Autor |
Wiadomość |
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-03-22, 12:01
|
|
|
V10 to jest jeszcze inna historia tam mysle ze polaczone trzy elementy w calosc powoduja ich padanie czyli nieszczesne plastikowe klapki w kolektorze (wada fabryczna),zasilanie fsi czyli niedoskonalosci tej metody plus samochod do jakiej trafia ten silnik .S8 w zalozeniach ma byc usportowiona limuzyna wiec trafia z regoly do kierowcy ktory lubi ostrzej przeploszyc te konie z tej limuzyny :-) |
|
|
|
|
|
|
|
Dworek
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: WWA
|
Wysłany: 2015-03-22, 17:21
|
|
|
Dyskusję o 5.2 V8 z S8 D3 proponuję przenieść TUTAJ |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2015-03-22, 18:04
|
|
|
W porsche użytkownicy maja bardzo poważny problem z nikasilem.
Szacują, że oprócz silników w GT i turbo, pozostałe silniki wytrzymują do 150 tys km.
Przy ostrzejszej jeździe (tor) zdecydowanie krócej. |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-03-22, 18:29
|
|
|
Sam nikasil firmy motoryzacyjne zaczely stosowac na szeroka skale w latach 80 xx wieku na czele wlasnie z porsche i jakos silniki im nie klekaly zbyt czesto wiec to raczej nie ta powloka jest winna w tym wszystkim raczej bym stawial na kombinacje ze stopami aluminium w blokach silnikow i jego rozszezalnoscia przy ostrej jezdzie . Ciekawe czy w12 biturbo z bentleya tez ma takie tendencje do padania? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-22, 21:56
|
|
|
Cytat: | Ciekawe czy w12 biturbo z bentleya tez ma takie tendencje do padania? |
Z tego co wiem to NIE. Więc szczegółow nie znam ale w bentleyu pomodzili W12. |
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2015-03-23, 11:15
|
|
|
A powiedzcie mi.
Czy przy powłoce nikasilowej można swobodnie stosować LPG?
Wiem, że jest bardzo czuła na siarkę z paliwa i to ją podobno głównie osłabia.
"Gryzzli" piszesz o wiatrakach z lat 80 które są legendarnie trwałe.
Ja napisałem o chłodzonych cieczą. Poprawili je po 2009. |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-03-23, 15:54
|
|
|
Lpg raczej nie szkodzi jedynym problemem jest jakos tego lpg bo rozne swinstwa u nas dodaja do niego a i sam lpg bywa podlej jakosci ,co mozna nawet sadzic po awariach pomp lpi na zachodzie wytrzymuja 500tys a u nas maja problemy juz po 100tys.Jako ciekawostke napisze ze cena silnika w12 w aso to okolo 30tys euro :-) |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-23, 15:55
|
|
|
To jest to najdroższy czort z palety D2/D3 |
|
|
|
|
|
|
|
Dworek
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: WWA
|
Wysłany: 2015-03-23, 16:01
|
|
|
A sprawdzaliście cenę 5.2 V10? <niegadam> |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-23, 16:04
|
|
|
25tyś euro |
|
|
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-03-23, 16:13
|
|
|
Jakos nie moge pojac jak mogli zrobic takie buble jak v10 czy w12 za taka kase .Napewno cos poprawili w d3 bo tych silnikow jeszcze poki co mniej pada niz w d2 /phaetonie . A orientuje sie kto ile kosztuje v8 bi turbo z c5 w aso ? |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-03-23, 19:42
|
|
|
Blok silnika o kodzie BCY - odpowiadający silnikowi 4.2 v8 BT to koszt 41900zl netto , nie ma możliwości kupna całego silnika nowego |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
Ostatnio zmieniony przez michalwruszak 2015-03-23, 20:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-03-23, 20:14
|
|
|
Dobra Panowie to ceny juz znamy :-) Moze teraz ktos sie wypowie komu padl taki silnik w12 co w nim padlo ? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-03-23, 20:20
|
|
|
Był tu swego czasu jeden osobnik co miał d2 w12 na 21" kołach i wcisnął tam 1.9 tedeika.. Jak się go zapytało co było powodem zajechania tego motoru to skwitował to słowem "TZ".. |
_________________
|
|
|
|
|
|