Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3 Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
Wysłany: 2015-03-23, 22:11
Z moich informacji pierwsze silniki W12 stosowane w d2 czyli z suchą miską olejową miały "tendencję" do przycierania się na panewkach .
Główną przyczyną takiego stanu było zastosowanie suchej miski olejowej z pompą zew. i nietypowego układu smarowania .
Dalsze rozwinięcia silnika W12 stosowane w D3 , D4, zostały pozbawione w/w wad poprzez zastosowanie nowego układu smarowania oraz mokrej miski olejowej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum