloka z elementow (taka pseudo skora) kurcze to nie dla mnie ja bym szalu dostal jak by mi sie "siepała" tapicerka np na schowku lub podlokietniku m, z tego co pamietam kazdy jednoglosnie mowil jak juz brac to tylko 4,2 ew 5.0 w dieslu , 3,2 za slabe mowili i wlasciciele szczerze to przyznawali nie to co posiadacze A8 kastratow 3,7 co jezdzą PRAWIE jak 4,2 :D o 2,8 nie wspomne :D


Coś chyba trochę czarujesz z tą jakością wnętrza, miałem 3 Phaetony i żaden nie miał „pseudo skóry” ani tym bardziej schodzących powłok itp, miałem również D3 i jakość użytych materiałów w Audi to istna masakra, wycierające się przyciski itp, tego w Phaetonie nie ma.
 
 
mixenus 
Użytkownik



Rocznik: 2013
Silnik cm3: 2.0T
Skrzynia: M
Zasilanie: ON
Imię: Lechu
Jeżdzę: mondeo 4
Dołączył: 07 Lis 2013
Posty: 6
Skąd: krk
Wysłany: 2017-11-09, 20:39   

Diesla nie brałem pod uwagę, bo do pracy mam 8km autostrada i nie dogrzeje,
a po południu, „na hobby” co drugi dzień również jadę max 10’ ,
czytałem ze mniej niż dycha w jedna stronę czy to km czy minut psuje diesle. Chyba, ze to mit i nie ma co świrować?
 
 
peter5on 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 139
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-11-09, 20:57   

Ja ci nie powiem czy warto zmienić, ja ci powiem co ludzie powiedzą: "Panie a czego żeś tamto audi na passata zmienił?"
 
 
mixenus 
Użytkownik



Rocznik: 2013
Silnik cm3: 2.0T
Skrzynia: M
Zasilanie: ON
Imię: Lechu
Jeżdzę: mondeo 4
Dołączył: 07 Lis 2013
Posty: 6
Skąd: krk
Wysłany: 2017-11-09, 21:06   

Znam znam :)
To że widły do gnoju i luksusowy VW to jak krowa na wyścigach też, ale pomijając cała otoczkę co ludzie powiedzą interesuje mnie ten samochód :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-11-09, 21:06   

peter5on napisał/a:
"Panie a czego żeś tamto audi na passata zmienił?"


<hihiwiesz> dokładnie..

pyton jak dla mnie to Meisterstück jeśli chodzi o wnętrze oraz wyciszenie...ale wysiadając z tego auta i spoglądając na nie... hmmm <hmm> jakoś dziwnie duzy ten passat :D

jeśli kogoś to nie zraża to auto fajne...ale...z dwojga złego wolałbym D3 ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Inter32 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 233
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2017-11-09, 21:09   

Mistrzem wyciszenia jest Lexus LS a nie żaden Phaeton
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-11-09, 21:15   

Cytat:
Mistrzem wyciszenia jest Lexus LS a nie żaden Phaeton


może, nie wiem, ponieważ nigdy nie jechałem natomiast mam porównanie pytona do D2 i D3 i jest przepaść jak dla mnie <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-11-09, 21:27   

Chodził mi po głowie "Fejtek" ale wygrało D3 ze względu na aluminium które przy 4.2 ma praktycznie takie same osiągi co "Fejetk" 6.0 i jeszcze jedna sprawa D3 jest znacznie więcej co jest na plus przy zakupie części używanych.

CINEK napisał/a:
pyton jak dla mnie to Meisterstück jeśli chodzi o wnętrze oraz wyciszenie...ale wysiadając z tego auta i spoglądając na nie... hmmm <hmm> jakoś dziwnie duzy ten passat


A D3 to duże A4 <jezyk2>
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-11-09, 21:52   

justinos1 napisał/a:
Coś chyba trochę czarujesz z tą jakością wnętrza, miałem 3 Phaetony i żaden nie miał „pseudo skóry” ani tym bardziej schodzących powłok itp


a czemu mam czarowac ? mowie co widzialem , oczywiscie nie musisz tego akceptowac :) skora na schowku pasazera byla tak cienka ze kazda ryska byla widoczna , tapicrka byla jasna kremowa i wygladalo to jak kupa

zaloz konta na pheaton klub i tam ci doradza :) skoro jedziesz 10min i palowac nie zdazysz to kupil bym jednak tego 3,2 po kij ci wieksza pojemnosc na takie trasy ?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Dymian 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 161
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2017-11-09, 21:55   

cześć!
Mixenus ocb. z brakiem drewna?
Btw. na forum jest srebrny 3.2 za 25kzł.
Co do pseudo skór to się nie wypowiem. Co do paska- również.

Prezes-Artek- zawieszenia bałbym się bardziej w mercedesie niż w fejtku. Przednie są jak w d3- ogólnie temat przerobiony na maxa.
Co do elektroniki, ja od dwóch lat odpukać nie narzekam, a jak się pojawiają wpisy na forum, to większość jest trywialna i do ogarnięcia.
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-11-09, 22:19   

duzo tych aut mialo tez problem z podlokietnikiem chyba jest ze slabych materialow tez byl takie nie domykajace sie do konca to mi si enie podobalo , natomiast cala reszta na + drewno gabaryt auta ma to cos srodek fajny ale kiepska gala tipa przyciski na panelu na srodku (znow jakosc) fotele jak dla mnie spoko rolety fajne a wnetrze ogolnie lepsze niz w d3 w moim odczuciu ale tylko long wersja 4 osobowa :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.