Autor |
Wiadomość |
dziq111
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: man
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 49 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: 2013-08-07, 06:07
|
|
|
przeszczep wykonalnyjak najbardziej tylko z schematami pewnie bedzie duzo wiekszy problem.
co do silnika w moim aucie to nie jest vp tylko PD podobnie jak silnik 2.0 tdi z tym ze one mialy 16v lub 8v i nie wszystkie posiadały wade tej pompy oleju zreszta wywalalem juz taka z tego silnika i zalozylem zwykla taka jak w 1.9 jest dziala juz rok bez szmeru takze i ztym bym sobie poradził . ale dlaczego nie wsadziłem 2.0 tylko i wylacznie problemow z elektryka bylo by tutaj duzo wiecej do przeskoczenia.
Foss ja nie gadam ze silnik v8 jest zly mialem fajnie sie jezdziło na trasy ok ale ja tras nie robie z reguły a jak chce poszalec to wsiadam do s6 ktorego mi tak nie szkoda jak a8 a wiekszosc pseudo rajdowek itak zostawia z tylu ~5s do100 oczywiscie po modach.
Mi w A8 nie jest tyle potrzebne i tyle w temacie ma jechac wygladać i tanio jezdzić zaoszczedzone pieniadze przeznaczam w ten sposob a inne samochody. a w12 za 3 tys mc takowalem i tak brakowalo zeby objechac.
w planach mam kupno prawdziwego klasyka czyli dodge charger 68-70r i wlasnie te auto bedzie dlamnie piorytetem zeby go trzymac caly miesiac w garazu pod koldra i w piekna niedziele zrobic rundke w gory i spowrotem. |
_________________ zdjecia przedstawiaja moje AUDI po montażu lpg!!
http://www.fotosik.pl/pok...d2da7413be.html |
|
|
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2013-12-30, 20:23
|
|
|
świetnie sie prezentuje jestem pod mega wrazeniem było by najlepiej wyposazone jakby mialo jeszcze deske rordzielcza ze skory i drzwi obszytee lampki z tylu do czytania gazet i ksiazek i przesuwanie przzedniego fotela pasazera przyciskiem w tylnich drzwiach prawych |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-12-30, 23:06
|
|
|
FOSS napisał/a: |
A 2.0TDI to nie ten sławetny w którym pada napęd pompy olejowej bo napęd jest na łańcuszku a jedno z kółek jest z jakiegoś dziadowskiego tworzywa??... 2.0TDI nie jest lubiany :-P |
To ten, ale tam nie pada zadne kółko tylko tzw ołowek czyli cos wielkosci imbusa nr 8 o długosci 7cm. Po prostu obrabiaja sie kanty i pompa staje.
Ale jest rozwiazanie!!! Ten sam silnik w seacie jest uproszczony i nie ma tej wady. Jest zwykły łańcuszek No i takiego 2.0TDI mozna smiało swapowac. Po czipie ma jakies 180-190KM, po modyfikacji turbiny (hybryda) jakies kolejne 20-30KM, wypadałoby jeszcze intercooler wiekszy i juz jest miodzio.
Zreszta przy swapie do A8 mozna zastosowac osprzet z 2,5tdi. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2013-12-30, 23:15
|
|
|
Współczuje 1.9 TDI w A8.
W osiągi nawet po chipie nie wierze. Były juz jakies pomiary? Wykresy z hamowni? |
|
|
|
|
|
|
|
gibon
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: FLV
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A6c5 Quattro Avant
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 81 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2014-01-09, 22:03
|
|
|
A jak ja byłem na spocie moim klekotem to jakoś nikt się stanąć nie chciał
Git fura. Ile to tak na serio pali. bo 8 w mieście to mi leo wciąga. |
_________________
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-01-09, 23:27
|
|
|
Pokaz pod maska jak to wyglada. Pewnie miejsca sporo. 2.5 tdi i 2.8 jezdza w a8 to takie podkrecone 1.9 spokojnie zostawi 2.8, moze nie w sprincie ale w typowo uzytecznej jezdzie gdzje potrzebny duzy moment od niskich obrotow.
W takiej formie jest jak najbardziej ok, jednak jakies plany na 300KM to dla mnie mija sie to z celem bo mialo byc tanio i tak zapewne jest, a tak to tylko kupa czarnego dymu i wysokie spalanie.
A4 z avf w quatro pali w miescje kolo 8 l on, a jest ciezsze od a8 |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2014-01-11, 07:49
|
|
|
aro51 napisał/a: |
A4 z avf w quatro pali w miescje kolo 8 l on, a jest ciezsze od a8 |
Ale chyba przy pełnym obciążeniu |
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-10-20, 16:24
|
|
|
jezdzi to to jeszcze? jakies klopoty byly? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2017-10-21, 00:20
|
|
|
O ile się nie mylę to był w tym roku w ogłoszeniach na sprzedaż |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|