Autor |
Wiadomość |
west
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A4
Dołączył: 27 Lip 2013 Posty: 14 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2013-08-04, 19:23
|
|
|
dziq111, Auto fajne silnik bez zadyszki i kombinowania samym softem można wyciągnąć 170kucy , potem lepszy wtrysk turbina mocniejsza i mamy ponad 200 kucy i 420 niutków , ale co ja ci będę pisał dobrze o tym wiesz , mam ten sam silnik w A4 po sofcie i wiem jak to ciągnie
P.s wizualnie fura miażdży cycki |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-08-04, 19:32
|
|
|
west napisał/a: | potem lepszy wtrysk turbina mocniejsza i mamy ponad 200 kucy i 420 niutków , |
I korbowody bokiem wyjdą po 200km na autobahnie |
|
|
|
|
|
|
|
dziq111
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: man
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 49 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: 2013-08-04, 19:59
|
|
|
nie korbowody zmieniac bede na kute:)
myslac 1.9 robi 4.0 tdi mam na mysli serie 4.0 a 1.9 po modach zeby nie bylo. wiem ze 4.0 po modach to musi byc bajka tylko wlozyc 40 tys do auta wartego 30 to chyba przesada chodzi glownie o koszty i zyski z tego technicznie wszystko jest wykonalne nawet swift 1.3 240hp robi ferrari jak sie uprze ktos.
ja tylko uwazam ze do poniesionych kosztow i wartosci auta wszystko jest jak najbardziej ok anie ze to potwor na drodze:) |
_________________ zdjecia przedstawiaja moje AUDI po montażu lpg!!
http://www.fotosik.pl/pok...d2da7413be.html |
|
|
|
|
west
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A4
Dołączył: 27 Lip 2013 Posty: 14 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2013-08-05, 04:39
|
|
|
Apophis, myślę że mało wiesz o tych silnikach 200koni i 400niutkow to nie jakiś kosmos dla tego silnika , mowa o avf , znam wielu ludzi z taką moca i jest wszystko ok robią nimi sporo km |
|
|
|
|
|
|
|
dziq111
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: man
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 49 Skąd: Bieruń
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-08-05, 12:20
|
|
|
Przydały by mi się monitorki z zagłówków i lodówka :lol: Wrzuć zdjęcie bagażnika, ile taka lodówka miejsca zajmuje. |
|
|
|
|
ShiveR
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2,8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Sie 2012 Posty: 8 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: 2013-08-05, 15:30
|
|
|
Jakie masz zawieszenie? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-08-05, 18:19
|
|
|
west napisał/a: | Apophis, myślę że mało wiesz o tych silnikach 200koni i 400niutkow to nie jakiś kosmos dla tego silnika , mowa o avf , znam wielu ludzi z taką moca i jest wszystko ok robią nimi sporo km |
Może i mało wiem ale mam jakies ogólne pojęcie o mechanice i jesli silnik mający 100KM wytrzyma milion km przebiegu do remontu to podniesiona moc o 100% znacznie skróci jego zywotnośc. Praw fizyki nie oszukasz.
Pomimo to uważam 1,9 TDi jako jeden z najlepszych diesli jaki motoryzacja miała.
Niestety nie w A8.... Wolał bym juz wyremontowac V6 TDi |
|
|
|
|
dziq111
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: man
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 49 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: 2013-08-05, 18:29
|
|
|
no coz kazdy jezdzi tym co chce z tym ze ja musialem samemu sobie to zrobic:) wiem ze nie wszystkim sie ten pomysl podoba ale ja jestem w pelni zadowolony i z osiagow i ze spalania. co do awaryjnosci to moge go nawet co roku wymieniac na inny bo koszt jest smieszny a zreszta co do trwalosci wszystko zalezy od wlasiciela ja akurat dbam zeby wszystko gralo w autku jak nalezy.
zawieszenie h&r ale ost sie jeden amorek sypnoł musialem chwilow serie przyłozyc
Z samochodami walcze na codzien i jak widze v6 tdi to mnie skreca i dlatego tego silnika nigdy nie bede miec wolalbym swapowac r5
v8 4.2 moim zdaniem tez nie radzil sobie z przyspieszeniem a8 faktycznie mozna bylo go wykorzystac od 140 km\h wzyz a to za pare km moze skonczyc sie mandatem u nas nie ma drog zeby zapierdzielac a lejac do auta 25l na kazde 100km to ja mam juz gdzies:) miałem w12 nie powiem ladnie chodził - problemy tez znim mialem głupi pasek wielorowkowy 450zl filtr oleju 170.... teraz kupuje caly komplet rozrzadu do tego silnika za ta kase:) |
_________________ zdjecia przedstawiaja moje AUDI po montażu lpg!!
http://www.fotosik.pl/pok...d2da7413be.html |
|
|
|
|
|
|
|
Viking
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2771
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzes
Jeżdzę: A6 C4 2.8 q+a
Dołączył: 04 Cze 2013 Posty: 23 Skąd: SB
|
Wysłany: 2013-08-06, 08:18
|
|
|
A czemu nie swapowac 2.0TDI ktory ma duzo lepszy dzwiek niz silnik VP, do tego 260KM/500Nm bedzie bezpiecznie dzialac. Wszyscy uparli sie na stare silniki na pompie ktore chodza jak sieczkarnia.
Apophis napisał/a: | Pomimo to uważam 1,9 TDi jako jeden z najlepszych diesli jaki motoryzacja miała. |
Tu nalezy dodac, ze mowa o silnikach VP, bo silniki PD juz takie wspaniale nie sa, bo czym mlodszy tym wiecej tam ingerencji eko terrorystow |
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-08-06, 09:58
|
|
|
Viking napisał/a: | A czemu nie swapowac 2.0TDI ktory ma duzo lepszy dzwiek niz silnik VP, do tego 260KM/500Nm bedzie bezpiecznie dzialac. Wszyscy uparli sie na stare silniki na pompie ktore chodza jak sieczkarnia. |
A 2.0TDI to nie ten sławetny w którym pada napęd pompy olejowej bo napęd jest na łańcuszku a jedno z kółek jest z jakiegoś dziadowskiego tworzywa??... 2.0TDI nie jest lubiany :-P
dziq111 napisał/a: | v8 4.2 moim zdaniem tez nie radzil sobie z przyspieszeniem a8 |
4.2V8 sobie nie radzi z przyspieszeniem?... co za herezje tutaj prawisz.... mówimy tu o dużej limuzynie skierowanej do wysokiej kadry menedżerskiej, polityków i głów państwa...
katalogowo 6,9sek do 100km/h...
a jak mają się do tego inne samochody z wyższej półki z tych samych roczników (1996-2002) i podobnej pojemności silnika:
BMW 740i E38 4.0V8 286KM 400Nm → 6,9sek
BMW 740i E38 4.4V8 286KM 440Nm → 7,0sek
MB S-klasse W140 4.2V8 279KM 400Nm → 8,3sek
MB S-klasse W220 4.3V8 279KM 400Nm 4MOTION → 7,4sek
Lexus LS400 Igen. 4.0V8 265KM 370Nm → 7,9sek
Lexus LS400 IIgen. 4.0V8 290KM 407Nm → 7,1sek
Jak widać A8 D2 nie odstaje od swojej bezpośredniej konkurencji wogóle a nawet jest od nich lepsze... noi do tego A8 ma jeszcze quattro gdzie BMW i Lex w tamtych latach nie oferowały napędu na 4 koła i tylko w MB jest 4MATIC i to dopiero w modelu W220 ;-)
W latach produkcji A8 D2 było kilka ciekawych aut klasy kompakt ze "sportowymi" osiągami...
Golf IV 1.8T GTI 180KM 235Nm 7,9sek
Golf IV 2.8V6 4Motion 204KM 270Nm 7,1sek
Golf IV R32 3.2V6 4Motion 241KM 320Nm 6,8sek
Audi S3 1.8T 209KM 270Nm 6,9sek
Audi S3 1.8T 224KM 280Nm 6,6sek
Jak widać taka krowiasta limuzyna może stawać z nimi na kresce przy czym Golf R32 czy Audi S3 to już najwyższa półka w tych modelach a przecież A8 D2 oprócz 4.2V8 miało jeszcze silnik 6.0W12 (jakby nie patrzeć mocniejszy) oraz usportowioną odmianę limuzyny czyli S8 ;-)
Zresztą pisałem już to wielokrotnie..... wsiądź do takiego Golfa R32 i przeleć nim całą Polskę goniąc po 200km/h a potem zasiądź do takiego A8 D2 i ponownie przeleć całą Polskę goniąc po 200km/h - ciekawe którym zmęczysz się bardziej :lol:
Marecki napisał/a: | dziq111 napisał/a: | v8 4.2 moim zdaniem tez nie radzil sobie z przyspieszeniem a8 | a pewnie 1.9 TDI sobie radzi |
Poza tym co to za porównanie... doładowany silnik 1.9R4 z wolnossącym silnikiem 4.2V8
obok tego 1.9TDI postawmy 1.8T.... oba praktycznie porównywalnej pojemności i oba doładowane.... jedyną zaletą diesla pozostanie już chyba tylko spalanie bo ani seria ani pomodzone na maxa szybsze od benzyny raczej nie będzie ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Viking
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2771
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzes
Jeżdzę: A6 C4 2.8 q+a
Dołączył: 04 Cze 2013 Posty: 23 Skąd: SB
|
Wysłany: 2013-08-06, 11:50
|
|
|
FOSS napisał/a: |
Viking napisał/a:
A czemu nie swapowac 2.0TDI ktory ma duzo lepszy dzwiek niz silnik VP, do tego 260KM/500Nm bedzie bezpiecznie dzialac. Wszyscy uparli sie na stare silniki na pompie ktore chodza jak sieczkarnia.
A 2.0TDI to nie ten sławetny w którym pada napęd pompy olejowej bo napęd jest na łańcuszku a jedno z kółek jest z jakiegoś dziadowskiego tworzywa??... 2.0TDI nie jest lubiany
|
Odmian silnikow 2.0 TDI jest wiele, mozna wsadzic poprzeczny 8V, a nie wzdluzne 16V. A jak juz ma byc z Audi do Audi, to wywalenie waleczka i przerobienie pompy oleju to koszt okolo 2,5kpln. Tuning przeciez nigdy tani nie byl :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2013-08-06, 12:11
|
|
|
Potwierdza się, że wszystko jest możliwe.
dziq111 zwracam honor, 1.9 TDI na 22" w A8 D2.
O gustach nie rozmawiam. Ale technicznie musicie przyznać chłopak ma talent.
Podjął byś przeszczepu silnika i skrzyni z RS6 C6 (5.0 V10) do D3?
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|