Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL] Tarcze & klocki (przód)  
Autor Wiadomość
Pix 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Paź 2014
Posty: 49
Skąd: OBERSCHLESIEN
Wysłany: 2014-10-18, 22:11   

Lewian napisał/a:
No to cosik musiałeś spaprać przy montazu.


Nie, żebym coś tego, ale... <nienie>

Poszperałem trochę po sieci i znalazłem wiele podobnych przypadków, w których to po "śmiesznym" przebiegu zimmermanny dostają bicia, bez względu czy to w audi czy w innym dupowozie. Przypadek?
 
 
Lewian 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 204
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2014-10-18, 22:28   

Pix napisał/a:
Lewian napisał/a:
No to cosik musiałeś spaprać przy montazu.


Nie, żebym coś tego, ale... <nienie>

Poszperałem trochę po sieci i znalazłem wiele podobnych przypadków, w których to po "śmiesznym" przebiegu zimmermanny dostają bicia, bez względu czy to w audi czy w innym dupowozie. Przypadek?


Zamontowaliśmy kilka tysięcy kompletów, sprzedaliśmy kilkadziesiąt i brak takich sytuacji. Przypadek ? :p
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-18, 23:27   

Ogólnie znany problem to że w D2 sa za słabe hebelki i kazdy może dostac kręćka..
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-10-19, 00:06   

Pix, włóż zaciski z D3 i zapomnisz o pogiętych, przegrzanych tarczach 323m i mało wydajnym lucasie.
_________________
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-10-19, 01:39   

krzychu22.p1i napisał/a:
Pix, włóż zaciski z D3 i zapomnisz o pogiętych, przegrzanych tarczach 323m i mało wydajnym lucasie.


Święte słowa. Niestety Audi się nie popisało. Nie popisało się przy D11 i przy D2. Chcieli dobrze ale niestety im to nie wyszło.
Dlatego lepiej odżałować i zapodać w/w zestaw przez Krzyśka, ja niestety za późno się dowiedziałem o tym ale nic straconego poczekam aż wykończę swoje heble i zakładam D3.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-10-19, 10:13   

Ja u siebie zamontowalem Brembo, co okazało się wyrzuceniem 700zł w błoto - biły, piszczały, ogólnie makabra. Zamontowałem tarcze Zimmermany i klocki ATE - cichutko, nic nie bije.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-19, 10:30   

Pix napisał/a:
Nie, żebym coś tego, ale... <nienie>
-sprawdziłeś bicie piasty i czy tarcze było dotarte ?
Z reklamacją tarcz bywa zazwyczaj tak jak pisałeś ja kiedyś na pewnym aucie
w dodatku swym pogiłem dwa komplety tarcz
Też mi odpisali podobnie wyregulować hamulce i nie nadają się do sportowej jazdy
i że stwierdzili przegrzanie tarczy :)
Po tym zabiegu wymieniłem wszystko zrobiłem zaciski i zakupiłem ori tarcze dedykowane dla tej marki i wytrzymały około 1 tys
to znaczy do wiosny bo w zimie nie rozpędzałem się za bardzo .
Kupiłem potem następny zestaw i było dobrze nic nie biło nie piszczało
miód i malina
Potem tylko te tarcze preferowałem nie podaje marki bo potem ta marka zeszła na psy
jak 2-3 lata było spokoju to potem zaczęło się dziać pękały na dziurach
i tłukły
Teraz podobno już znowu są ok ale niesmak pozostał
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-10-20, 08:51   

ernesto napisał/a:
krzychu22.p1i napisał/a:
Pix, włóż zaciski z D3 i zapomnisz o pogiętych, przegrzanych tarczach 323m i mało wydajnym lucasie.


Święte słowa. Niestety Audi się nie popisało. Nie popisało się przy D11 i przy D2. Chcieli dobrze ale niestety im to nie wyszło.

Generalnie to przy żadnym ze swoich modeli się nie popisali no chyba że przy RS6 czy S8 gdzie włożyli ceramikę.

Nie ma co się pierniczyć w zakładanie jakichś super tarcz czy mega klocków od EBC za kupę siana - lepiej założyć większy zestaw hamulcowy i od razu połowę problemów ma się z głowy.
A jak dobrze dobierzesz nowy zestaw to klocki i tarcze będą kosztowały mniej niż te mega super ale na fabryczny wymiar a będą hamowały zdecydowanie lepiej.

Większa tarcza mniej się grzeje i szybciej to ciepło wytraca - jeżdżę na zestawie od S8 D3 (tarcze przód 385mm i tył 335mm) i muszę powiedzieć, że mało mam sytuacji kiedy te hamulce nie dają już rady.
Co najważniejsze, pomimo wielokrotnych hamowań z prędkości 200+ tarcze wciąż są w miarę proste i wciąż sprawne chociaż zestaw ten założyłem w kwietniu 2013 i zrobiłem już na nim spokojnie ponad 50kkm :D
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-10-20, 12:55   

witam,ma pytanie do znających się w temacie,bo szukam i nie kogę znaleźć(albo źle szukam).....czy do mojej eski przedlifta podchodzą bez problemu zaciski od D3,czy musze jeszcze coś przerobić?felgi mam na razie 17 cali na dystansach.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-10-20, 14:00   

gacuś, musisz założyć zwrotnice od lifta, aluminiową
Miłego czytania:
http://www.a8team.pl/d2-a...r=asc&highlight
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-10-20, 14:02   

gacuś, http://www.a8team.pl/d2-a...7,15.htm#147571
_________________
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-10-20, 14:47   

dzieki panowie,na razie odpuszczę bo za zwrotnicę trzeba troszkę zabulić,
 
 
zaxaz 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-20, 16:56   

U mnie problem bicia tarcz skoczyl sie od kiedy zregenerowalem zaciski, zalozylem nowy komplet tarcz i klockow ATE przod i tyl... Zdarza im sie piszczec, ale juz przejechalem na tym komplecie 3000km i jak na razie zero bicia.
 
 
Pix 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Paź 2014
Posty: 49
Skąd: OBERSCHLESIEN
Wysłany: 2014-10-31, 23:20   

Jakos niezbyt widzi mi sie przekladanie zaciskow z D3. Jestem zwolennikiem oryginalu.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-11-01, 11:17   

Pix napisał/a:
Jakos niezbyt widzi mi sie przekladanie zaciskow z D3. Jestem zwolennikiem oryginalu.

Nie żyj w ciemnogrodzie :P Po pierwsze to ori, po drugie zestaw pozbawiony wad poprzednika, po 3 koszty eksploatacji na tym samym poziomie a po 4 wydajność hamowania i odprowadzanie ciepła bez porównania.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.