Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Tryb podnośnika- problem z włączeniem  
Autor Wiadomość
zzzzzzzz 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4000
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 30
Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 4
Skąd: Małpopolska
Wysłany: 2016-10-30, 21:28   

Tryb j mode myślę że był włączony bo im o tym mówiłem a właściciel ma 2 auta na pneumatyce mówi ze wie o co z tym chodzi... mam nadzieje. Właśnie, już raz to było robione bo po 2 tyg na podnośniku i wiszenia kół w powietrzu tylne zostały w takiej samej pozycji jak wisiały na podnośniku następnie spuscili tak jak mówisz i sie upoziomowało

[ Dodano: 2016-11-19, 20:49 ]
Na komputerze wyskakuje błędna adaptacja zaiweszenia, kazde koło różni sie od siebie praktycznie po ok 0.5cm na wysokosci, adaptacja na nowo nic nie daje :/ ani z wypoziomowaniem kół do jedenj wysokości ani z twardoscia ( robiona dobrze). Dodam ze gdy opuszczam auto na dynamic zielona kontrolka caly czas świeci jakby caly czas go próbował jeszcze opuścić natomiast auto tez jest mniej wiecej dobrze wypoziomowane
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-11-19, 21:08   

Bardzo stare sterowniki na dynamicu wyswietlaja na slate kontrolke zielona.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-11-20, 08:26   

nie bardzo stare tylko z zawieszeniem Comfort

jestem po 2 tygodniowej walce z zawieszeniem po zmianie wahaczy i uniesieniu lekko auta z jednej strony na podnosniku ...

wygląda to tak :

po pierwsze łaczniki masz z 2004r nabank [linki co ida od wahacza do czujnika]

sa tak wyrobione że różnica może wynieśc nawet 5mm

spróbuj wyciądnąć je z tej gumy tylko nie zaduś sie od rdzy... nasmaruj wyczysć i złóz a najlepiej kup nowe

po drugie odkształcenie błotnika

po trzecie jakość pomiaru...

po czwarte adaptacja sterownik u mnie nie akceptuje kilka adaptacji max 5 dziennie

jezeli wyeliminujesz powyższe błedy to dodatkowo masz jeszcze 2 sprawy:

laptop na masce z lewej strony

nie czekasz na wyswietlenie value w okienku adaptacji dopiero po tym bedzie prawidłowa

i na koniec w zawieszeniu comfort zawsze pali sie zielona lampka bynajmniej w pre fl a to ze wzgledu ze zawieszenie nie jest sport

w menu mmi kiedy zmieniasz poszczególne tryby zawieszenia to trzałka informuje czy auto idzie w góre czy w dół az do momentu kiedy osiągnie zadaną wysokośc w danym trybie

ale jezeli włączasz tryb dynamic odrazu włacza sie lampka zielona na szafie az do wyłaczenia trybu dynamic

ale na mmi biała strzałka informuje cie cie czy dana wysokość jest osiagnieta czy jeszcze nie... jezeli osiagnie wymagana wysokość biała strzałka będzie juz nie podswietlona

jezeli masz tryb auto również bedzie paliła sie zielona lampka po przekróczeniu pewnej przedkości i utrzymaniu jej przez okreslony czas

czasem w zaleznosci od sprawności układu pneumatyki jak również od stanu drogi czas obnizania lub podwyzszania auta może trwac dłużej....

ale jezeli czas zmiany pomiedzy poszczególnymi trybami przekroczy określony czas

na wyswietlaczu pojawi sie zółta kontrolka lub zielona i zółta w zalezności od trybu w którym wystąpił błąd

obniżanie auta RÓWNIEŻ SPRAWIA KŁOPOTY . poniewaz mój strownik nie chciał przyjąć wiecej niz 18mm i na tym koniec nawet 1 mm nie dalo sie go już oszukać , obniżałem linkami

ogólnie trochę mi to zajeło ogarnięcie obniżenia auta bo kazdy szczegół ma tu znaczenie

przesuniety otór montazowy łącznika czujnika wysokości

wyrobiony łacznik wysokości

deformacja błotnika

słabe cisnienie w kołach

laptop na masce

wystapienie błędu podczas adaptacji wymaga zamkniecia programu i zagaszenia auta

zmiana kodowania wysokosci wymaga zamknięcia programu i zgaszenia auta

kabel zrywa połączenie

poziom podłogi

uszkodzony czujnik poziomowania

luzy na zawieszeniu

to tak po krótce

mi trochę zajęło ogarnięcie wszystkiego <jezyk2>

przez okreslenie auto jest tak mniej wiecej wypozoimowane to wiesz 2 palce gdzie

albo audi jest wypoziomowana albo nie

zaczynaj na nowo od początku od kodowania i adaptacji po kolei i schodż coraz nizej
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-11-20, 09:44   

Cytat:
sa tak wyrobione że różnica może wynieśc nawet 5mm

To nie regula bo u mnie to byly raczej zapieczone i nie dalo sie nawet lekko ruszac. Poza rym ori chyba tak nie zrzucisz z glowki. Ja musialem rozcinac ori laczniki.
Cytat:
po czwarte adaptacja sterownik u mnie nie akceptuje kilka adaptacji max 5 dziennie

Ja robilem do oporu :)
dracus6662 napisał/a:
nie czekasz na wyswietlenie value w okienku adaptacji dopiero po tym bedzie prawidłowa

Raczej nie wkradlo sie tu przypadkiem. Mozna przejsc do kolejnego kanalu jak wartosc zostanie zaakceptowana jako VALID
dracus6662 napisał/a:

i na koniec w zawieszeniu comfort zawsze pali sie zielona lampka bynajmniej w pre fl a to ze wzgledu ze zawieszenie nie jest sport

To nie prawda. Tu istotny jest soft sterownika zawiasu lub zegarow(nie jestem pewien). Ja mam comfort, prelift i nic nie swieci na stale.
dracus6662 napisał/a:
wystapienie błędu podczas adaptacji wymaga zamkniecia programu i zagaszenia auta

zmiana kodowania wysokosci wymaga zamknięcia programu i zgaszenia auta

Kup inny kabel ;)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-11-20, 11:15   

dracus6662 napisał/a:
po czwarte adaptacja sterownik u mnie nie akceptuje kilka adaptacji max 5 dziennie

dracus6662 napisał/a:
nie czekasz na wyswietlenie value w okienku adaptacji dopiero po tym bedzie prawidłowa

dracus6662 napisał/a:
wystapienie błędu podczas adaptacji wymaga zamkniecia programu i zagaszenia auta

dracus6662 napisał/a:
zmiana kodowania wysokosci wymaga zamknięcia programu i zgaszenia auta

dracus6662 napisał/a:
kabel zrywa połączenie


Przy sprawnym aucie nie spotkałem się z żadnym z powyższych przypadków i wg. mnie jest to problem kabla lub interfejsu.

Różne anomalie mogą się też pojawić jak sam sterownik nie jest w pełni sprawny ale to już inny temat.

dracus6662 napisał/a:
poziom podłogi

Równa pozioma powierzchnia to jest podstawowy warunek poprawnej kalibracji zawieszenia :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-11-20, 11:19   

FOSS napisał/a:
Równa pozioma powierzchnia to jest podstawowy warunek poprawnej kalibracji zawieszenia

Ja pojechalem do zaprxyjaznionej skp i tam robilem. Przy okazji nauczylem ich mechanika i ustawiac swiatla tez bo wczesniej na przegladzie chcial mi srobokretem samym ustawic :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-11-20, 12:22   

ze srubokrętem tez mi swiatła chcieli regulować raz..... <brawo>

główkę mozna wyciągnąz ztej gumy spokojnie podobnie jak w przegubach kulistych z pierscieniem sprezystym

i wtedy widac jak skorodowana jest główka a aby włożyc spowrotem trzeba nabić młotkiem

jest również mozliwosć przeprowadzenia niepoprawnej kalibracji i bedzie ona zatwierdzona przez sterownik:

brak oczekiwania na napis value czyli auto najpierw opuszcza sie pozniej podnosi ale nawet jak podniesie potrzebuje nieraz chwilke więcej jezeli wtedy wpisze sie wartosc to zaakceptuje i tak dalej az do punktu 5 i da sie wartosc 1 i zaakceptuje ale nie bylo value na poczatku to nie ustawi sie zawieszenia dokladnie pomimo ze wszystkie wartosci były akceptowalne

na koniec jeszcze bardzo banalna sprawa może być podgiety Łącznik czujnika ....
jezeli wszystko sprawne i kabel ok oraz laptop podczas kalibracji nie dociąza lewej strony
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Rapik 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 310
Skąd: G-dz
Wysłany: 2017-02-11, 23:05   

Czy VCDS'em da się włączyć Jacking Mode? Bo nadal mam pacjenta z martwym MMI, a trzeba zmienić jedno z kół..
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-02-12, 00:25   

Podnieś lewarkiem za wahacz ;)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5075
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-02-12, 10:27   

Wypnij aku
_________________
Black Cars Matters
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-02-12, 23:45   

dice111 napisał/a:
Wypnij aku

Dokładnie tak.
Odpiąć aku a regulacja zawieszenia siłą rzeczy nie będzie aktywna i nic złego z pneumatyką nie powinno się wydarzyć.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wojtec1987 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 210
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2017-04-02, 22:08   

Panowie, mam pytanie, trochę czytałem i zrobił mi się mętlik w głowie, stąd ten post, ogólnie auto stoi u mechanika, ma zdjęte głowice, ale przed tym totalnie nie pomyślałem żeby auto wprowadzić w tryb serwisowy zawieszenia, bo niby po co skoro będą ściągane głowice ? Ale mechanik wyjął kompresor, i cały tył usiadł tak bardzo że prawie cała opona schowała się w nadkolu, coś się mogło stać ? Aku niestety nie jest odpięty.
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2017-04-02, 22:36   

Ogolnie jeżeli auto nie próbował podnosić lewarkiem to samo weszlo w tryb awaryjny i zablokowalo się w ostatniej pozycji.. niech właczy stacyjke i zablokuje auto / ustawi w tryb podnośnika...

ale z tego co mówisz to trochę dziwnie to wygląda bo demontaż kompresora nie sprawi ze auto klapnie....

do tego sa zawory / rozdzielacz

jeżeli doopa klapla to albo podnosił przód albo tyl abo cale auto i teraz klaplo jak opuścił z podnośnika.

jeżeli nic nie ruszał to czemu duupa siadła? a przód nie? do ewidentnie podnosił fure

no chyba ze samochód stoi pare dni i miechy sa nieszczelne albo gdzies jest nieszczelność w układzie...

jeżeli gość powie ze auta nie podnosił to po zamontowania uuuu kopresora będzie jak przedtem czyli się wypoziomuje ale jeżeli będzie kulawo stała to będzie znaczyc ze auto podnosil i czeka cie poziomowanie zawiechy

nie jest to az tak skomplikowane chociaż za pierwszysm razem trochę się umeczylem teraz już 10-15 min max
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Wojtec1987 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 210
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2017-04-02, 22:47   

Z tego co mi wiadomo to auta nie podnosił, bo mówiłem mu o tym że jeżeli będzie chciał go podnieść to ma do mnie dzwonić i powiem mu co robić, wiec raczej nie byłby świnią, ogólnie to auto z rozebranym silnikiem stoi już miesiąc, a tył opadł jakieś dwa dni po rozebraniu silnika, miechy raczej są szczelne, kiedyś nie odpalałem auta przez tydzień i nie opadł.

No właśnie to mnie zdziwiło, że tył siedzi a przód normalnie.

Czyli podsumowując, w najgorszym wypadku czeka mnie zabawa komputerem ? Mechanicznie nic nie powinno się stać ?
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2017-04-02, 23:01   

ogolnie jeżeli mało jezdzieles zasobnik powietrza w bagażniku mógł się dawno skonczyc tzn zapas powietrza a kompresor nie działa jest odpięty wiec nie ma co napompować auta...



jest możliwe ze masz nieszczelność w układzie ale po odlaczeniu kompresora auto nie powinno opasc

włacz tryb podnośnika i będzie dobrze lub ostatecznie odepnij aku ale pewnie czeka cie kodowanie zresztą jak auto stoi długo to ze względu na prądozerna elektrykę jest zalecane odpięcie aku ;)

jeżeli auta nie podnosił to nic się nie stanie w ostateczności czeka cie poziomowanie tylko poco jak możesz właczyc tryb podnośnika albo aku rozłaczyc tylko pamietac by przy podłączaniu stał na ziemi a nie na podnośniku jeżeli nie masz włączonego trybu no chyba ze stoi na podnośniku na 4 kolach ;) a nie wisi
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.