Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
zaslonieta chlodnica  
Autor Wiadomość
Maciass 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: a8
Wiek: 35
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 9
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2010-01-26, 23:49   

Przy takich temperaturach jakie mamy na zawnatrz jest to mozliwe ze na pastoju Ci spadnie z 90 na 70 ale to tylko na chwile powinno i tylko wtedy jak dasz ogrzewanie na full to ze troche spadnie na chwile to normalne przy -15 i nizej ;-)
 
 
klon_84
[Usunięty]

Wysłany: 2010-01-27, 00:06   

a ja mam nowy teramostta zalozony i mi trzyma 90 stopni clay czas nawet przy -15 8-)
 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2010-01-29, 18:03   

Dzisiaj miałem troche wolnego i się zabrałem za wymiane termostatu :-D no i okazało się że to niejest takie straszen miejsca jest dość dużo i całość zajeła jakieś ok.30-40min. Tak więc w 4,2 ABZ niema najmniejszego problemu z wymiana :)
 
 
PACIU 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: PB
Imię: PIOTREK
Jeżdzę: czym prędzej
Wiek: 40
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 10
Skąd: Syców/Wrocław
Wysłany: 2010-01-29, 21:04   

a jaki termostat jest dobry tzn taki zeby za rok nie wymieniac??
_________________
PACIU
 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2010-01-29, 21:08   

trudno powiedzieć. Zależy na jaki trafisz bo nawet dbd trafiają się wadliwe. najlepiej kupić oryginał w serwisie bo termostat do najdroższych części nie należy.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-01-29, 21:35   

PACIU napisał/a:
a jaki termostat jest dobry tzn taki zeby za rok nie wymieniac??

Jw. oryginal. Z zamienników WAHLER.
_________________
Black Cars Matters
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2010-06-03, 19:21   

przemoR888, Dużo płynu chłodzącego wyleciało przy spuszczaniu z układu chłodzącego przy wymianie termostatu bo mam zamiar u siebie wymienić, też mam ABZ i problemy z temperaturą i mam zamiar wymienić sam termostat, jakbyś w skrócie opisał co rozkręcałeś z przodu aby do niego dojść byłbym wdzięczny
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-06-03, 19:43   

Mały pogląd na termostat : http://www.brittcrowell.c...n_A8/index.html , http://www.audipages.com/...tbreplace0.html
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
bobasgoleniow 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Q5 2.0 TDI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 97
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2010-06-03, 21:17   

powiem tak wymiana zajela mi 20 minut a co do samego termostatu to tylko oryginal kupilem w serwisie w audi w berlinie koszt 27 euro reszta to lipa na takich sprawach nie mozna oszczedzac panowie to nie FSO :D :D
_________________
„Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2010-06-10, 20:18   

jak żeś ten termostat w 20 minut wymienił???? a rozkręcałeś te wszystkie osłony samo to rozkręcanie na mój gust to z godzina jak się jeszcze wie co i jak....
 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2010-06-10, 20:39   

ja zdemontowałem osłonę z góry, bocze odchyliłem (klucz imbus 5) no i widać było już węże :) odkręciłem ten co przeszkadzał (z jednej strony i odgiełem) i ten od termostatu, termostat 2 śruby i po zabawie. Ja miałem pod auto wsuniętą wannę na płyn i musiałem dolać ok 0,5l. max
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2010-06-10, 20:44   

niby proste muszę spróbować tylko tam tak ciasno..... :mrgreen:
 
 
bobasgoleniow 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Q5 2.0 TDI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 97
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2010-06-20, 13:17   

riki76 oslony maja 8 srubek godzine chcesz to odkrecac?? w sumie mozna caly dzien to odkrecac masz racje :D
_________________
„Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2010-06-26, 22:15   

riki76 napisał/a:
niby proste muszę spróbować tylko tam tak ciasno.....

też miałem takie podejście do sprawy a jak się zabrałem to po 15min był koniec :mrgreen: a przygotowań miesiąc prawie :-P
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2010-07-15, 10:51   

niebawem wymiana bo coś ten termostat szwankuje, ostatnio stałem trochę w korku w upale i silnik się zagrzał że na wskaźniku pokazało 110 stopni aż się przeraziłem, ale nic się nie stało....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.