Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne] Uturbienie 4,2 V8 z gwarancja - badanie rynku  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-14, 13:34   

Chesz miec auto czy rozstac sie z nim na lata?? Kup se RS6 jak chcesz miec biturbo wyjdzie taniej i szybciej i bedzie pewniejsze. Guzik juz tu duzo pisał i w zyciu bym mu nie dal auta nawet do naprawy. Ale to moje zdanie.
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2016-09-14, 17:21   

Czyli skoro zmienił profesje to tematy nie zostały pokonczone z rs8 ?
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-14, 17:23   

Przemek nie dojechał na zlota bo nie miał gotowej fury. Sentenza tez z tego co wiem nie ma. Lata mijają-żenada ze strony pana guru i tyle co ja uważam.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-14, 20:56   

czyli tak jak zawsze <hmm>
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2016-09-14, 21:01   

Coś długo to wszystko trwa - porażka, wiadomo że nie od ręki sie ten temat ogarnie ale tutaj te projekty od Guziora to się ciągną i ciągną a końca nie widac <boisie>
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-14, 21:13   

Nie no sentezy byl w sumie na ukonczeniu jakby sie nie rozpadl na autostradzie :P i w sumie nie byla to wina guziora chyba tylko lpg :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-14, 21:22   

No ale się rozpadł i dalej nie ma nowej opcji.
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-09-14, 21:42   

Nie łatwiej byłoby wstawienie kompresora do 4.2? Albo 2.7 bit?
_________________
xyz
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-14, 21:44   

Do 4.2 sa gotowe zestawy kompresorow.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-14, 21:44   

Swap na BCY jak chcemy V8 bit albo cos nowszego w tfsi.
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2016-09-14, 21:46   

Z bcy to jest pomysł tym bardziej, że po blisko 2 latach został ogarnięty w PL w jednym z modeli s6 w manualu.
_________________
xyz
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-14, 21:50   

Jak by Przemek poszedł tą droga dawno by miał fure skończoną ale pan guru jest ambitniejszy i Przemek narazie nie ma jeszcze nic.

Sentenza zaś mając D3 zrobił by sobie potwora z BUH pod maską i tez by dawno jeździł i nie miał kłopotu z LPG :)

takie moje zdanie :)
 
 
eed 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 223
Skąd: Gryfino - Aukra
Wysłany: 2016-09-15, 09:04   

Jak rozmawialem z Przemkiem to mowil, ze nigdy wiecej takich zabaw lepiej kupic mocniejsze auto w oryginale <bezradny>
_________________

 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-09-15, 13:59   

ja tam bym tego nawet zabawą nie nazwał :) ew udręką :) nie ma co kombinowac szukac mocniejszego auta i tyle
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
eed 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 223
Skąd: Gryfino - Aukra
Wysłany: 2016-09-15, 14:14   

preston81, w sumie to racja bo sie nasluchalem, ze jeszcze to i tamto a potem jeszcze cos innego nie konczaca sie historia.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.