Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-07-18, 12:28   

bezpieczniej jest z alternatora np
A po co wam obd? wystroić dobrze i nie podpinać w starych autach
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-18, 13:04   

pepi napisał/a:
A po co wam obd? wystroić dobrze i nie podpinać w starych autach


Dobra instalka z OBD działa lepiej jak zapięta na sztywno.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-07-18, 14:46   

Apophis napisał/a:
pepi napisał/a:
A po co wam obd? wystroić dobrze i nie podpinać w starych autach


Dobra instalka z OBD działa lepiej jak zapięta na sztywno.


Dobrze powiedziane DOBRA INSTALKA !!! .Z czasem parametry wtrysków ulegają zmianie tak samo stabilnośc reduktora, a automatyczne korekty sobie same to skorygują.
_________________

 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-07-18, 20:40   

A zapłon z plusa wtrysków? Komp gazowy nie obciąża tej linii - to bardziej informacyjne złącze.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-07-18, 21:31   

krisker napisał/a:
A zapłon z plusa wtrysków?
Zapomnij o takim drutowaniu, wpłynie to niekorzystnie na działanie instalacji. Plusa po zapłonie znajdziesz pod drewnianym deklem a kable przeciągniesz tam bez większego problemu z puchy gdzie siedzi sterownik silnika i skrzyni ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-07-18, 22:03   

danishow napisał/a:
Plusa po zapłonie znajdziesz pod drewnianym deklem


Możesz sprecyzować?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-07-18, 22:06   

Pod dywanikiem w nogach pasażera masz "puszkę" z przekaźnikami i tam też możesz podpiąć stały plus, masę i plus po zapłonie.

pucha.jpg
Plik ściągnięto 19 raz(y) 209,97 KB

_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
miaziol 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 67
Skąd: Uć
Wysłany: 2016-07-18, 22:40   

Ja sobie tak myślę że do tej pory ustawiane obd było zawsze na auto teraz zrobię to trochę inaczej i ustawię od razu na slow init może to pomoże. Jak podpinam się pod ecu kablem to właśnie tak ustawia mi to vcds. Inna rzecz którą zauważyłem to w momencie kiedy mam wpięty skanerek pod obd to sterownik lpg też nie łapie komunikacji z ecu. Zaczynam się zastanawiać czy nie wpiąć się gdzieś bezpośrednio w magistralę danych zwłaszcza że nie jest to za duży problem i wszystkie potrzebne kable są w skrzynce z ecu.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-07-18, 22:56   

miaziol, przeczytaj instrukcje jeżeli wpinasz skaner to agis się rozłącza z obd.
Ustaw uśrednianie korekt na trochę dłuższy czas
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-07-19, 07:42   

Apophis napisał/a:
Dobra instalka z OBD działa lepiej jak zapięta na sztywno.
- głupoty i tyle :]
W nowszych autach jest coś w tym ale panowie nie w zabytkach .
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-07-19, 08:40   

A w kwestii drutów - jest przejście z pudła sterowników do centralki elektrycznej w nogach pasażera? Przyglądałem się ale nie widzę bezpośrednio, chyba że jakoś od spodu?
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
miaziol 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 67
Skąd: Uć
Wysłany: 2016-07-19, 09:22   

Zabytek nie zabytek skoro są takie możliwości to ma to działać. Najwyżej trzeba męczyć producenta i niech dostosowuje firmware sterownika. Jak będzie potrzeba pojadę do nich i będę robił za królika :D

Dodano: 2016-07-19, 08:24
[quote="Ukaniu"]A w kwestii drutów - jest przejście z pudła sterowników do centralki elektrycznej w nogach pasażera? Przyglądałem się ale nie widzę bezpośrednio, chyba że jakoś od spodu?[/quote]

Jest bez problemu spód pudła sterowników wchodzi bezpośrednio do kabiny nie trzeba tam nic wiercić cudować wystarczy przepchnąć kable fabrycznymi przepustami.
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-07-19, 09:37   

miaziol napisał/a:
Jest bez problemu spód pudła sterowników wchodzi bezpośrednio do kabiny nie trzeba tam nic wiercić cudować wystarczy przepchnąć kable fabrycznymi przepustami.


O! I to jest wartościowa wiadomość :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-19, 10:23   

pepi napisał/a:
- głupoty i tyle
W nowszych autach jest coś w tym ale panowie nie w zabytkach .


Mam zabytka i wiem co mam a ty sie nie znasz :P
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-07-19, 10:28   

Ja podobno nie mam dylematu bo ABZ MR96 chyba nie komunikuje się z Agisem - tak wyczytałem na forum.
Miaziol - dziękuję za info!

Właśnie jestem na etapie spawania nierdzewnego wspornika pod parownik i filtry. Niestety filtr fazy ciekłej musiałem dać od spodu.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.