Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam  
Autor Wiadomość
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-07-01, 23:14   

W sumie miałem na myśli mój warsztat (miejsce pracy) i wszystkie potrzebne do tego zabawki :P
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-07-02, 00:32   

danishow napisał/a:
Bugalon napisał/a:
Ogólnie jest to robota bez mała na cały dzień a jak bedzie problem z odkreceniem portek to i ze 2 dni sie zejdzie.
Wyciągnięcie silnika ze skrzynią to około 6 godzin roboty i kolektory jak na dłoni ...więc raczej nie opłaca się targać samych kolektorów <hmm>


No i 6 godzin wyciagasz sam motor, a gdzie wymiana kolektorow i jego ponowne wlozenie? Do tego odpowietrzenie ukladów chlodzenia, wspomy, rozpinanie i odsysanie czynnika z klimy, uzupelnianie oleju w automacie (bo przeciez z chlodnicy zawsze pocieknie) No raczej slaba perspektywa :)

Mimo wszystko demontaz tych kolektorow na aucie to naprawde przerypana robota. Ja jednak nie mialem wyjscia bo przy demontazu glowic nie moglem portek odkrecic od kolektorow (ze wzgledu na sruby) wiec po prostu nie bylo wyjscia.

Ja jestem mistrzem swiata w takich robotach. Wyobraź sobie, ze caly remont kapitalny motoru zrobilem bez wyciagania go z budy, wlacznie z odkreceniem gornej miski i jej uszczelnieniem (wozka nie demontowalem nawet w tym celu bo dysponuje tylko kanalem bez podnosnika)

Acha ABZ nie ma zadnych uszczelek na laczeniu portek z kolektorem - jak to zdemontujesz to zobaczysz dlaczego. Ja ogolnie troche pasty uszczelniajacej jednak tam dalem przed skreceniem.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
pioteros 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 106
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-07-03, 19:55   

to dobrze bo juz myslalem nad dorobieniem jakiejs uszczelki z kwasowki cienkiej w ksztalcie flanszy portek tak na wszelki wypadek, ale to byc moze to tam mam nieszczelnosc, wkurzajace cykanie po nacisnieciu gazu
 
 
miaziol 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 67
Skąd: Uć
Wysłany: 2016-07-17, 13:54   

Elo
To i ja się podpytam co nie co :D Mam sobie s8 sterownik agis p13 do tego kme twin filtr podwójny brak kompensacji za listwami. Wtryski baraccudy 130 z dyszami na 2,5 mnożnik w okolicy 1.0 ciśnienie na reduktorze to 1,2 bar. Spalanie przy 170 na tempomacie to 17,5l. Fis podaje bzdury tzn spalanie na poziomie 25l. Do tego sterownik wykopuje obd tak jak by się nie łączył po podpięciu do kompa jest ok parę dni a potem wywala obd. Podpiąć go w innym miejscu jak gniazdo diagnostyczne?
 
 
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-07-17, 14:55   

Nic to nie da. Twoje auto nie ma odpowiedniej transmisji potrzebnej do działania obd w instalacji lpg.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-07-17, 14:58   

Ma przecież K-Line i pod to można sie podpiąć ...z tym że nie wiem czy Agis to obsługuje, KME Nevo na pewno.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
miaziol 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 67
Skąd: Uć
Wysłany: 2016-07-17, 15:13   

Obsługuje czyta obd tyle że po jakimś czasie wyłącza sobie obsługę po obd. Kij wie czemu :(
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-07-17, 15:32   

miaziol, napisz maila lub zadzwoń do działu technicznego Agisa ...może coś poradzą.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-07-17, 15:39   

To że ma K-Line nie znaczy że będzie działać.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-17, 18:26   

No własnie coś w tym jest bo moje BRC w ABZcie było zwyczajnie podłaczone a w AKC lata po OBD.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-07-17, 21:44   

Oczywiście, że może nie działać ...jak wszystko z resztą. Z tym że już nie jedną V6 czy V8-kę podłączałem po K-Line i działało, stąd też moja sugestia o kontakt z działem technicznym Agisa.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
miaziol 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 67
Skąd: Uć
Wysłany: 2016-07-17, 21:50   

Dokładnie bo to nie jest tak że nie działa :D Wchodzę w program ustawiam obd na włączony i żeby robiło sobie korekty po obd i śmiga. Generalnie śmiga ok aż kiedyś przy porannym rozruchu przestaje czytać obd tak jak by zrobiło sobie time out nie połączyło się więc profilaktycznie wyłącza korekty po obd. Będę kontaktował się z agisem i zobaczymy co powiedzą.
 
 
pioteros 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 106
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-07-17, 22:03   

linka K to jedno a protokol jaki obsluguje to drugie, jest ich kilka
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-07-18, 08:52   

Bo p13 tak ma chyba momentami się zawiesza. spróbuj aktualizacji softu.
W mojej A8 p13 nie działa po OBD
_________________

 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-07-18, 09:36   

Macie jakieś sprawdzone miejsce w skrzynce z ECU, z którego da się wziąć zasilanie i zapłon? Czy lepiej ciągnąć z zewnątrz?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.