Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL] Tarcze & klocki (przód)  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-11-01, 12:16   

I zmiana felg jak ktoś miał 16 :)
 
 
Pix 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Paź 2014
Posty: 49
Skąd: OBERSCHLESIEN
Wysłany: 2014-11-01, 14:12   

krzychu22.p1i napisał/a:
Pix napisał/a:
Jakos niezbyt widzi mi sie przekladanie zaciskow z D3. Jestem zwolennikiem oryginalu.

Nie żyj w ciemnogrodzie :P Po pierwsze to ori, po drugie zestaw pozbawiony wad poprzednika, po 3 koszty eksploatacji na tym samym poziomie a po 4 wydajność hamowania i odprowadzanie ciepła bez porównania.


Jaki jest przybliżony koszt wymiany części tak, aby podszedł mi zestaw z D3?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-01, 14:29   

Zwrotnice z polifta jesli masz przedlifta ok 1000zł nawet i same heble pewnie z drugie tyle.
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2014-11-01, 18:42   

Można i zrobić bez zwrotnic - stosując dystanse (które trzeba dorobić u tokarza). Ja u siebie akurat tak bede robił. Koszt dystansu to ok. 250 zł, zaciski z D3 - 300 zł, no i wiadomo klocki plus tarcze. Tylko że ja mam 4,2 i nie wiem czy są te same zwrotnice jak w 2,5. Koledzy z forum - z trojmiasta - temat przerobili i jeżdza tak juz z ok. 2 lata.
 
 
Pix 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Paź 2014
Posty: 49
Skąd: OBERSCHLESIEN
Wysłany: 2014-11-01, 21:43   

Pozostane przy fabrycznych, zwlaszcza ze trafilem ladna sztuke praktycznie w oryginale :)
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2014-11-02, 00:08   

Fabryczne hamulce, jak dla mnie nie hamuja, dla mnie to porazka (nawet jak masz nowy zestaw).
Kazdy robi jak uwaza. Jesli jezdzisz tylko po miescie, nie agresywnie i nie rozwijasz predkosci powyzej 160 km/h to mozesz pozostac przy oryginalach.
 
 
Pix 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Paź 2014
Posty: 49
Skąd: OBERSCHLESIEN
Wysłany: 2014-11-03, 20:20   

kmicic-lt napisał/a:
Fabryczne hamulce, jak dla mnie nie hamuja, dla mnie to porazka (nawet jak masz nowy zestaw).
Kazdy robi jak uwaza. Jesli jezdzisz tylko po miescie, nie agresywnie i nie rozwijasz predkosci powyzej 160 km/h to mozesz pozostac przy oryginalach.


Nie jezdze "ostro" , choc czasem na autostradzie zdarza sie przycisnac. Na razie wydaja sie ok, aczkolwiek nie mialem porownania do tych z D3.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-11-03, 21:09   

kmicic-lt napisał/a:
po miescie,
kmicic-lt napisał/a:
predkosci powyzej 160 km/h
-no mocne :)
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-11-04, 18:27   

nie wiem ja sie nie czepiam fabrycznych jak depniesz na hebel to ci plomby z zebow wypadną
btw nie mniej jestem ciekaw kmicic twojego moda wiec prosilbym o jakies fotki jak juz ogarniesz co do tych dystansow bo nawet nie moge sobie tego wyobrazic jak to ma wyglądać
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Pix 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Paź 2014
Posty: 49
Skąd: OBERSCHLESIEN
Wysłany: 2014-11-04, 19:57   

Też jakoś zbytnio moim fabrycznym nie moge nic zarzucic. Moze zamiast wsadzac wiekszy komplet wartaloby pomyslec nad sprawnoscia fabrycznych hebli - zaciski, pompa, plyn, przewody, abs :)
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-04, 20:06   

U mnie przed wymianą biło, po wymianie bije tak samo. Ciężki temat :(
Kierownica nie bije, ale telepie autem :(
 
 
Pix 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Paź 2014
Posty: 49
Skąd: OBERSCHLESIEN
Wysłany: 2014-11-04, 20:12   

Piasta moze?

Dodam jeszcze tylko ze wg mnie na 99% problem z hamulcamy w d2 to sprawka materialu slabej jakosci. Nie powiecie mi, ze kilkanascie lat temu, kilka tys km po wyjezdzie z fabryki tarcze wichrowalo i nie bylo na to rady.
 
 
Lewian 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 204
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2014-11-04, 20:16   

Pix napisał/a:
Piasta moze?

Dodam jeszcze tylko ze wg mnie na 99% problem z hamulcamy w d2 to sprawka materialu slabej jakosci. Nie powiecie mi, ze kilkanascie lat temu, kilka tys km po wyjezdzie z fabryki tarcze wichrowalo i nie bylo na to rady.


Kilkanaście lat temu w fabryce montowano to na czystą piastę i robiły to osoby znające się na rzeczy.
Dziś wielu mechaników nie wie jak się to powinno robić i potem wychodzi jak wychodzi, tarcza ląduje na brudnej piaście, do tego montują nie sprawdzony zacisk czy wszystko równo chodzi (tym bardziej w przypadku zacisków cztero klockowych) no i kończy się jak kończy.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-04, 20:22   

Pix napisał/a:
Piasta moze?

Piasta prosta, sprawdzane. Najciekawsze, że u mnie raz bije, raz nie. Ale częściej bije :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-11-04, 21:15   

to nie tarcza
tarcza bije coraz bardziej z siłą hamowania
i bije zawsze

A co do hamulców ori .jak ktoś chce hamować z 250 do zera to taki zestaw raz da radę ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.