Autor |
Wiadomość |
Pix
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Paź 2014 Posty: 49 Skąd: OBERSCHLESIEN
|
Wysłany: 2014-10-18, 22:11
|
|
|
Lewian napisał/a: | No to cosik musiałeś spaprać przy montazu.
|
Nie, żebym coś tego, ale...
Poszperałem trochę po sieci i znalazłem wiele podobnych przypadków, w których to po "śmiesznym" przebiegu zimmermanny dostają bicia, bez względu czy to w audi czy w innym dupowozie. Przypadek? |
|
|
|
|
|
|
|
Lewian
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 60 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 204 Skąd: Kleczew
|
Wysłany: 2014-10-18, 22:28
|
|
|
Pix napisał/a: | Lewian napisał/a: | No to cosik musiałeś spaprać przy montazu.
|
Nie, żebym coś tego, ale...
Poszperałem trochę po sieci i znalazłem wiele podobnych przypadków, w których to po "śmiesznym" przebiegu zimmermanny dostają bicia, bez względu czy to w audi czy w innym dupowozie. Przypadek? |
Zamontowaliśmy kilka tysięcy kompletów, sprzedaliśmy kilkadziesiąt i brak takich sytuacji. Przypadek ? :p |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-18, 23:27
|
|
|
Ogólnie znany problem to że w D2 sa za słabe hebelki i kazdy może dostac kręćka.. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3150 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-10-19, 00:06
|
|
|
Pix, włóż zaciski z D3 i zapomnisz o pogiętych, przegrzanych tarczach 323m i mało wydajnym lucasie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-10-19, 01:39
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Pix, włóż zaciski z D3 i zapomnisz o pogiętych, przegrzanych tarczach 323m i mało wydajnym lucasie. |
Święte słowa. Niestety Audi się nie popisało. Nie popisało się przy D11 i przy D2. Chcieli dobrze ale niestety im to nie wyszło.
Dlatego lepiej odżałować i zapodać w/w zestaw przez Krzyśka, ja niestety za późno się dowiedziałem o tym ale nic straconego poczekam aż wykończę swoje heble i zakładam D3. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 30 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-10-19, 10:13
|
|
|
Ja u siebie zamontowalem Brembo, co okazało się wyrzuceniem 700zł w błoto - biły, piszczały, ogólnie makabra. Zamontowałem tarcze Zimmermany i klocki ATE - cichutko, nic nie bije. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4799 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-10-19, 10:30
|
|
|
Pix napisał/a: | Nie, żebym coś tego, ale...
| -sprawdziłeś bicie piasty i czy tarcze było dotarte ?
Z reklamacją tarcz bywa zazwyczaj tak jak pisałeś ja kiedyś na pewnym aucie
w dodatku swym pogiłem dwa komplety tarcz
Też mi odpisali podobnie wyregulować hamulce i nie nadają się do sportowej jazdy
i że stwierdzili przegrzanie tarczy
Po tym zabiegu wymieniłem wszystko zrobiłem zaciski i zakupiłem ori tarcze dedykowane dla tej marki i wytrzymały około 1 tys
to znaczy do wiosny bo w zimie nie rozpędzałem się za bardzo .
Kupiłem potem następny zestaw i było dobrze nic nie biło nie piszczało
miód i malina
Potem tylko te tarcze preferowałem nie podaje marki bo potem ta marka zeszła na psy
jak 2-3 lata było spokoju to potem zaczęło się dziać pękały na dziurach
i tłukły
Teraz podobno już znowu są ok ale niesmak pozostał |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-10-20, 08:51
|
|
|
ernesto napisał/a: | krzychu22.p1i napisał/a: | Pix, włóż zaciski z D3 i zapomnisz o pogiętych, przegrzanych tarczach 323m i mało wydajnym lucasie. |
Święte słowa. Niestety Audi się nie popisało. Nie popisało się przy D11 i przy D2. Chcieli dobrze ale niestety im to nie wyszło. |
Generalnie to przy żadnym ze swoich modeli się nie popisali no chyba że przy RS6 czy S8 gdzie włożyli ceramikę.
Nie ma co się pierniczyć w zakładanie jakichś super tarcz czy mega klocków od EBC za kupę siana - lepiej założyć większy zestaw hamulcowy i od razu połowę problemów ma się z głowy.
A jak dobrze dobierzesz nowy zestaw to klocki i tarcze będą kosztowały mniej niż te mega super ale na fabryczny wymiar a będą hamowały zdecydowanie lepiej.
Większa tarcza mniej się grzeje i szybciej to ciepło wytraca - jeżdżę na zestawie od S8 D3 (tarcze przód 385mm i tył 335mm) i muszę powiedzieć, że mało mam sytuacji kiedy te hamulce nie dają już rady.
Co najważniejsze, pomimo wielokrotnych hamowań z prędkości 200+ tarcze wciąż są w miarę proste i wciąż sprawne chociaż zestaw ten założyłem w kwietniu 2013 i zrobiłem już na nim spokojnie ponad 50kkm |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-10-20, 12:55
|
|
|
witam,ma pytanie do znających się w temacie,bo szukam i nie kogę znaleźć(albo źle szukam).....czy do mojej eski przedlifta podchodzą bez problemu zaciski od D3,czy musze jeszcze coś przerobić?felgi mam na razie 17 cali na dystansach. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-10-20, 14:00
|
|
|
gacuś, musisz założyć zwrotnice od lifta, aluminiową
Miłego czytania:
http://www.a8team.pl/d2-a...r=asc&highlight |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3150 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-10-20, 14:47
|
|
|
dzieki panowie,na razie odpuszczę bo za zwrotnicę trzeba troszkę zabulić, |
|
|
|
|
|
|
|
zaxaz
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 16 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-10-20, 16:56
|
|
|
U mnie problem bicia tarcz skoczyl sie od kiedy zregenerowalem zaciski, zalozylem nowy komplet tarcz i klockow ATE przod i tyl... Zdarza im sie piszczec, ale juz przejechalem na tym komplecie 3000km i jak na razie zero bicia. |
|
|
|
|
Pix
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Paź 2014 Posty: 49 Skąd: OBERSCHLESIEN
|
Wysłany: 2014-10-31, 23:20
|
|
|
Jakos niezbyt widzi mi sie przekladanie zaciskow z D3. Jestem zwolennikiem oryginalu. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3150 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-11-01, 11:17
|
|
|
Pix napisał/a: | Jakos niezbyt widzi mi sie przekladanie zaciskow z D3. Jestem zwolennikiem oryginalu. |
Nie żyj w ciemnogrodzie Po pierwsze to ori, po drugie zestaw pozbawiony wad poprzednika, po 3 koszty eksploatacji na tym samym poziomie a po 4 wydajność hamowania i odprowadzanie ciepła bez porównania. |
_________________
|
|
|
|
|
|