Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] A8 D3 4.2MPI chiptuning  
Autor Wiadomość
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-07-17, 15:59   

krzychu22.p1i napisał/a:
Korton napisał/a:
S8 to tez wolnossacy silnik, co ci tam da wirus?

A to, że eSka ma już w serii 450KM a nie 333 :P Nie odnosze się do samej idei wirusowania ale swapu.


Swap by byl ciekawy, ale ktos tu opisywal ile problemow z tym by bylo, jesli dobrze pamietam - to w s8 sa dwa kompy, dwie wiazki itd?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-07-17, 16:08   

Dlatego prościej kupić eSkę lub w12 z beznyniaków albo z diesli 4.2 + czip i mieć w nosie swapy.
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-17, 16:11   

D3 i swap to już wyższa szkoła jazdy.
 
 
Rabol 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Domin
Jeżdzę: A8D3
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 40
Skąd: TG
Wysłany: 2014-07-18, 08:12   

Wg mnie nie warto wirusować silników wolnossących.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-07-18, 16:00   

Rabol napisał/a:
Wg mnie nie warto wirusować silników wolnossących.

Warto, nie warto.... każdemu co kto lubi....
4.2V8 MPI z wydechem od S8 i chipsem ze startu zatrzymanego do jakichś 130km/h jedzie praktycznie tak samo jak 6.0W12 w Longu i świadomość tego może być wystarczającym powodem aby jednak zmodzić fabryczny program ;)

A co do swap'a..... jeżeli już się bawić we wrzucanie V10 to lepiej spiąć pośladki i wrzucić 5.0V10BiT z RS6C6 niż 5.2V10 z S8D3.... motor z RS6C6 nie dość że potencjał ma przeogromny to jeszcze pozbawiony jest istotnych wad silnika z S8D3.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-07-18, 21:00   

FOSS napisał/a:
4.2V8 MPI z wydechem od S8 i chipsem ze startu zatrzymanego do jakichś 130km/h jedzie praktycznie tak samo jak 6.0W12 w Longu i świadomość tego może być wystarczającym powodem aby jednak zmodzić fabryczny program ;)

Czyms wiecej rozni sie wydech S8, a 4.2MPI niz koncowe tlumiki? Pytam z ciekawosci, bo wydawalo mi sie po zdjeciach ze w samych koncowych tlumikach jest roznica.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-07-19, 01:02   

Korton napisał/a:
Czyms wiecej rozni sie wydech S8, a 4.2MPI niz koncowe tlumiki? Pytam z ciekawosci, bo wydawalo mi sie po zdjeciach ze w samych koncowych tlumikach jest roznica.

Generalnie cały jest inny...... katalizatory, tłumiki wstępne, X-pipe, tłumiki środkowe, tłumiki końcowe.... wszystko jest inne.


Poniżej wydech z S8D3 za katalizatorami ;)

_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
PawelDSW 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 99
Skąd: Świdnica
Wysłany: 2015-01-14, 21:19   

Zmienial ktos softa w seryjnej d3 4.2 mpi ? mozna jednak cos uzyskac czy nie warto ?
 
 
Dworek 
Moje A8


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: WWA
Wysłany: 2015-01-14, 21:25   

http://www.kreatormocy.pl/katalog/audi
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-01-15, 15:50   

Dworek napisał/a:
http://www.kreatormocy.pl/katalog/audi

No co jak co ale Kreator Mocy to raczej słaby przykład <lipa>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Dworek 
Moje A8


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: WWA
Wysłany: 2015-01-15, 15:54   

Raz, że nie wiem dlaczego, a dwa, że przykład jak przykład, orientacyjnie wiadomo ile da się podnieść. Poza tym nikt inny nie podał nic, więc lepszy rydz niż nic :-)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-15, 20:42   

W wolnossakach to grzebanie w kompie mija się z celem.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-01-16, 02:00   

Dworek napisał/a:
Raz, że nie wiem dlaczego...

Pojedź, pogadaj, zhamuj u nich auto a pewnie dowiesz się dlaczego.
Znam trochę to środowisko ;)

Apophis napisał/a:
W wolnossakach to grzebanie w kompie mija się z celem.

Ale wiesz to na pewno czy tylko ktoś tak gdzieś pisał?.... bo z moich doświadczeń wynika, że wolnossaka również można poprawić i to całkiem zauważalnie <tjaa>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-16, 06:03   

FOSS napisał/a:
. bo z moich doświadczeń wynika, że wolnossaka również można poprawić i to całkiem zauważalnie <tjaa>


No to sie widać zmieniły(także twoje osobiste) bo mozna było nie raz wyczytać w róznych forach jak i wywnioskowac z rozmów z owymi firmami że tak naprawdę nie oferuja NIC za te kilka tysięcy co znacząco poprawi osiągi 4,2 jak i innych wolnossaków.
Inaczej się ma sprawa wirusowania wraz z przerabianiem mechaniki-tu już można zdziałac zauważalne efekty.
 
 
Dworek 
Moje A8


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: WWA
Wysłany: 2015-01-16, 10:16   

FOSS, a gdzie polecasz zhamować quattro w wwa?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.