Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL] Tarcze & klocki (przód)  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-23, 07:19   

to proponuję z konserwy blachę pod tłoczek dać :)
mnie to ostatnio rozbawiło w pewnym a4
 
 
brakeparts
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-24, 11:03   

Klocki często piszczą gdy są przegrzewane, z tego też względu wiele osób które jeżdżą spokojnie będą chwalić Ate/Zimmermann/TRW/Bosch itd a osoby które poruszają się dynamicznie na każdą z tych firm będzie narzekać. Mieszankę cierną klocka należy dobierać pod swój styl jazdy bo nie jest tak, że to co sprawdza się u kierowcy X będzie sprawdzać się u kierowcy Y i na odwrót. Jeżeli klocki są przegrzewane należy zamontować mocniejszą mieszankę (o szerszej temperaturze pracy - hamujące od zimnych hamulców i nie przegrzewające się przy 500stC). W D2 i D3 przy dynamicznej jeździe polecamy EBC Yellow, Hawk HPS - Ferodo DS2500 jest także dobrym klockiem jednak on lubi piszczeć
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-03-24, 12:02   

brakeparts napisał/a:
Klocki często piszczą gdy są przegrzewane, z tego też względu wiele osób które jeżdżą spokojnie będą chwalić Ate/Zimmermann/TRW/Bosch.....

Tzn. konkretnie TRW do jakiej jazdy są najlepsze?
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
brakeparts
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-24, 12:17   

TRW ostatnio słabo wypada dlatego też nie ma tych klocków w naszej ofercie ale standardowe klocki mają mieszanki dostosowane do prędkości 150-160km/h i normalnej spokojnej jazdy. Jeżeli poruszamy się szybciej albo nie lubimy hamować silnikiem wtedy trzeba przemyśleć mocniejsze mieszanki
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2014-03-24, 12:22   

FOSS, do jazdy emeryckiej :D :D :D hehehhe

Ja w D2 miałem założone tarcze oryginalne + kocki TRW piszczało, założyłem później zestaw tarcze nowe ATE + klocki TEXTAR jeden wielki pisk, zmieniłem na TRW piszczało, ale znośnie. Dużo jeżdżę po mieście, czasami w trasie i różnie czasami wolniej czasami ostrzej zależy od humoru hehe :D
I powiem, że jestem mechanikiem czytałem o docieraniu itd jeździłem naprawdę sporo, aby dotrzeć dobrze i wraz piszczały i powiedziałem, że już niestety z tych firm do A8 na pewno nie kupię :) teraz obecnie za jakiś czas mam zamiar zmieniać klocki tarcze w D3 z przodu to myślę, że tutaj chłopaki co znają się na rzeczy pomogą i nie będzie pisku :) właśnie tak myślę nad Zimmerman Sport oraz Hawk jak pisze kolega brakeparts.
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
Jakub 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 166
Skąd: BTM
Wysłany: 2014-03-24, 12:49   

zimmermann miałem w bmw i się pokrzywiły.
Obecnie mam w A8 EBC Turbo Grove i klocki red,bierz smiało taki zestaw,a o piszczeniu zapomnisz,klocki nie pylą i pomału się ścierają.
Tak przeglądając ceny,to widzę,że tarcze dość staniały,za to klocki,ceny kosmiczne obecnie.
_________________
http://images50.fotosik.p...21ec9bb925m.jpg
http://bytom.blox.pl/reso...wegraffiti3.jpg
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-03-24, 12:50   

brakeparts napisał/a:
TRW ostatnio słabo wypada dlatego też nie ma tych klocków w naszej ofercie ale standardowe klocki mają mieszanki dostosowane do prędkości 150-160km/h i normalnej spokojnej jazdy. Jeżeli poruszamy się szybciej albo nie lubimy hamować silnikiem wtedy trzeba przemyśleć mocniejsze mieszanki

Lukas134 napisał/a:
FOSS, do jazdy emeryckiej :D :D :D hehehhe

Taaaaa, to bardzo ciekawe...... bo ja należę akurat do tych aktywnie jeżdżących i tych którym fabryczne hamulce nie wystarczały..... i jakoś u mnie klocki TRW na tarczach ATE spisują się całkiem dobrze i nie piszczą ;)
trafiam pewnie na wyjątkowo dobrze wykonane komplety <tjaa>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
brakeparts
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-24, 12:59   

My TRW przetestowaliśmy w Alfie 147 i Roverze 25 - w tych autach już nie dawały rady...
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5076
Skąd: Těšin
Wysłany: 2014-03-24, 16:13   

Komplet TRW przód/tył i cisza. Piszczały chwile, nowe przed dotarciem.
_________________
Black Cars Matters
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-25, 07:27   

bo jak się ma moher na głowie to i klocki mogą być z drewna bo hamulce nie potrzebne :)

A tak na poważnie nie wydaje wam się że każdy zachwala swój towar który ma w ofercie a inne to be .
Jak na mój gust czym klocki będą bardziej twarde to mogą się odzywać
tarcze nacinane nawiercane są ok
wtedy ryzyko jakiś hałasów spada znacznie .
 
 
brakeparts
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-25, 10:02   

Mamy dobre dojście do TRW ale wychodzimy z założenia, że zadowolenie klienta jest najważniejsze ;) Także nie jest tak, że każdy chwali to co ma w ofercie bo kiedyś mieliśmy je w ofercie lecz zostały wycofane...
 
 
Lewian 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 204
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2014-03-25, 10:09   

TRW do spokojnej jazdy autami o nie za dużej mocy i oczywiście na tarczach gładkich daję radę, w reszcie przypadków jest tak jak napisał kolega brakeparts

I piszę to pomimo, że mamy w ofercie TRW ;)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-25, 19:25   

co wy określacie mocne auto ?
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-03-25, 19:48   

Lewian napisał/a:
TRW do spokojnej jazdy autami o nie za dużej mocy i oczywiście na tarczach gładkich daję radę, w reszcie przypadków jest tak jak napisał kolega brakeparts

I piszę to pomimo, że mamy w ofercie TRW ;)

Spokojnie. Brat zakupił u Państwa klocki TRW do tarcz gładkich do A6 C5 2,8 automat w quattro. Jest bardzo zadowolony. Klocki sprawują się świetnie, nie piszczą, nie pylą i hamują jak trzeba.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2014-03-25, 20:17   

brakeparts, Lewian mam takie jeszcze pytanie do obydwu Panów, chwalicie bardzo tarcze Zimmerman Sport, sam takie chcę kupić, ale i tu ktoś pisał na forum i na innym forum gdzie jestem już kilka razy słyszałem, że potrafią pękać przy nawierceniach?? czy to prawda ?? interesuję się tymi tarczami dlatego pytam :)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.