Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 FL ALL ] S8 D3 5.2 V10 FSi czy MPI ?  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-12-22, 21:52   

a skrzynia by się zesrała :)
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-12-22, 22:23   

W rs6 5.0 v10 jezdza i maja sie dobrze.

S8 piekne racja, dlatego ja kupilem 4.2 i przerabiam na s8 zeby miec auto trwale i ladne.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2014-12-22, 23:14   

pepi napisał/a:

a skrzynia by się zesrała :)


a co za roznica? masa budy podobna :)

w mid parts powiedzieli mi ze w rs6 jest ta sama skrzynia co u mnie , jedna piekna c6 czekala na remont
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-22, 23:50   

pepi napisał/a:
a skrzynia by się zesrała :)


Przy obecnych seryjnych kucykach z 5.0 bit ta sama skrzynia da sobie świetnie rade :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-12-23, 18:28   

nie są takie same skrzynie jakby co :)
no tak ze 5 tys może :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-24, 20:51   

Najlepiej szukać trzasniętej z dobrym układem napędowym i przekładka całości. SIlnik+skrzynia. D2 jak i D3 C5 i C6 odpowiednio.
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-12-25, 02:34   

Hmmm tylko daj magika co uruchomii 5.0 v10 bit w d3 ;)
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2014-12-25, 03:27   

Cytat:
Hmmm tylko daj magika co uruchomii 5.0 v10 bit w d3 ;)


sportsmile
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-25, 11:36   

I każda ogarnięta firma tuningowa oraz każdy naprawdę ogarnięty elektromechanik.
Pisałem kiedyś z jakimś młodym chłopakiem co przemianował padnięte D3 na W12 ale za chiny nie moge znależć tamtych maili.... Wiem że na AKP sie udzielał ale to było troche temu.
 
 
Seblon 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Automatic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: S8 D3, S5, mb cls63amg
Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 6
Skąd: Uk
Wysłany: 2015-01-21, 10:48   

Panowie posiadam S8 5.2 v10 2008 160 tys przebiegu ,w 3 lata zrobilem ok 85 tys km i jakos nic sie nie psuje
service co 10 tys i po sprawie i czesto sprawdzac stan oleju
Jedyne awarie to zawieszenie i czujniki parkowania
uwazam ze to naprawde dobry silnik tylko trzeba go odpowiednio piescic


 
 
Adam84 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A6 C6, A4 B6, MB W211
Wiek: 39
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 6
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2015-01-21, 13:29   

Po 85 tys. km możesz coś powiedzieć o kosztach eksploatacji. Jak one wyglądają. Jaki wychodzi średnie żuzycie paliwa miasto/trasa?
 
 
Seblon 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Automatic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: S8 D3, S5, mb cls63amg
Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 6
Skąd: Uk
Wysłany: 2015-01-21, 14:58   

srednie zuzycie paliwa lato zima dodaj lub ujmij ok 1 litra
na trasie to srednio ok 14l przy spokojnej jezdzie ,
w miescie ok 25l
na autobanie w niemczech powyzej 200km/h ok 22 l ,
no i przy max predkosci 278 (bez ogranicznika 34l)
mieszkam w angli koszta serwisowe to :
-filtry olej co 6000 -7000 mil (10000-12000km) to ok £240 (ok 1400zl)
-zawieszenie raz mi padlo z przodu wymianielem wszystkie wachacze koncowki i pneumatyke £2000 ok (10tys zl)
-4opony to ok£900 (4500zl)
-serwis skrzyni £600 (3000zl)
-klocki tarcze (wersja bez ceramiki) £1100 (6000zl)

paliwo tylko premium
powiem tylko ze auto nie lubi jak sie jezdzi na niskich obrotach no i zaponij o gazie bo poprostu upieczesz silnik
jesli gaz to tylko 4.2

jesli kogos stac to naprawde polecam jest naprawde extra auto mialem okazje jezdzic w12 mojego kolegi to wporownaniu do mojej to byl tapczan
( bez urazy dla wlascicieli w12)
 
 
Dworek 
Moje A8


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: WWA
Wysłany: 2015-01-21, 19:32   

Potwierdzam powyższe info co do spalania, u mnie tak samo.

W UK serwis auta jest droższy niż u nas w przeliczeniu na złotówki. Ja kupiłem 11l oleju za 510 zł (Millers XP Longlife5W30 5862), wymiana to nawet w ASO 355 zeta. Filtr oleju 67 zeta, filtry powietrza 2 x 100zł, 10 świec 365 zł (NGK PFR6W-TG), 4 nowe opony na alledrogo za 2000.

Paliwo tylko premium, bo zatarcie wysokociśnieniowych pomp zasilających wtryskiwacze to duuży koszt.

Na prawdę nie ma się czego bać. LPG nie wchodzi w grę, wymiana oleju co 10 tys, sprawdzać czy komputer pokazuje błędy w pracy przepustnic w dolocie, jak zaczną niedomagać wtedy regeneracja.
 
 
Adam84 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A6 C6, A4 B6, MB W211
Wiek: 39
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 6
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2015-01-23, 14:03   

A jak z mocą, bo podobno po kilku latach z 450KM zostaje znacznie mniej. Ciekaw jestem jak wygląda dynamika takiego kilkuletniego S8 w porównaniu do 4,2tdi
 
 
Dworek 
Moje A8


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: WWA
Wysłany: 2015-01-23, 14:06   

Zhamuję swoją go to napiszę. Wcześniej bujałem się 100 C4 115KM więc teraz jest bajka, ale ile koni dokładnie jest, tego największy spec na oko nie stwierdzi. W trybie S jak dla mnie jest mega dynamicznie jak na limuzynę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.