Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Dmucha letnim powietrzem.  
Autor Wiadomość
daniell-gda 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: S-TRONIC
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3 A8 D4
Wiek: 38
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 204
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-11-03, 20:26   

Cytat:
Noi mała relacja z dłubaniny - tak w czwartek wyglądało moje D3:


Masakra. Ile godzin Ci to zajęło? Z jakiej pomocy korzystałeś? I co w końcu okazało się wadliwe? Nagrzewnice czy silniczek?
 
 
crips33 
Użytkownik



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 43
Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 14
Skąd: WWA
Wysłany: 2014-11-04, 06:46   

Sporo osób ma ten problem ... Jakiś opis by sie przydał :E mnie też to czeka :/ a pewnie pułapek nie brakuje heh
_________________
Rób co chcesz ... niczego nie żałuj
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-11-04, 13:45   

daniell-gda napisał/a:
Cytat:
Noi mała relacja z dłubaniny - tak w czwartek wyglądało moje D3:

Masakra. Ile godzin Ci to zajęło? Z jakiej pomocy korzystałeś? I co w końcu okazało się wadliwe? Nagrzewnice czy silniczek?

Godzin łącznie coś koło 20-tu.
W tym zdarzały mi się małe przerwy na wydanie komuś auta czy kilka niedługich rozmów telefonicznych + godzinna przerwa na jedzenie i zresetowanie głowy.
Ogólnie starałem się nie zajmować niczym z boku aby nie tracić czasu - zacząłem około 9:00 w ubiegły czwartek, koło godziny 2:00 w nocy auto było poskładane na tyle że można nim było spokojnie wyjechać, piątek dokończyłem pierdoły.

U mnie miałem do wymiany 2 silniczki w tym jeden na samej górze do którego nie ma dostępu bez zdjęcia dechy. Poza tym do wymiany obie zamulone już nagrzewnice.
Ponieważ kupiłem cały kompletny zespół klimatronika więc miałem do dyspozycji wszystko - wymieniłem więc wszystkie silniczki na 100% sprawne i oczywiście obie nagrzewnice.

Wszystko robiłem wyłącznie sam. Jedyna pomoc to instrukcja z ELSY ale osobom które nie mają jakiegoś zmysłu technicznego i drygu na kręcenia śrubokrętem własnoręcznej roboty raczej nie polecam bo ruchów do wykonania, śrubek do odkręcenia i elementów do ustawienia w konkretnej pozycji jest tyle, że o pomyłkę nietrudno.

Sam niestety też nie ustrzegłem się małego błędu - mógłbym to wprawdzie zrzucić na przemęczenie bo to już bo jak składałem środek to był już środek nocy ale jak zakłądałem tunel środkowy to podwinęła mi się jedna wiązka elektryczna i musiałem go zdejmować jeszcze raz. Strata czasu nie była duża bo błąd wyszedł praktycznie zaraz po jej założeniu i nie była jeszcze uzbrojona ale jednak wiązka ta schowała się pod tapicerkę boczną tunela i ją przeoczyłem.

Noi pod koniec składania pojawiła się mała zagłostka w postaci małego plastikowego elementu z kółkiem zębatym którego w środku nocy nie mogłem przyporządkować do niczego.
Element ten nie jest wyszczególniony w instrukcji z ELSY i nie trzeba go demontować.
Bałem się że rozkręciłem coś pod dechą i będę musiał rwać ją jeszcze raz ale następnego dnia jak wziąłem się za spody deski rozdzielczej to przypomniałem sobie że jest to hamulec od małego schowka po stronie kierowcy - zdemontowałem go ponieważ tam mam kilka rzeczy które nie należą do wyposażenie fabrycznego a to również musiałem wyciągnąć.


Na forum jest jeden kolega który zrobił to podobno jednego dnia ale nie wiem czy miał tyle samo roboty czy coś mniej - jak ja na to patrzę to robiąc to w normalnym trybie dnia pracy to jak nic są to 2 dni roboty.
No chyba, że robić to z kimś do spółki to będzie zdecydowanie szybciej bo można działać równolegle po obu stronach deski rozdzielczej jednocześnie.

crips33 napisał/a:
Sporo osób ma ten problem ... Jakiś opis by sie przydał :E mnie też to czeka :/ a pewnie pułapek nie brakuje heh

Akurat tobie to mogę zaproponować robotę u mnie na 4-ręce - wtedy powinniśmy się uwinąć jednego dnia ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
crips33 
Użytkownik



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 43
Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 14
Skąd: WWA
Wysłany: 2014-11-06, 06:10   

W pierwszej kolejności to muszę climatronik w Żuku zrobić :E, poza tym mi jest ciepło :P a większość klientów jest nawalona więc też im ciepło :D

... tak czy inaczej i tak mnie to czeka :/
_________________
Rób co chcesz ... niczego nie żałuj
 
 
daniell-gda 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: S-TRONIC
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3 A8 D4
Wiek: 38
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 204
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-11-17, 21:49   

00716 - silniczek klapy powietrza zurzytego V113

taki bład u mnie wyskoczył, na forum znalazłem że V113 to klapa obiegu wewnętrznego.

Wiecie który to silniczek, gdzie się znajduje i czy on może być przyczyna braku ciepła
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-11-18, 17:39   

daniell-gda napisał/a:
00716 - silniczek klapy powietrza zurzytego V113

taki bład u mnie wyskoczył, na forum znalazłem że V113 to klapa obiegu wewnętrznego.

Wiecie który to silniczek, gdzie się znajduje i czy on może być przyczyna braku ciepła

Silniczek znajduje się na podszybiu, od strony komory silnika, patrząc od przodu na silnik i na osłonę filtra kabinowego to jest on po prawej stronie, głęboko pod szybą.

Nie pamiętam szczegółów ale trzeba zdemontować chyba całe podszybie oraz mechanizm wycieraczek.

Dostęp nie najlepszy ale idzie go jakoś wymienić.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-11-18, 20:07   

Do cieplego powietrxa klapa obiegu nic nie ma.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
daniell-gda 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: S-TRONIC
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3 A8 D4
Wiek: 38
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 204
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-11-19, 13:37   

Cytat:
Silniczek znajduje się na podszybiu, od strony komory silnika, patrząc od przodu na silnik i na osłonę filtra kabinowego to jest on po prawej stronie, głęboko pod szybą.

Dzięki

Cytat:
Do cieplego powietrxa klapa obiegu nic nie ma.


No właśnie też tak mi się wydaję ale wymienię go na początek
 
 
crips33 
Użytkownik



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 43
Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 14
Skąd: WWA
Wysłany: 2014-11-23, 11:39   

crips33 napisał/a:
Sporo osób ma ten problem ... Jakiś opis by sie przydał :E mnie też to czeka :/ a pewnie pułapek nie brakuje heh

FOSS napisał/a:

Akurat tobie to mogę zaproponować robotę u mnie na 4-ręce - wtedy powinniśmy się uwinąć jednego dnia ;)


No to kiedy robimy? :) Zuk ogarniety wiec moge zaczynac :) ... Rąk do pomocy moge miec wiecej
_________________
Rób co chcesz ... niczego nie żałuj
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-11-24, 00:35   

crips33 napisał/a:
No to kiedy robimy? :) Zuk ogarniety wiec moge zaczynac :) ... Rąk do pomocy moge miec wiecej

Na razie siedzę w DE. Wracam na dniach to się odezwę.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
simon68 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 64
Skąd: oświęcim
Wysłany: 2014-12-10, 19:09   

Kurde i mnie dopadło,
tyle tylko że mam strasznie dziwnie, normalnie niezależnie czy automat czy manual, czy tylko na szybę
nadmuch z szyby lewa strona grzeje prawa leci zimne, tak samo zachowuje się na środkowych kratkach, reszta grzeje jak trzeba, vcds robiłem basic i output test
i co ciekawe na output test jak było w sekcji defrosting i lewa strona i prawa zaczęła grzać max, pomyślałem jest coś się zacięło na klapach i tera puściło, ale po zakończeniu testu daje auto i ...
zaś lewa grzeje prawa nie.... Pany od czego szukać, bo wychodzi na to że klapy latają jak trza nagrzewnice tys OK zero różnicy czy małe czy duże obroty, poprostu tak sobie ustawia i sie mu zdaje że tak ma być, bo każdorazowe wejście w out i defrosting grzeje OK.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2014-12-18, 17:58   

U mnie jest tak ciepłe leci tylko z nawiewów zewnętrznych przy drzwiach, natomiast dwa środkowe leci zimne co skutkuje tym że na tył nie leci nic ,ponieważ tylny silnik czeka na ciepłe powietrze żeby puścić tak mi się wydaje, jak nastawię za zimne to wtedy z tyłu leci zimne :( tak więc wychodzi na to że z przodu trzeba coś wymienić <niewiem>
 
 
jacek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Kujawsko - Pomorskie
Wysłany: 2014-12-18, 18:21   

Marcin2013, A może masz złe ustawienie a MMI , a dokładniej setup w panelu klimatyzacji tam jest funkcja regulacji temp. z środkowych nawiewów.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2014-12-18, 18:52   

w MMI mam regulacje "centralny nawiew" chłodniej lub cieplej i ustawiłem cieplej i dalej to samo, chodzi o te ustawienia ??
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-12-19, 08:23   

Tak standard deska do zwalenia, ale nie jestes sam, poczytaj forum :D
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.