Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Brak świateł długich  
Autor Wiadomość
Ogród-Lca 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Legnica
Wysłany: 2014-10-22, 18:16   

Witam mam ten sam problem tylko w D3 jak pociągnę manetkę do siebie to długie są ale jak przełącze od siebie żeby włączyć długie to się nie zapalają wiem że to wina manetko bo miałem tak kiedyś w A6 i wymieniałem manetkę. Tylko żeby to zrobić trzeba zdjąć Airbaga i kierownicę, czy jak odłączę poduszkę bez odłączania akumulatora to nie będzie odpału przy ponownym podłączeniu jeśli zapłon nie będzie włączony ???, pytam bo nie chcę odłączać akumulatora żeby później nie przeprowadzać adaptacji ?
_________________
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
 
 
sebek1195 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: sebastian
Jeżdzę: a8 d2,nsr125
Wiek: 28
Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 41
Skąd: ostrowiec sw
Wysłany: 2014-10-22, 18:26   

Ogród-Lca, Jak odłączysz akumulator to pozbędziesz napięcia wszystko. Znaczy się komp nie powinien zarejestrować błędu że jest coś nie tak.
W D2 lepiej zdjąć klemy by zdjąć kierownicę ale co do D3 hmm. Ja bym zdejmował przy takiej operacji
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 54
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-10-22, 18:49   

Właśnie dziś doszedłem do wniosku że coś musiało zaśniedzieć bo ostatnio mało w trasie i nie nocą , ale jak włączę kierunek w dół i manetka na długie to załącza za każdym razem , cofam kierunek i dalej normalnie świecą .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
sebek1195 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: sebastian
Jeżdzę: a8 d2,nsr125
Wiek: 28
Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 41
Skąd: ostrowiec sw
Wysłany: 2014-10-23, 13:37   

tutenhamon, musisz dostać się do manetki dobrze ją przejrzeć. Może obędzie się bez wymiany na nową. Przed operacją zdejmij klemy z akumulatora by nie nałapał błędów.
 
 
stillbadboy 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 254
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-10-23, 15:41   

sebek1195 napisał/a:
tutenhamon, musisz dostać się do manetki dobrze ją przejrzeć. Może obędzie się bez wymiany na nową. Przed operacją zdejmij klemy z akumulatora by nie nałapał błędów.



Nie złapie. Zdejmowałem nie dawno kiere ( wymiana calego licznika z nowym fisem ) bez odpinania aku i nie załapał żadnych błędów.

Adaptacja po dołączeniu aku jest wkur.iajaca :)

Nawiasem mówiąc, mam ten sam problem z manetką, na stałe długie ni hu hu, ale mrugać mruga długimi
 
 
Ogród-Lca 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Legnica
Wysłany: 2014-10-23, 15:52   

A zdejmował ktoś kierownicę w D3 bez odpinania aku ?
_________________
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
 
 
sebek1195 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: sebastian
Jeżdzę: a8 d2,nsr125
Wiek: 28
Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 41
Skąd: ostrowiec sw
Wysłany: 2014-10-23, 19:58   

stillbadboy napisał/a:
adaptacja po dolaczeniu aku jest wkur.iajaca :)

Jaką adaptacje? W przedliftach D2?
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 54
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-10-24, 07:48   

No właśnie , ja tak dla bezpieczeństwa zawsze odłączam zasilanie w trakcie demontażu podzespołów ele. zresztą instrukcje też o tym mówią . http://www.audipages.com/...tchreplace.html
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-10-24, 22:12   

sebek1195 napisał/a:
stillbadboy napisał/a:
adaptacja po dolaczeniu aku jest wkur.iajaca :)

Jaką adaptacje? W przedliftach D2?


Zgadzam się
Ja jak robiłem kostkę stacyjki i przy demontażu Krzychu22.p1i polecił mi odpięcia aku przed całą operacją która wymagała zdjęcia kiery. Za co mu serdecznie dziękuję bo zawsze dobrze doradzi. Zgodnie z jego zalecaniami tak uczyniłem i nic się nie stało. Nawet po ponownym podpięciu VAG-a zego błędów i nie musiałem żadnej adaptacji robić.
Adaptacje a i owszem ale w FL-ach gdzie przepustnica nie jest już na linkę.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-24, 22:14   

Po odpieciu AKU w D2 to się chyba robi adaptacje radia jedynie bo stacje pouciekają. Odpinałem kiedyś w FL i nic nie trza było robić. Szkoła odpinania do byle czego jest dobra bo zawsze brak prądu nie przysporzy tyle kłopotu co jakiś jego chwilowy nadmiar(przepięcie itp)
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-10-24, 22:38   

Apophis, U mnie jest ori i jedynie trzeba wklepać kod. Stacje chyba zapisywane są na stałe. Ale to już inna śpiewka. Dobrze piszesz, lepiej odpiąć, Ja zawsze miałem lęki że podczas odpinania czy wpinania kiery nagle wybucha poduszka.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-10-24, 22:41   

Apophis napisał/a:
Po odpieciu AKU w D2 to się chyba robi adaptacje radia jedynie bo stacje pouciekają.

Pilot centralnego też
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-24, 22:49   

karol208 napisał/a:
Pilot centralnego też
Fakt o ile ma się ori sterownik.
Erni ja nie mam ori radia więc zegarek i stacje oraz bassy musze kodować :D
 
 
Ogród-Lca 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Legnica
Wysłany: 2014-10-25, 01:30   

Koledzy ktoś z D3 może coś podpowie ?
_________________
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.