Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-23, 07:19
|
|
|
to proponuję z konserwy blachę pod tłoczek dać
mnie to ostatnio rozbawiło w pewnym a4 |
|
|
|
|
|
|
|
brakeparts [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-03-24, 11:03
|
|
|
Klocki często piszczą gdy są przegrzewane, z tego też względu wiele osób które jeżdżą spokojnie będą chwalić Ate/Zimmermann/TRW/Bosch itd a osoby które poruszają się dynamicznie na każdą z tych firm będzie narzekać. Mieszankę cierną klocka należy dobierać pod swój styl jazdy bo nie jest tak, że to co sprawdza się u kierowcy X będzie sprawdzać się u kierowcy Y i na odwrót. Jeżeli klocki są przegrzewane należy zamontować mocniejszą mieszankę (o szerszej temperaturze pracy - hamujące od zimnych hamulców i nie przegrzewające się przy 500stC). W D2 i D3 przy dynamicznej jeździe polecamy EBC Yellow, Hawk HPS - Ferodo DS2500 jest także dobrym klockiem jednak on lubi piszczeć |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-03-24, 12:02
|
|
|
brakeparts napisał/a: | Klocki często piszczą gdy są przegrzewane, z tego też względu wiele osób które jeżdżą spokojnie będą chwalić Ate/Zimmermann/TRW/Bosch..... |
Tzn. konkretnie TRW do jakiej jazdy są najlepsze? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
brakeparts [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-03-24, 12:17
|
|
|
TRW ostatnio słabo wypada dlatego też nie ma tych klocków w naszej ofercie ale standardowe klocki mają mieszanki dostosowane do prędkości 150-160km/h i normalnej spokojnej jazdy. Jeżeli poruszamy się szybciej albo nie lubimy hamować silnikiem wtedy trzeba przemyśleć mocniejsze mieszanki |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2014-03-24, 12:22
|
|
|
FOSS, do jazdy emeryckiej hehehhe
Ja w D2 miałem założone tarcze oryginalne + kocki TRW piszczało, założyłem później zestaw tarcze nowe ATE + klocki TEXTAR jeden wielki pisk, zmieniłem na TRW piszczało, ale znośnie. Dużo jeżdżę po mieście, czasami w trasie i różnie czasami wolniej czasami ostrzej zależy od humoru hehe
I powiem, że jestem mechanikiem czytałem o docieraniu itd jeździłem naprawdę sporo, aby dotrzeć dobrze i wraz piszczały i powiedziałem, że już niestety z tych firm do A8 na pewno nie kupię teraz obecnie za jakiś czas mam zamiar zmieniać klocki tarcze w D3 z przodu to myślę, że tutaj chłopaki co znają się na rzeczy pomogą i nie będzie pisku właśnie tak myślę nad Zimmerman Sport oraz Hawk jak pisze kolega brakeparts. |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-03-24, 12:50
|
|
|
brakeparts napisał/a: | TRW ostatnio słabo wypada dlatego też nie ma tych klocków w naszej ofercie ale standardowe klocki mają mieszanki dostosowane do prędkości 150-160km/h i normalnej spokojnej jazdy. Jeżeli poruszamy się szybciej albo nie lubimy hamować silnikiem wtedy trzeba przemyśleć mocniejsze mieszanki |
Lukas134 napisał/a: | FOSS, do jazdy emeryckiej hehehhe |
Taaaaa, to bardzo ciekawe...... bo ja należę akurat do tych aktywnie jeżdżących i tych którym fabryczne hamulce nie wystarczały..... i jakoś u mnie klocki TRW na tarczach ATE spisują się całkiem dobrze i nie piszczą
trafiam pewnie na wyjątkowo dobrze wykonane komplety <tjaa> |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
brakeparts [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-03-24, 12:59
|
|
|
My TRW przetestowaliśmy w Alfie 147 i Roverze 25 - w tych autach już nie dawały rady... |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5076 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2014-03-24, 16:13
|
|
|
Komplet TRW przód/tył i cisza. Piszczały chwile, nowe przed dotarciem. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-25, 07:27
|
|
|
bo jak się ma moher na głowie to i klocki mogą być z drewna bo hamulce nie potrzebne
A tak na poważnie nie wydaje wam się że każdy zachwala swój towar który ma w ofercie a inne to be .
Jak na mój gust czym klocki będą bardziej twarde to mogą się odzywać
tarcze nacinane nawiercane są ok
wtedy ryzyko jakiś hałasów spada znacznie . |
|
|
|
|
|
|
|
brakeparts [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-03-25, 10:02
|
|
|
Mamy dobre dojście do TRW ale wychodzimy z założenia, że zadowolenie klienta jest najważniejsze Także nie jest tak, że każdy chwali to co ma w ofercie bo kiedyś mieliśmy je w ofercie lecz zostały wycofane... |
|
|
|
|
Lewian
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 60 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 204 Skąd: Kleczew
|
Wysłany: 2014-03-25, 10:09
|
|
|
TRW do spokojnej jazdy autami o nie za dużej mocy i oczywiście na tarczach gładkich daję radę, w reszcie przypadków jest tak jak napisał kolega brakeparts
I piszę to pomimo, że mamy w ofercie TRW |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-25, 19:25
|
|
|
co wy określacie mocne auto ? |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-03-25, 19:48
|
|
|
Lewian napisał/a: | TRW do spokojnej jazdy autami o nie za dużej mocy i oczywiście na tarczach gładkich daję radę, w reszcie przypadków jest tak jak napisał kolega brakeparts
I piszę to pomimo, że mamy w ofercie TRW |
Spokojnie. Brat zakupił u Państwa klocki TRW do tarcz gładkich do A6 C5 2,8 automat w quattro. Jest bardzo zadowolony. Klocki sprawują się świetnie, nie piszczą, nie pylą i hamują jak trzeba. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2014-03-25, 20:17
|
|
|
brakeparts, Lewian mam takie jeszcze pytanie do obydwu Panów, chwalicie bardzo tarcze Zimmerman Sport, sam takie chcę kupić, ale i tu ktoś pisał na forum i na innym forum gdzie jestem już kilka razy słyszałem, że potrafią pękać przy nawierceniach?? czy to prawda ?? interesuję się tymi tarczami dlatego pytam |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|