Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne] Uturbienie 4,2 V8 z gwarancja - badanie rynku  
Autor Wiadomość
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-10-05, 13:27   

niki20 napisał/a:
Widzę, że był temat przeróbki na manuala :) Napiszę coś bo buduję Audi Coupe z silnikiem 4.2V8 AHC i skrzynia manual ;) Zamach mam dorabiany na zamówienie i do tego sprzęgło z RS4 B7. Samochód jeszcze nie odpalony, ale jak to zrobię to podzielę się opinią jak ten zestaw współpracuje :)


[url=http://www.fotem.pl/...c94.jpg]Obrazek[/URL]

No to niezły swap. Ale mordka to chyba do sporej przeróbki w kupejce, bo ile V6-ki się mieściły to V8 raczej pod maskę tak łatwo nie wejdzie. Kiedyś w necie widziałem już zdjęcia takich przeróbek. A jak z napędem, jaką masz bazę? Quattro czy ośka? I jak będziesz robił napęd, na przód czy obie osie?
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
niki20 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multi
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: Audi A8 D2 FL
Wiek: 36
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 38
Skąd: Harta/Rzeszów
Wysłany: 2014-10-05, 21:09   

pebo, 2.8 quattro to baza :) Największy problem to jest to że w coupe silnik wisi na podłużnicach a w a8/s8 na sankach :) ogólnie sporo przeróbek, ale tragedii nie ma ;)

Przód auta zostaje seria, nie trzeba nic tam przerabiać, ba nawet klimę się upchnie :D
Ostatnio zmieniony przez niki20 2014-10-13, 16:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-10-09, 22:01   

No to nieźle, to dacie radę. Czekam na fotki i jakieś filmiki. I oczywiście trzymam kciuki za powodzenie operacji.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
niki20 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multi
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: Audi A8 D2 FL
Wiek: 36
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 38
Skąd: Harta/Rzeszów
Wysłany: 2014-10-13, 16:28   

Sorki z przodu trzeba wentylatory cieńsze o 4 cm założyć, rzeźbić przednią łapę, króciec wodny trzeba modzić i kilka innych pierdół ;)
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-10-13, 22:57   

niki20 napisał/a:
Sorki z przodu trzeba wentylatory cieńsze o 4 cm założyć, rzeźbić przednią łapę, króciec wodny trzeba modzić i kilka innych pierdół ;)

W porównaniu do całości to są drobiazgi. Można nawet LEDy wstawić i nie będzie problemu. Wiatraki to i tak trzeba dobierać do nowego pieca i chłodnicy, a z wężami to jak wyjdzie z miejscem. Trzymam kciuki i czekam na fotostory.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
guzior 
Moje A8


Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 59
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-11-17, 10:58   

Nie odwiedzalem tego forum bardzo dlugo a tu 12 stron tematu, sterta nie odebranych pw i Bog wie co jeszcze. Nie odwiedzalem forum bo zwyczajnie nie mialem czasu.

Sezon przelecial jak z bata strzelil, pochloniety bylem budowaniem tego auta:
https://www.facebook.com/audiB2quattro?fref=ts dla kolegi Cowboya oraz serwisowaniem Torowego audi S2 ( https://www.facebook.com/AudiS2PL?fref=ts ) co pochlanialo mnie dokumentnie.
W miedzyczasie poszło jedno V8 NA w audi 80:
https://www.facebook.com/...48453487&type=1

stroker w jednej A4:
https://www.facebook.com/...48453487&type=1

i cała masa dupereli typu gdzies wydech, gdzies dolot, zrobic zamach do manuala na 10 srub (swoja droga tez to wprowadzilem do oferty - zarowno w wersji jednomas jaki dwumas):
https://www.facebook.com/...&size=959%2C540
cala masa adpterów do hamulcow
https://www.facebook.com/...&size=540%2C959

Teraz pomalu koncze S4 B6 +600hp:
https://www.facebook.com/...&size=540%2C959

i czekam na jedna A8 D3 zeby jej zalozyc takie cos:
https://www.facebook.com/...&size=959%2C540

Miało byc dzisiaj ale nie dojechalo....

W planach jeszcze minimum 2 D2 na podobne zestawy. A co potem z V8 na booscie czas pokaze.

Jesli ktos ma jakies pytania, to najlepiej dzwonic, bo malo czasu mam zeby odpisywac na pw. 885 60 50 40
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2015-08-06, 15:00   

I co ktoś z forum zdecydował sie na podniesienie mocy w a/s8?
_________________
xyz
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-06, 15:42   

Tak i jeden poniósł porażkę w D3 a drugi mota wlasnie D2. Oba projekty sa szczegółowo opisane na forum.
 
 
guzior 
Moje A8


Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 59
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-08-07, 00:42   

Porażkę poniósł gazownik. A przez niego właściciel...

Buduje sie D2 automat, D2 Manual (to będzie grube w c**j) i odbudowuje D3 na męskim setupie.

Z ciekawszych wyników ostatnio wyjechał taki oto ABZ:
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-08-07, 12:41   

link nie działa
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-08-07, 17:17   

Ten link to był odnośnik do photobuka.
_________________
 
 
guzior 
Moje A8


Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 59
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-08-08, 04:59   

Ale widac cos czy nie?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-08-08, 11:14   

Widac widać, ładny wykres.
_________________
 
 
guzior 
Moje A8


Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 59
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-08-09, 05:05   

Sorry zly wkleiłem. Miało byc to:
 
 
andy79 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 14
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-09-14, 13:26   

Mam temat z S6 C5, 4.2 ANK w manualu <amasz> , chcę go uturbić. Szukałem telefonu w necie do p. Bartka ale jakoś nie znalazłem, podeśle ktoś z wtajemniczonych na PW ?


Właśnie ustaliłem ze ten pan zmienił profesję... trzeba szukać kogoś innego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.