Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Tryb podnośnika- problem z włączeniem  
Autor Wiadomość
ptasiek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3, Corvette c3,
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 120
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2014-05-05, 12:12   

No nic. Kabelek jest juz w drodze. Na dniach dojdzie, ale przyznam że martwi mnie to, że ten tryb nie chce się włączyć. :(
_________________
Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!! :)
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2014-05-05, 20:01   

No nie da się ukryć, że to ważny tryb w A8. Ani zmienić kół, ani nawet żarówek z przodu, klocki, tarcze... no ważna rzecz...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
ArkadiuszC 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8 D3 3.0 TDI Quatro
Wiek: 50
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 38
Skąd: Newall Green
Wysłany: 2014-05-05, 23:04   

ptasiek , czy rozwiazales swoj problem ?~?????
_________________
OPEL MANTA 2.0 84r
Renault Fuego 2.0 81r
BMW 323i 83r
BMW 525i 83r
BMW 524 TD 86r
BMW 524 TD 88r
BMW 525i 89r
Bmw 518i 94r
BMW 520i 98r
MERCEDES E220 CDI 00r
AUDI A8 3.0TDI Quatro 04r...................
 
 
ptasiek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3, Corvette c3,
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 120
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2014-05-06, 10:43   

Jeszcze nie bo nie dotarł jeszcze do mnie zakupiony na internecie kabel vag. Ale czy masz u siebie taki sam problem? Jeszcze jedno pytanie, bo gdzieś wyczytałem, że czujnik od poziomowania lamp jest powiązany z układem zawieszenia, ale nie wiem czy tak jest faktycznie, a moje poziomowanie lamp nie działa. Czy to prawda i czy to może być powodem braku trybu podnośnika?
_________________
Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!! :)
 
 
ptasiek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3, Corvette c3,
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 120
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2014-05-08, 07:50   

Jeszcze jedno pytanie, bo gdzieś wyczytałem, że czujnik od poziomowania lamp jest powiązany z układem zawieszenia, ale nie wiem czy tak jest faktycznie, a moje poziomowanie lamp nie działa. Czy to prawda i czy to może być powodem braku trybu podnośnika?
_________________
Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!! :)
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-05-08, 08:38   

Może być , czujniki które masz przy każdym kole odpowiadają za zawieszenie i lampy . Zobacz czy masz wtyczki na swoim miejscach , w jakim stanie są przewody i łączniki czujników . Najłatwiej będziesz miał jak już podepniesz kabelek i zobaczysz który czujnik masz oglądać lub wymienić .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
ptasiek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3, Corvette c3,
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 120
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2014-05-08, 09:11   

A jakie są kody błędów od tych czterech czujników? Gdzie dokładnie szukać tych czujników w celu sprawdzenia wtyczek, przewodów?
_________________
Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!! :)
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-05-08, 10:04   

Trzeba trochę pokopać na forum bo kilka razy były podobne tematy : http://www.a8team.pl/d3-0...dnie-vt4715.htm . Czujnik wygląda tak: https://www.google.si/sea...iw=1366&bih=674 . Skręć koła na maxa i zajrzyj to znajdziesz .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
ptasiek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3, Corvette c3,
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 120
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2014-05-10, 09:08   

Auto przeskanowane. Błędy do oceny wrzuciłem tutaj: http://www.a8team.pl/d3-0...eny-vt12819.htm

nie jestem pewien tych


2 Faults Found:
01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291)
008 - Implausible Signal - Intermittent


01539 - Headlights Not Adjusted
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - MIL ON


02233 - Left Headlight Power Output Stage (J667)
004 - No Signal/Communication - MIL ON


02234 - Right Headlight Power Output Stage (J668)
004 - No Signal/Communication - MIL ON


00003 - Control Module
000 - - - MIL ON


wykasowałem błędy ze wszystkich sterowników i później zobaczę które powróciły.
_________________
Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!! :)
 
 
zzzzzzzz 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4000
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 30
Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 4
Skąd: Małpopolska
Wysłany: 2016-10-24, 10:42   

Temat stary ale spróbuję ogrzać ;P mam podobny problem z jacking mode tylko że u mnie w ogóle ten tryb zrobił sie szary/ nieaktywny. Nie moge nic z nic robić a zima powoli sie zbliża :D a8 z 2004 4.0tdi. Dodam ze stało sie tak po odwiedzinach w warsztacie, odebralem auto i leżało za wysoko, na comfort było jak na lift a na dynamic jak na comfort wiadomo no wiec podnośnik i proba adaptacji ktora sie nie udała bo gość robił to wydaje mi sie nie tak bo po ustawianiu parametru jednego od razu do nastepnego koła a czytalem ze powinno sie dac test pozniej zapisz i tak z kazdym kolem, kanal 5 byl niedostępny wiec obnizylismy go na ciegnach (regulowane). No i po tym właśnie wsiadlem do auta i na zaplonie mam dostepne tylko tryb comf i auto, gdzie wczesniej byly wszystkie. Uruchamiam silnik aktywuaja sie wszystkie ale jacking mode dalej nie aktywny... odlaczalismy akumulator, reset mmi, na vagu błędy wykasowane, pokazuje jeden od czujnika któregoś ( wydaje mi sie że prawy tył bo tam czujnik jest wyżej od lewego i tez ciegno dluzsze, w zwiazku z tym rowniez dzwignia czujnika w innej pozycji. I tu też pytanie czy tak było oryginalnie? Czy ja mam cos pokombinowane? Dodam że auto jest prawidlowo wypoziomowane) i świeci żółta kontrolka od zawiechy z dwoma strzałkami. Wcześniej przed oddaniem auta (wymiana rozrządu) świeciła tylko czasami glownie na trybie dynamic, traz cały czas. Pozdr :D
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-10-24, 11:34   

jakie błędy?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
zzzzzzzz 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4000
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 30
Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 4
Skąd: Małpopolska
Wysłany: 2016-10-24, 21:09   

Nie pamiętam dokladnie a niestety nie mam wydruku , jeden błąd bodajże z problemem poziomowania, ten mechanik mowil ze czujnik moze byc ktorys walniety

[ Dodano: 2016-10-26, 15:06 ]
Nikt nie miał podobnego problemu?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-10-26, 18:59   

Takie skutki moze sto roznych problemow powodowac. Nie opieralbym sie na tym. Podstawa to zczytanie bledow do diagnozy.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
zzzzzzzz 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4000
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 30
Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 4
Skąd: Małpopolska
Wysłany: 2016-10-27, 14:58   

Powinienem być jeszcze w tym tygodniu u mechanika to napisze to wyszło
 
 
Immo 
Moje A8



Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3993
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 plus
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 58
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-10-29, 19:50   

Cięgna z tyłu powinny być tej samej długości po obu stronach.
Obstawiam, że przyczyną problemu było podnoszenie auta w warsztacie bez jacking mode.
Spróbuj spuścić powietrze w amortyzatorze, tym którego czujnik wywala błąd. (z tyłu musisz zdjąć nadkole i poluzować zawór przy zbiorniku powietrza amortyzatora).
Powinien opaść na maksa, potem włącz silnik i pozwól mu się dopompować, a następnie zrób kalibrację zawieszenia, ale zgodnie ze sztuką.
U mnie taki zabieg swego czasu pomógł :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.