Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG] Wypadanie zapłonów tylko na lewej stronie  
Autor Wiadomość
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-11-06, 18:50   

Wiem Pepi do czego pijesz i nie mam zamiaru wchodzic w jalowa dyskusje.
Jakbys jeszcze nie zauwazyl to wiem co z czym sie je nie tylko w lpg(nie mylic z wiem wszystko) i mam czym pracowac by efekt byl zamierzony a nie na zasadzie ze chyba jest dobrze
Co do bakow to nawet teraz po 2 latach uzytkowania daleko mu do tego bylo -oringi miekkie tak jak powinny byc.
A mialem zamiar mu przeglad zrobic :D a tu prosze sam sie wyrwal bez pytania.
 
 
Maroonio 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 78
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-06, 20:15   

Wymieniłem lambdę na nową, zrobiłem kalibrację ale igła to to nie jest. Sprawdziłem czy z podciśnienia nie śmierdzi gazem i nie śmierdzi ale mimo wszystko obstawiam ten reduktor. Ciśnienie robocze ustawiona na 1,18 potrafi spaść przy bucie nawet poniżej 1. Ogólnie słabo jedzie a jak zrzuci kicku i ciągnie to potrafi przerzucić na benzynę. Sporadycznie na wolnych podlewa dziwnie...Zamówiłem zestaw naprawczy, zobaczymy czy coś pomoże.
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-11-06, 20:25   

Dalej masz wypadanie zaplonu?,korekty dalej na lpg ida na te -+25% na jednym banku?
Co tam masz za wtryskiwacze?
Zestaw naprawczy zawsze sie przyda.
Pamietaj bez sondy szerokopasmowej nigdy nie ustwisz tak LPG by bylo dobrze szczegolnie gdy wlasnie pod butem ci auto nie jedzie.Znam sporo przypadkow gdy fachmani mowili-za slaby reduktor,- za slabe wtryski,
A wystarczylo z sonda sie przejechac i jadnak te za slabe spokojnie wyrabialo.
 
 
Maroonio 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 78
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-06, 21:02   

Sporadyczne wypadanie się pojawia ale tylko wtedy gdy podleje nie wiadomo po co na wolnych <niewiem>.
Korekty chyba się poprawiły ale dokładnie obadam to jutro podczas podróży do pracy i z powrotem. Wtryski to Magic Jet pojedyncze.
Myślałem o tym żeby założyć szerokopasmówkę bo nawet leży i czeka do mojego projektu który stoi przez zabawy z A8. Miałem wcześniej A4 1,8T i całkiem fajnie to jeździło nawet bez takiego wnikliwego strojenia więc mam nadzieję, że regeneracja reduktora poprawi sytuację.
 
 
Maroonio 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 78
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-07, 07:35   

Z dzisiejszych obserwacji wynika że to chyba coś musi być spieprzone z podłączeniem instalacji gazowej :( Podczas pracy na benzynie, na kanale 11 sondy elegancko pracują jak tylko nacisnę guzik żeby włączyć gazownię, pierwsza sonda nadal pracuje, natomiast druga dąży do -25% i tak już zostaje. Bez względu na to czy przyśpieszam czy nie tylko jedna sonda pracuje a druga stoi a dębowo. Gdy podczas jazdy przełączę z powrotem na benzynę to druga sonda od razu budzi się do życia....
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-11-07, 07:47   

to odepnij od lambdy kabelek -tak na prawdę nie potrzebny
Podziwiam was jesteście bardzo odważni ;)
Jeden taki gówniany reduktor pracujący ponad siły
środek się kurczy obudowa jest nagrzana :)
Zegar tyka
no ale motory i chłodnice muszą się sprzedawać
 
 
Maroonio 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 78
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-07, 08:03   

Odpiąłem już dawno :) Po za tym, że znikły wskazania lambdy w programie Staga to nic się nie zmieniło. Chyba, że po za fioletowym i filoletowo szarym kabelkiem jest coś jeszcze?
Ja tego reduktora nie zakładałem, kupiłem auto z założonym gazem, nadpaloną wiązką silnika, spalonym ECU i paroma innymi duperelami i tak mi zachciało to uruchamiać :D
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-11-07, 08:22   

to aby wybadac czy to wtryski czy komp gazu zrob test.
Przelacz silnik na lpg
W programie staga rzad cylindrow 5-8 przelacz na benzyne.
Wtedy sprawdz na VAG korekty.
JAk beda nalezyte to wlaczaj po jednym wtryskiwaczu gazowym .Kazdemu z osobna daj chwile (np min.) i patrz na korekty.

Daj znac
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-11-07, 16:13   

dawno o tym już pisałem ;)
 
 
Maroonio 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 78
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-07, 17:58   

No dobra zrobiłem testy i wyniki są zaskakujące :) Tam chyba są jakieś cuda w podłączeniu tej instalacji. Wygląda to tak, że przy odłączaniu cylindrów 5-8 nie dzieje się nic z korektami na drugiej sondzie. Telepie tylko bardziej silnikiem i wszystko.
Przy odłączaniu cylindrów 1-4 silnikiem mniej telepie a korekty na drugiej sondzie się zmieniają. Nagrałem film jak to mniej więcej wygląda.

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-11-07, 20:23   

Kolego sprawdz czy dobrze masz wpietą kolejność wtrysków. Wygląda mi to na pomieszanie wtrysku. Po wyłączeniu 8 gazowego wali na podwójnym paliwie i to widać po korektach.
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-11-08, 13:54   

a moze paliwa nie odpina ?
kostkę wypnij z wtryskiwaczy
 
 
Maroonio 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 78
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-08, 18:38   

Sprawdzę te dwie możliwości tylko zastanawia mnie jedno. Dlaczego po odpięciu drugiej sondy, praca silnika znacznie się poprawia?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-11-08, 21:20   

wchodzi w tryb awaryjny
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.