Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne] Uturbienie 4,2 V8 z gwarancja - badanie rynku  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-08-04, 15:56   

a czy manual wytrzyma taką moc ??
a bardziej sprzęgło ?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-08-04, 16:07   

Przemek21 napisał/a:
Namiary na skrzynie mam koszt wzmocnienia to 7000zł

W przyszłości też się piszę na takie wzmocnienie. :D Remont wychodzi średnio 4-5tys, a wzmacniając choćby pod seryjną moc na pewno wydłuży żywot samej skrzyni. Gdzieś nawet było pisane w materiałach ZF, że skrzynie 5hp24A przyjmują moment max 440Nm a silnik generuje max 400Nm więc to wszystko tak na styk jest :/

Przemek21 napisał/a:
graty od rs6, przyrost mocy rzędu 470ps to około 11000zł (zależy za ile wyrwiesz graty od rs6)

Spokojnie by wystarczyło w budzie D2 470KM to i tak więcej jak seryjna w12 <jezu> Ciekawe w ile rozwali pierwszą 100 a potem 100-200km/h
_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-08-04, 16:44   

pytanie czy skrzynia nie zazna uślizgu
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 43
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-08-04, 19:03   

Lukas mogę zadzwonić i się zapytać w sprawie remontu skrzyni czy jest w cenie . Co do projektu to mam łatwiej bo s8 oraz hamulce już mam :)
A co do manuala to nie na problemu tylko że do d2, koszt skrzyni z robociznom to 6000zł
tylko przy takiej mocy dochodzi jeszcze sprzęgło. (nie dowiadywałem się o koszt bo chce mieć
automat )
pepi manual wytrzyma beż problemu tylko trzeba wstawić mocne tuningowe sprzęgło
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-08-04, 20:23   

Przemek21 napisał/a:
mocne tuningowe sprzęgło
Ale to wykluczy możliwość używania auta na co dzień, w normalnym ruchu ulicznym.
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 43
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-08-04, 20:47   

Pewnie masz racje ,nie zgłębiałem tematu bo interesuje mnie automat.
A może są jakieś sprzęgła żeby można to pogodzić <niewiem>
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-08-04, 22:01   

no raczej nie bardzo
jak jest tarcza tylko 240 mm
to nawet paście 200km rozrywają takowe ;)
sprawdzone już parę razy ;(
spiek ile wytrzyma 5tys może :)
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 43
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-08-05, 23:02   

To z tego wynika że lepiej wzmocnić automat
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2014-08-05, 23:46   

Już dwa razy robiłem skrzynie, jak się zdecyduje na S8 D2 zamiast zwykłej D3 to chętnie z padnieta skrzynia. Szkoda ze wcześniej nie wiedziałem ze można wzmocnić skrzynie przy remoncie ale to już dawny temat.

Jak najbardziej jestem ciekaw jaki jest koszt kompletnego remontu ze wzmocnieniem skrzyni.

DODANO:

Przemek21 a jakie masz hamulce?
_________________

 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 43
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-08-06, 00:30   

Lukas na przodzie mam 8 tłoczkowe zaciski i tarcze od rs6 360mm(są w temacie przeróbka hamulców na 8-tłoczkowe dział Tuning mechaniczny) a na tyle jarzma i tarcze 310mm od rs4 też są w jakimś temacie ale nie pamiętam teraz musiał bym poszukać.
Także hamuje zacnie :D :D :D
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2014-08-06, 11:32   

Jestem po rozmowie z MidParts gdzie trochę naszych 8-semek zrobili i z tego co się dowiedziałem robią wzmocnienie ale nie dają gwarancji ze to wytrzyma przy takiej mocy, i przy mocniejszych startach i tak ja zmieli. A wzmocnienie to tylko sprzęgło no może jak rozbiora to jeszcze coś wymyśla ale generalnie to na sprzegle była rozmowa cena przy remoncie prawie taka sama czyli w 6k się powinno zmieścić bo tam mamy zawsze mały upust co do samego wzmocnienia jeżeli skrzynia dobra nie wiem jaki koszt, generalnie wyszło po rozmowie ze nie da się wzmocnić tych skrzyń ze bez stresu będzie jazda a ze inne warsztaty mówią ze tak wzmacniają wszystko to tylko bajka.

Tak wiec mam mieszane uczucia, myślałem ze wymieniają polowe gratów na jakieś mocniejsze.
Chyba ze naprawdę jak mocne sprzęgło to i skrzynia wytrzymuje więcej ale dla mnie to propozycja do zrobienia np. W S8 i jeździć niż RS8.

Może ktoś ma inne dane?

Będzie trudny wybór D3 w seri czy S8 RS D2 ;)
_________________

 
 
caro86wlkp 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1900
Skrzynia: manualna quattro
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 80
Skąd: Konin
Wysłany: 2014-08-07, 19:51   

http://sidmotorsport.pl/p...kit-1000nm.html
idzie jeździć z takim sprzęgłem na co dzień?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-08-07, 20:13   

idzie tylko troszkę drogo :)
u mnie pan robi takie coś \
że na tarczę może nabić okładzinę wzmocnioną z blachą od spodu
lub robi z jednej strony taką a z drugiej spiek
Tylko proszę się nie śmiać bo jeden pan ze sportu na takim czymś śmiga ;)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-07, 20:14   

A skrzynia od RS6? Dzieś na zagranicznych kiedyś czytałem o swapie całej jednostki napędowej z RSy
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2014-09-12, 10:42   

Cisza... Coś, ktoś zmierza w kierunku przeróbek?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.