Autor |
Wiadomość |
Maciass
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: a8
Wiek: 35 Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 9 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 2010-01-26, 23:49
|
|
|
Przy takich temperaturach jakie mamy na zawnatrz jest to mozliwe ze na pastoju Ci spadnie z 90 na 70 ale to tylko na chwile powinno i tylko wtedy jak dasz ogrzewanie na full to ze troche spadnie na chwile to normalne przy -15 i nizej ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
klon_84 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-01-27, 00:06
|
|
|
a ja mam nowy teramostta zalozony i mi trzyma 90 stopni clay czas nawet przy -15 8-) |
|
|
|
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2010-01-29, 18:03
|
|
|
Dzisiaj miałem troche wolnego i się zabrałem za wymiane termostatu :-D no i okazało się że to niejest takie straszen miejsca jest dość dużo i całość zajeła jakieś ok.30-40min. Tak więc w 4,2 ABZ niema najmniejszego problemu z wymiana |
|
|
|
|
PACIU
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: PB
Imię: PIOTREK
Jeżdzę: czym prędzej
Wiek: 41 Dołączył: 05 Gru 2009 Posty: 10 Skąd: Syców/Wrocław
|
Wysłany: 2010-01-29, 21:04
|
|
|
a jaki termostat jest dobry tzn taki zeby za rok nie wymieniac?? |
_________________ PACIU |
|
|
|
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2010-01-29, 21:08
|
|
|
trudno powiedzieć. Zależy na jaki trafisz bo nawet dbd trafiają się wadliwe. najlepiej kupić oryginał w serwisie bo termostat do najdroższych części nie należy. |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-01-29, 21:35
|
|
|
PACIU napisał/a: | a jaki termostat jest dobry tzn taki zeby za rok nie wymieniac?? |
Jw. oryginal. Z zamienników WAHLER. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2010-06-03, 19:21
|
|
|
przemoR888, Dużo płynu chłodzącego wyleciało przy spuszczaniu z układu chłodzącego przy wymianie termostatu bo mam zamiar u siebie wymienić, też mam ABZ i problemy z temperaturą i mam zamiar wymienić sam termostat, jakbyś w skrócie opisał co rozkręcałeś z przodu aby do niego dojść byłbym wdzięczny |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
bobasgoleniow
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Q5 2.0 TDI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2010 Posty: 97 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2010-06-03, 21:17
|
|
|
powiem tak wymiana zajela mi 20 minut a co do samego termostatu to tylko oryginal kupilem w serwisie w audi w berlinie koszt 27 euro reszta to lipa na takich sprawach nie mozna oszczedzac panowie to nie FSO |
_________________ „Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2010-06-10, 20:18
|
|
|
jak żeś ten termostat w 20 minut wymienił???? a rozkręcałeś te wszystkie osłony samo to rozkręcanie na mój gust to z godzina jak się jeszcze wie co i jak.... |
|
|
|
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2010-06-10, 20:39
|
|
|
ja zdemontowałem osłonę z góry, bocze odchyliłem (klucz imbus 5) no i widać było już węże odkręciłem ten co przeszkadzał (z jednej strony i odgiełem) i ten od termostatu, termostat 2 śruby i po zabawie. Ja miałem pod auto wsuniętą wannę na płyn i musiałem dolać ok 0,5l. max |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2010-06-10, 20:44
|
|
|
niby proste muszę spróbować tylko tam tak ciasno..... :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
bobasgoleniow
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Q5 2.0 TDI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Maj 2010 Posty: 97 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2010-06-20, 13:17
|
|
|
riki76 oslony maja 8 srubek godzine chcesz to odkrecac?? w sumie mozna caly dzien to odkrecac masz racje |
_________________ „Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
|
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2010-06-26, 22:15
|
|
|
riki76 napisał/a: | niby proste muszę spróbować tylko tam tak ciasno..... |
też miałem takie podejście do sprawy a jak się zabrałem to po 15min był koniec :mrgreen: a przygotowań miesiąc prawie :-P |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2010-07-15, 10:51
|
|
|
niebawem wymiana bo coś ten termostat szwankuje, ostatnio stałem trochę w korku w upale i silnik się zagrzał że na wskaźniku pokazało 110 stopni aż się przeraziłem, ale nic się nie stało.... |
|
|
|
|
|