Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Klepiacy popychacz czy wtrysk?  
Autor Wiadomość
Gecio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35
Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 150
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2016-11-03, 19:47   

Nie ma co się obrażać :) Panewki sprawdzamy jutro rano. A nie lepiej jak już wszystko rozebrane to naprawić i jeździć?? Jak by miało się skończyć na panewkach i wałkach.

Pozdrawiam
 
 
magoma 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: Audi S8 D2
Wiek: 49
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 10
Skąd: Kraków okolice
Wysłany: 2016-11-10, 13:16   

Witam. Gecio, czy mógłbyś napisać czy zdiagnozowałeś problem, co z panewkami?
Mam chyba taki sam problem i nie wiem co robić?

Pozdrawiam
_________________
Audi S8 4.2 Quattro 360 KM
 
 
Gecio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35
Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 150
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2016-11-14, 15:10   

magoma napisał/a:
Witam. Gecio, czy mógłbyś napisać czy zdiagnozowałeś problem, co z panewkami?
Mam chyba taki sam problem i nie wiem co robić?

Pozdrawiam


Wałki rozrządu zatarte, dźwigienki popychaczy też trochę ruszone a wióry prawdopodobnie są właśnie z którejś dźwigienki gdyż klepał popychacz od strony pasażera w rogu (za kilka dni rozbierzemy motor to sprawdzimy co się stało dokładnie). Panewki korbowodowe po sprawdzeniu też okazały się już do wymiany. głowice trzymają kompresję więc część gratów pójdzie na sprzedaż. Nic do tego silnika nie dostaniesz w zamienniku. Tylko Serwis VW/Audi.

Za panewki korbowodowe powiedzieli mi coś około 950zł + wałki rozrządu + wszystkie dźwigienki popychaczy + pompa oleju = około 10 tys zł.

Więc jutro przyjeżdża do mnie używany silnik na rocznej gwarancji mechanicznej za 6 tys z wysyłką. Przezbrajamy, montujemy skrzynie + nowy olej + filtr, poza tym leci inny dyfer (krótszy) + nowy olej i oby tylko na tym się skończyło.

Jeżeli masz dokładną diagnozę co się dokładnie stało to coś z używki mogę Ci sprzedać tylko musisz poczekać bo jest od zajebania roboty przy montażu.

Pozdrawiam
Grzegorz
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1010
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2016-11-14, 16:17   

Gecio napisał/a:



... poza tym leci inny dyfer (krótszy)...


Tylny dyfer krótszy?
A co z przednim?
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Gecio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35
Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 150
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2016-11-14, 22:47   

Chodzi mi o most. Kupiłem używany wcześniej bo pierwszy mi wył lecz okazało się że ma dłuższe biegi i teraz załatwiłem kolejny o podobnych parametrach do pierwszego.
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1010
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2016-11-15, 07:38   

OK, rozumiem, czyli poprawka niewłaściwego zakupu (o niewłaściwym przełożeniu).
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Gecio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35
Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 150
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2016-11-15, 08:44   

Tylko tyle że może ma minimalnie krótsze biegi od pierwszego. Bynajmniej tak wychodzi z oznaczeń.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-11-15, 12:58   

ma być taki sam jak twoja skrzynia ma :] :]
nie może być inny
 
 
Gecio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35
Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 150
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2016-11-15, 13:52   

[ Dodano: 2016-11-15, 14:21 ]
[quote="Gecio"][ Dodano: 2016-11-15, 13:52 ]
pepi napisał/a:
ma być taki sam jak twoja skrzynia ma :] :]
nie może być inny


Nie da się dostać takiego samego. Tylko z serwisu. A starego naprawić się nie da.
Jedyne co mi się zgadza to symbole: silnika, skrzyni i dyferencjału. BFM, GQF, EYC
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-11-15, 15:05   

tutaj chodzi o przełożenia jego czyli przedni dyfer i tył ma mieć takie same oznaczenie literowe jest nie ważne

[ Dodano: 2016-11-15, 15:07 ]
http://allegro.pl/most-ty...6492781430.html
 
 
Gecio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35
Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 150
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2016-12-04, 00:22   

Po wymianie silnika wszystko działa poprawnie. Wydałem 9000-10000zł. Silnik 4.2 BFM (2004r) 6000zł + olej Liqui Moly 5W30 (8L) + filtr MannFilter, olej w skrzyni ATF (6L) + filtr + uszczelka, dyferencjał + olej 75W90 (1,5L), nowy pasek rozrządu Gates, nowy płyn wspomagania (oryginalny 1,5L), nowy płyn chłodzący (12L), nowe uszczelki pokryw zaworów z kompletem oringów itp. + 2500zł robocizna.

Nic nie puka, nie stuka, nie kopci. Automat działa płynnie (nie robiłem żadnych adaptacji). Muszę zaadoptować na nowo coś w systemie gdyż wyskakuje mi złe zainstalowanie czujnika skrętu kierownicy czy jakoś tak.

Czy wie ktoś co dokładnie się instaluję na nowo po odłączeniu akumulatora??
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2016-12-04, 08:05   

Po przejechaniu kilku metrów najlepiej kręcąc kierownicą w prawo i w lewo wszystko powinno wrucic do normy
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
Gecio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 35
Dołączył: 22 Paź 2016
Posty: 150
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2016-12-04, 09:13   

leon0376 napisał/a:
Po przejechaniu kilku metrów najlepiej kręcąc kierownicą w prawo i w lewo wszystko powinno wrucic do normy


Było tak zrobione ale pokazuje złe zaadoptowanie tego czujnika czy jakoś tak.
I drugi błąd jest: za bogata mieszanka po czym zapalił się czek (żółty silnik)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.