Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 02 3.3TDI ] Maglownica do wymiany - co robić?  
Autor Wiadomość
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 708
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-09-25, 09:25   

Posprawdzaj najpierw wszystkie wahacze i końcówki drążków
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
jarogmur 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 6HP
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: D3
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-25, 10:50   

u mnie też coś puka. Ostatnio byłem u mechanika żeby przejrzał całe zawieszenie, wymienił trzy wahacze z przodu, jakieś gumki z przodu i z tyłu. Stwierdził, że już wszystko jest TipTop.
Mimo naprawy ciągle jest dziwne pukanie. Zastanawiam się jeszcze nad amortyzatorami a raczej nad łożyskami w mocowaniu górnym. Jednak po lekturze wątku kolejną opcją może być maglownica.

Jakie są odczucia podczas jazdy z luzami w maglu? Delikatne pukanie w kierownicy i stuki jakby na górze amortyzatorów? Ja tak przynajmniej tak słyszę u siebie.
Słychać to nawet podczas jazdy po równej drodze z lekkimi pochyłościami.
_________________
Pozdrawiam Jaro
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-09-25, 10:55   

A8 nie ma łożysk amortyzatora są tylko poduszki.
Stukać mogą zaciski hamulcowe, wahacze, łączniki lub gumy stabilizatorów, poduszka amortyzatora jak i sam amortyzator oraz końcówki drązków lub magiel.

U mnie pukało luźne nadkole a rezonans rozchodził się aż pod szyberdach. :d
_________________

 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2015-09-25, 13:28   

A normalne jest jak przy pełnym skręcie kierownicy w jedną bądź drugą stronę słychać taki ciągły pisk/świst ? Sam nie wiem jak to nazwać ale dźwięk jest moim zdaniem lekko podejrzany.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-09-25, 14:55   

Gunner napisał/a:
A normalne jest jak przy pełnym skręcie kierownicy w jedną bądź drugą stronę słychać taki ciągły pisk/świst ? Sam nie wiem jak to nazwać ale dźwięk jest moim zdaniem lekko podejrzany.


A jak odpuścisz trochę kierownicę to przestaje ?
Może to pompa sadzi ciśnieniem. Ogólnie nie wskazane jest dociąganie kierownicy na maxa, grzeje się wtedy płyn bardzo.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2015-09-25, 15:01   

Tak, jak odpuszcze minimalnie to przestaje. Wtedy to piszczy jak dociągne kierą do końca i trzymam, że już dalej nie chce iść. Normalnie tak się nie robi ale dzisiaj sprawdziłem z ciekawości.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-09-25, 15:42   

Cytat z instrukcji obsługi:

fbfgbxfgbx.jpg
Plik ściągnięto 8 raz(y) 63,18 KB

_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gunner 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 358
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2015-09-25, 18:17   

No czyli raczej to co słychać u mnie to normalna reakcja pompy.
 
 
jarogmur 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 6HP
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: D3
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-29, 18:05   

byłem dzisiaj dowiedzieć się co i jak odnośnie przekładni. Gość powiedział, że standardowy problem w A8. Koszt 900 PLN (regeneracja + robocizna + geometria).
Rano przyprowadzasz auto, demontują przekładnie i wiozą gdzieś do Łodzi na regeneracje. Następnego dnia odbiór zregenerowanej, montaż w aucie i odbiór samochodu. Dają pisemną gwarancję na rok czasu.

http://warszawa-regenerac...azowieckie.html
_________________
Pozdrawiam Jaro
 
 
bazzzyl 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 328
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-29, 18:08   

jarogmur napisał/a:
http://warszawa-regeneracja-mazowieckie-1.maglownice.eu/mazowieckie.html


Ale gdzie byłeś Kolego, na Parowcowej?
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-29, 18:35   

regeneracje przekładni polegaja jedynie na wymianie uszczelnień. Żadna firma nie zlikwiduje luzów jesli takowe już sa bo nie ma do tego cześci.
 
 
jarogmur 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 6HP
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: D3
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-29, 18:46   

bazzzyl napisał/a:
jarogmur napisał/a:
http://warszawa-regeneracja-mazowieckie-1.maglownice.eu/mazowieckie.html


Ale gdzie byłeś Kolego, na Parowcowej?


Tak na Parowcowej.
_________________
Pozdrawiam Jaro
 
 
gibgibon 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 11
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-12-15, 10:09   

Witam, kolego Riki76, mówisz, że na dolnym śląsku usunęli Ci luzy w maglownicy w D2? Mógłbyś podać jakieś namiary na ten warsztat? Dużo osób twierdzi, że nie da się w D2 luzów usunąć ale skoro u Ciebie się dało to też bym spróbował.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-15, 11:53   

Bo się nie da usunąć bez wymiany niedostępnych części i jedynie śrubą podregulować.
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-10-12, 07:42   

Odkopię wątek. Próbował ktoś zacieśnić maglownicę śrubą regulacyjną? W A6 był dobry dostęp z dołu, ale tutaj jest lipa. Nawet z przegubami ciężko się dostać, bo wydech i osłona termiczna przeszkadzają. Próbowałem z boku od strony koła, ale potrzebny byłby płaski (nie wyprofilowany) klucz oczkowy, a takiego pod ręką nie miałem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.