Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-02-16, 15:29   

beyer28 napisał/a:
Dobrze wiedzieć ;) Simon, a jak myślisz, czy zaciski od d3 podejdą do d2.Da to coś wogule?


beyer28 napisał/a:
Simone331 napisał/a:
FOSS ostatnio pisał, że ma zestaw ze swojej D3 i śmiało można to założyć do D2. Nie pamiętam tylko czy tyczyło się to preFLa czy FLa, bo są małe różnice.

Dzięki za linka, z wypowiedzi wynika, że podejdą do zwrotnicy z A8 FL, ceny zacisków nie wielkie, a więc może warto by było spróbować. A może któryś z kolegów już robił taki swapik i może się wypowiedzieć, co do efektów tej operacji :)

Zaciski przednie z jarzmami montujesz do po-liftowego D2 4.2V8 p&p - temat przećwiczony.
Jeden z kolegów zakładał do S8 D2 - musiał tylko zwrotnice zmienić na te ze zwykłego A8 D2 i reszta już poszła "z górki".

Zakładasz heble + tarcze 360mm i na pewno będzie lepiej hamować.
Zaciski z jarzmami od mojej D3 4.2V8 znajdziesz w moim ogłoszeniu ale telefon masz więc zapraszam..... kto pierwszy ten lepszy ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-02-16, 15:44   

FOSS napisał/a:
Jeden z kolegów zakładał do S8 D2 - musiał tylko zwrotnice zmienić na te ze zwykłego A8 D2 i reszta już poszła "z górki".
Zakładasz heble + tarcze 360mm i na pewno będzie lepiej hamować.

Hamuje lepiej jak 4 tłoczkowe brembo z eSki?
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-16, 16:05   

Qrcze a ja myslalem że moja omega A to miała hamulce jak w bryczce konnej-tam co bym nie robił to były do kitu a w A8 to wrecz jak wsiadłem z omy to...dobrze że miałem pasy zapiete :D
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 43
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-02-16, 19:03   

krzychu22.p1i Na pewno lepiej ,hamulce brembo mają małe klocki jak na takie zaciski
wiedz zaciski z d3 i bedzie ok.
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2014-02-17, 08:44   

No to sprawa prosta z tego co widac, zamowic tarcze 360 i zaciski od D3 i gra gitara, zacisk od d3 w granicach 100-200 zł za sztukę, czyli nie jest tak zle:)
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-02-17, 09:44   

krzychu22.p1i napisał/a:
FOSS napisał/a:
Jeden z kolegów zakładał do S8 D2 - musiał tylko zwrotnice zmienić na te ze zwykłego A8 D2 i reszta już poszła "z górki".
Zakładasz heble + tarcze 360mm i na pewno będzie lepiej hamować.

Hamuje lepiej jak 4 tłoczkowe brembo z eSki?


Wielkosc tarczy robi robote, im wieksza tarcza tym dalej od osi jest przylozone ramie sily, Bardzo dobrze to sie uwidacznia gdy probujesz odkrecic srube krotkim/dluzszym kluczem. Oczywiscie dochodza to tego inne zalety, jak np wieksza pojemnosc termiczna (trudniej zagotowac hamulce).
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-02-17, 10:29   

Korton napisał/a:
krzychu22.p1i napisał/a:
FOSS napisał/a:
Jeden z kolegów zakładał do S8 D2 - musiał tylko zwrotnice zmienić na te ze zwykłego A8 D2 i reszta już poszła "z górki".
Zakładasz heble + tarcze 360mm i na pewno będzie lepiej hamować.

Hamuje lepiej jak 4 tłoczkowe brembo z eSki?

Wielkosc tarczy robi robote, im wieksza tarcza tym dalej od osi jest przylozone ramie sily, Bardzo dobrze to sie uwidacznia gdy probujesz odkrecic srube krotkim/dluzszym kluczem. Oczywiscie dochodza to tego inne zalety, jak np wieksza pojemnosc termiczna (trudniej zagotowac hamulce).

No właśnie kolego Korton, to właśnie miałem napisać - większa tarcza więc mniej się grzeje, większy klocek więc większa powierzchnia cierna.


Powiem wam, że przepaść w hamulcach to ja poczułem jak wysiadłem ze swojej D3 (obecnie heble eSkowe z tarczami 385/335) a wsiadłem do po-liftowej S8 D2 na seryjnych Brembo (tarcza z przodu 345mm czyli tylko 10mm większa od mojej tylnej) i w celach testowych wyjechałem na obwodnicę...... ależ te Brembo nie hamuje <niegadam>


Apropos mojego kompletu zacisków i jarzm z D3 - już jest zaklepany dla jednego kolegi więc chętnym do przeróbek pozostaje Allegro ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-17, 16:25   

FOSS napisał/a:

Apropos mojego kompletu zacisków i jarzm z D3 - już jest zaklepany dla jednego kolegi więc chętnym do przeróbek pozostaje Allegro ;)


no to pięknie, a już miałem zaklepywać :/ na szczęście na allegro duży wybór <hura> Damian, ale na montaż stawiam się u Ciebie :)
A odnośnie montażu to trzeba dawać dystanse między piastę, a tarczę, a co za tym idzie dłuższe szpilki? czy nie ma takiej potrzeby...
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2014-02-17, 16:39   

To z tym swapem hebli z d3 do d2 nie jest wcale takie glupie, jesli tak jak piszesz Foss, a wierze w Twoje odczucia, ze hamuja duzo lepiej niz 4ki brembo ;) Tez cos mysle, tymbardziej ze cena duzo bardziej atrakcyjna niz 6cio tloczek ;) juz nie pamietam, ale do przedliftowej zwrotnicy podejda tez p&p??? Bo cos byly chyba jakies roznice???
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-17, 21:58   

No wlasnie w przedlifcie trza by wymieniac chyba zwrotnice na poliftowe? A czy do tych hebli z D3 podejda 17stki czy juz minimum 18?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-02-17, 22:07   

Chyba 18, ale może i wejdzie 17 z dystansem <niewiem> Zobaczymy w swoim czasie :P
_________________
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-02-17, 22:08   

Apophis napisał/a:
A czy do tych hebli z D3 podejda 17stki czy juz minimum 18?

Noi tu jeszcze jedna niespodzianka......
w S8 D2 są zaciski Brembo i tarcze 345mm i najmniejsza felga to praktycznie 18" (17" czasem wejdzie ale na żyletki się mieści i zależy to od konkretnego wzoru felgi)...
w A8 D3 są zaciski ATE i tarcze 360mm i na nie spokojnie można założyć felgi 17" ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-02-17, 22:15   

Ale to będzie wyglądać w tej 18, zapełni całą przestrzeń.
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-17, 23:15   

A w 17? Hehe ;)
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2014-02-18, 08:25   

Jak ktoś już będzie po operacji przeszczepu zacisków, niech napisze jak przyjął się przeszczep. U mnie zbliża się wymiana tarcz i klocków, to może przy okazji tez bym taką operację przeprowadził
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.