Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB/LPG ] glowice  
Autor Wiadomość
mariuszjp100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 154
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 2015-08-04, 16:19   [D2 01 4.2PB/LPG ] glowice

Koledzy mam pytanie do tych co robili coś przy glowicach bo byłem u mechanika umówić się na zrobienie uszczelek bo kopci i bierze płyn i mechanik mnie straszył ze pewnie walki będą powycierane itp jakie macie doświadczenia z tym?
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2015-08-04, 19:18   

A ile masz najechane ze do głowic trzeba zaglądać?
_________________
xyz
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-04, 19:19   

Oprócz uszczelek pod głowkami mozna robic w nich wszystko. Ale powycierane wałki to predzej w dieslu :)
 
 
mariuszjp100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 154
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 2015-08-04, 20:23   

Na liczniku niby 280 tyś ale ile ma to nie wiem w sumie to mam ja 5 lat ale wcześniej to nie wiem na gazie ma orzejechane około 150 tys i tak mnie mechanik postraszyl że walki pewnie wytarte itp itd więc pytam o wasze zdanie bo silnik normalnie pracuje tylko pobiera płyn i kopci na biało i jak zapale na niebiesko chwilę
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-08-04, 20:43   

Wałki wycieraja się ale w TDI , w benzynowym V8 z Audi nie widziałem jeszcze .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-08-04, 20:52   

ja miałem robioną głowice przy liczynikowym 280kkm a w realu pewnie koło 400kkm i nie było widać zurzycia wałków. Głowica oczywiscie cała do roboty a nie wybiórczo czyli mnie po moich zniżkach całosc za jedną głowice wyniosła ok. 2500zł. :|
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-08-04, 20:53   

martin_rs4, Napisz prosze dla wyjaśnienia co miałeś robione w tej kwocie - jak pamiętasz oczywiście - dla potomnych
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-08-04, 20:59   

komplet uszczelek pod główke, planowanie głowicy, nowe zawory wydechowe, szlify gniazd zaworowych, nowy napinacz łańcucha - oczywiscie niemiecki chinol ;) i chyba z 7 nowych wkładek regulacyjnych, tzw. popychaczy...

p.s. acha no i po częsci robota mojego mechanika :]
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-08-04, 21:02   

lepiej jest kupić sprawny sprawny
motor ;)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-08-04, 21:06   

i winowajca >

_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-08-04, 21:08   

pepi napisał/a:
lepiej jest kupić sprawny sprawny
motor ;)


pepi, za ile kupisz sprawny, sprawny motor? tak żeby na 2-3 lata znów nic nie wywaliło? 3500-5000zł golasa + osprzęt + przełożenie?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-08-04, 21:10   

Sam z siebie zgial sie ten ssacy czy napinacz byl tak wyłachany ze zanim zlapal cisnienie to zawor pogieło ?
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-08-04, 21:12   

według mojego mechanika napinacz nie napiął u łańcuch przeskoczył na wałkach <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-08-04, 21:13   

mariuszjp100 napisał/a:
Koledzy mam pytanie do tych co robili coś przy glowicach bo byłem u mechanika umówić się na zrobienie uszczelek bo kopci i bierze płyn i mechanik mnie straszył ze pewnie walki będą powycierane itp jakie macie doświadczenia z tym?


Mariusz zapraszam do poczytania > http://www.a8team.pl/d2-f...racja+g%B3owicy
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Miskov51 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2 Lift
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 31
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2015-08-04, 22:35   

Hmm co prawda ja się nie znam jakoś specjalnie. Ale u mnie też minimalnie bierze płyn i czasem (szczególnie jak wilgotno) kopci trochę za bardzo na biało. Ale zauważyłem (co potwierdził gazownik) że reduktor gazu powinien być już regenerowany bo są z nim problemy w dodatku zauważyłem przy nim kilka czerwonych kropli (płyn chłodniczy). Może u ciebie jest podobna sytuacja i z głowicą wszystko ok?
_________________
Miskov51
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.