Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-11-01, 12:16
|
|
|
I zmiana felg jak ktoś miał 16 |
|
|
|
|
|
|
|
Pix
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Paź 2014 Posty: 49 Skąd: OBERSCHLESIEN
|
Wysłany: 2014-11-01, 14:12
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Pix napisał/a: | Jakos niezbyt widzi mi sie przekladanie zaciskow z D3. Jestem zwolennikiem oryginalu. |
Nie żyj w ciemnogrodzie Po pierwsze to ori, po drugie zestaw pozbawiony wad poprzednika, po 3 koszty eksploatacji na tym samym poziomie a po 4 wydajność hamowania i odprowadzanie ciepła bez porównania. |
Jaki jest przybliżony koszt wymiany części tak, aby podszedł mi zestaw z D3? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-01, 14:29
|
|
|
Zwrotnice z polifta jesli masz przedlifta ok 1000zł nawet i same heble pewnie z drugie tyle. |
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2014-11-01, 18:42
|
|
|
Można i zrobić bez zwrotnic - stosując dystanse (które trzeba dorobić u tokarza). Ja u siebie akurat tak bede robił. Koszt dystansu to ok. 250 zł, zaciski z D3 - 300 zł, no i wiadomo klocki plus tarcze. Tylko że ja mam 4,2 i nie wiem czy są te same zwrotnice jak w 2,5. Koledzy z forum - z trojmiasta - temat przerobili i jeżdza tak juz z ok. 2 lata. |
|
|
|
|
|
|
|
Pix
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Paź 2014 Posty: 49 Skąd: OBERSCHLESIEN
|
Wysłany: 2014-11-01, 21:43
|
|
|
Pozostane przy fabrycznych, zwlaszcza ze trafilem ladna sztuke praktycznie w oryginale |
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2014-11-02, 00:08
|
|
|
Fabryczne hamulce, jak dla mnie nie hamuja, dla mnie to porazka (nawet jak masz nowy zestaw).
Kazdy robi jak uwaza. Jesli jezdzisz tylko po miescie, nie agresywnie i nie rozwijasz predkosci powyzej 160 km/h to mozesz pozostac przy oryginalach. |
|
|
|
|
|
|
|
Pix
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Paź 2014 Posty: 49 Skąd: OBERSCHLESIEN
|
Wysłany: 2014-11-03, 20:20
|
|
|
kmicic-lt napisał/a: | Fabryczne hamulce, jak dla mnie nie hamuja, dla mnie to porazka (nawet jak masz nowy zestaw).
Kazdy robi jak uwaza. Jesli jezdzisz tylko po miescie, nie agresywnie i nie rozwijasz predkosci powyzej 160 km/h to mozesz pozostac przy oryginalach. |
Nie jezdze "ostro" , choc czasem na autostradzie zdarza sie przycisnac. Na razie wydaja sie ok, aczkolwiek nie mialem porownania do tych z D3. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-11-03, 21:09
|
|
|
kmicic-lt napisał/a: | po miescie, |
kmicic-lt napisał/a: | predkosci powyzej 160 km/h | -no mocne |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1806 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-11-04, 18:27
|
|
|
nie wiem ja sie nie czepiam fabrycznych jak depniesz na hebel to ci plomby z zebow wypadną
btw nie mniej jestem ciekaw kmicic twojego moda wiec prosilbym o jakies fotki jak juz ogarniesz co do tych dystansow bo nawet nie moge sobie tego wyobrazic jak to ma wyglądać |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Pix
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Paź 2014 Posty: 49 Skąd: OBERSCHLESIEN
|
Wysłany: 2014-11-04, 19:57
|
|
|
Też jakoś zbytnio moim fabrycznym nie moge nic zarzucic. Moze zamiast wsadzac wiekszy komplet wartaloby pomyslec nad sprawnoscia fabrycznych hebli - zaciski, pompa, plyn, przewody, abs |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-04, 20:06
|
|
|
U mnie przed wymianą biło, po wymianie bije tak samo. Ciężki temat
Kierownica nie bije, ale telepie autem |
|
|
|
|
Pix
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Paź 2014 Posty: 49 Skąd: OBERSCHLESIEN
|
Wysłany: 2014-11-04, 20:12
|
|
|
Piasta moze?
Dodam jeszcze tylko ze wg mnie na 99% problem z hamulcamy w d2 to sprawka materialu slabej jakosci. Nie powiecie mi, ze kilkanascie lat temu, kilka tys km po wyjezdzie z fabryki tarcze wichrowalo i nie bylo na to rady. |
|
|
|
|
|
|
|
Lewian
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 60 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 204 Skąd: Kleczew
|
Wysłany: 2014-11-04, 20:16
|
|
|
Pix napisał/a: | Piasta moze?
Dodam jeszcze tylko ze wg mnie na 99% problem z hamulcamy w d2 to sprawka materialu slabej jakosci. Nie powiecie mi, ze kilkanascie lat temu, kilka tys km po wyjezdzie z fabryki tarcze wichrowalo i nie bylo na to rady. |
Kilkanaście lat temu w fabryce montowano to na czystą piastę i robiły to osoby znające się na rzeczy.
Dziś wielu mechaników nie wie jak się to powinno robić i potem wychodzi jak wychodzi, tarcza ląduje na brudnej piaście, do tego montują nie sprawdzony zacisk czy wszystko równo chodzi (tym bardziej w przypadku zacisków cztero klockowych) no i kończy się jak kończy. |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-04, 20:22
|
|
|
Pix napisał/a: | Piasta moze? |
Piasta prosta, sprawdzane. Najciekawsze, że u mnie raz bije, raz nie. Ale częściej bije |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-11-04, 21:15
|
|
|
to nie tarcza
tarcza bije coraz bardziej z siłą hamowania
i bije zawsze
A co do hamulców ori .jak ktoś chce hamować z 250 do zera to taki zestaw raz da radę |
|
|
|
|
|