Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne] Uturbienie 4,2 V8 z gwarancja - badanie rynku  
Autor Wiadomość
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-01-21, 09:14   

maciu napisał/a:
itd. itp. jest tego całe tony tylko szukać, czytać, rejestrować, zadawać pytania....
a potem się podniecać bo i tak nikt nie podwoi (potroi?) wartości swojego starego A8 ;)


Ja już dawno podwoiłem więc i potroję ;)
 
 
Kamilson100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: S6 C5, MB S430
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 56
Skąd: Zamość
Wysłany: 2014-01-21, 10:00   

Podwoić i potroić można bez problemu, tylko gorzej odebrać potem tą kasę przy sprzedaży :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-21, 10:28   

Chyba niewielu tu jest co nie podwoili wartosci przez kilka lat posiadania szczegolnie D2. Przy odsprzedarzy sie niewiele odzyskuje jesli auto nie wyglada jak salonowe i nie jest jeszcze oldtimerem.
 
 
Kamilson100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: S6 C5, MB S430
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 56
Skąd: Zamość
Wysłany: 2014-01-21, 11:31   

Apophis napisał/a:
Przy odsprzedarzy sie niewiele odzyskuje jesli auto nie wyglada jak salonowe i nie jest jeszcze oldtimerem.

Dokładnie, nie ma co się oszukiwać, włożonej kasy się nigdy nie odzyska, chyba że auto stanie się z czasem zabytkiem i będzie zyskiwać na wartości.
Wracając do tematu, nie dostałem odpowiedzi odnośnie wytrzymałości i żywotności silnika, ktoś coś jest w stanie powiedzieć?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-21, 11:37   

A tak wracając do tematu to jesli chodzi o bajery to beda one drogie ale guzior ma juz jakies rozeznanie w temacie więc pytajcie jego. Pisał że coś tam się da ale w konkretach nie doprecyzował tu.
Ja wiem jedno że jak miał bym pchac sie w koszta rzędu 10tyś euro to za te cenę sobie bym wystrugał RS8 D2 ktore to juz jeźdzą po świecie i są zrobione na ori czesciach.
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2014-01-21, 12:58   

Kamilson100, na racing forum guzior pisze, że bez najmniejszego problemu na ori gratach zwykły silnik V8 wytrzymuje 650KM, teraz robi projekt na 800KM na ori silniku aby sprawdzić jego wytrzymałość. Bardziej martwiłbym się o skrzynie biegów i przeniesienie napędu. AT nie wytrzyma bez wzmocnienia takiej mocy, guzior mówił mi przez telefon, że wzmocnienie z wymianą wszystkiego co potrzebne to koszt chyba 8 tys zł. Ja bym poszedł w SWAPa na manuala którego on z częściami ogarnia za 6 tys zł.
_________________

 
 
Kamilson100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: S6 C5, MB S430
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 56
Skąd: Zamość
Wysłany: 2014-01-21, 18:53   

No tak, racja, dzięki za odpowiedź
 
 
danielos8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 342
Skąd: Polska
Wysłany: 2014-01-21, 20:00   

http://www.mtmpolska.pl/i...h/mtm_kompresor wejdzcie sobie tez na ta strone i poczytajcie :P
_________________
dare to be great
 
 
Kamilson100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: S6 C5, MB S430
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 56
Skąd: Zamość
Wysłany: 2014-01-21, 20:20   

Nawet nie wiedziałem że istnieje coś takiego jak MTM Polska, zawsze po niemiecku sie męczyłem ;)
 
 
danielos8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 342
Skąd: Polska
Wysłany: 2014-01-21, 22:50   

na tej niemieckiej stronie po angielsku bylo jak patrzylem ;) :P ale ciekawa firma.
_________________
dare to be great
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2014-08-04, 12:39   

Coś cisza z tematem...
Szukam D3 ale nie ukrywam ze chętnie bym kupił S8 D2 i przerobił na min. 450hp

Ale żadnych konkretów nie ma czy ktoś zaczął taki projekt.
Wiadomo ze przeróbka ok 12k na BiT + wzmocnienie skrzyni.
O kompresorach cisza a może być taniej ;)

Jak kupować S8 to najlepiej bym kupił z uszkodzona skrzynia i przeróbka na manual lub remont wraz z wzmocnieniem wtedy nie wychodzi tak zle finansowo.

Druga sprawa już jak uturbienie to jak to wyglada od strony zewnętrznej czy od góry silnik wyglada nie zmieniany np. pokrywa silnika zostaje, kolektor?

Ma ktoś namiary na taka przeróbkę bo nie mogę nic znaleźć a guzior tu nie zagląda.

Czy w S8 nie jest już skrzynia wzmocniona? Mowię o roczniku 00-02.
_________________

 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 43
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-08-04, 14:47   

Lukas ja od września zaczynam taki projekt zaczynam od wzmocnienia skrzyni biegów
(w s8 z rocznika 2002 nie jest wzmocniona skrzynia ) po wzmocnieniu skrzyni ma wytrzymać
610ps, ale mój projekt przewiduje jakieś 560ps żeby była drobna rezerwa <hmm> .
Silnik oczywiście będzie robił guzior i jak mówił są dwie opcje :graty od rs6 to jest tańsza opcja ale przyrost mocy rzędu 470ps, albo dryga opcja którą ja wybrałem czyli guzior robi wszystko od podstaw i przyrost mocy jest ograniczony tylko wytrzymałością skrzyni biegów.
Na pewno jak się zacznie projekt, to założę nowy temat gdzie będę zdawał relacje na bieżąco
:D :D :D
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2014-08-04, 15:03   

Jakie koszta za 1 wariant a jakie za 2 ?
I ile za wzmocnienie skrzyni? Masz jakiś namiar?
_________________

 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 43
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-08-04, 15:14   

Namiary na skrzynie mam koszt wzmocnienia to 7000zł
pierwsza opcja to około 11000zł (zależy za ile wyrwiesz graty od rs6)
druga opcja to około 24000zł
ale wszystko wyjdzie w praniu,jak skończę projekt to napisze dokładnie ile mnie to wyszło.
Niestety tanio nie będzie ;(
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2014-08-04, 15:46   

No to rzeczywiście ta druga opcja to już drogo + wzmocnienie skrzyni + hamulce + S8 = <tjaa>

Ale 1 opcja jest w miarę . Na innym temacie widziałem ktoś kupił graty rs6 do przeróbki za 6k

Wiec w 10k powinno się zamknąć.
Szkoda ze manuali prawie nie ma w S8.

Może orientujesz się czy wzmocnienie skrzyni padnietej z remontem to taki sam koszt?
W sumie w dobrej skrzyni i tak wymieniają graty i nowe sprzęgło.
Szkoda ze od raz nikt nie robi wzmocnienia bo remonty w A8 to codzienność.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.