Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 4.2 2003 by EVAN  
Autor Wiadomość
B@rt 
Użytkownik



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 33
Skąd: Brzeg/Wrocław
Wysłany: 2011-07-01, 08:50   

Dzieki wielkie za informacje. Furka prezentuje sie zacnie! ;-)
_________________
Było: A4 B5 2,4 V6
Vectra 2,5 V6
A6 C5 2,7T

Jest: A8 D3 6,0 W12 :D
GSX-R 600 K4
 
 
EVAN 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 118
Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-11-29, 13:26   

10 miesięcy związku z A8 za mną więc odświeże temat. Jeździ się super.
Poza wahaczami, łącznikami i końcówkami drażków wymieniłem tarcze + klocki z przodu, chłodnicę wody bo się rozciekła :roll: , pompe od wspomagania- nówka z ASO, regeneracja kompresora od zawiechy, szybe przedniej bo już była wypiaskowana, silniczek od ręcznego z prawej strony.... więcej grzechów nie pamiętam :-)
Trochę tego dużo ale cóż, auto ma swoje lata i swój przebieg. Odpukać od chyba 3 miesięcy nic nie musiałem wymieniać i teraz tylko jeźdze i tankuję.
Chodzi za mną zrobienie wydechu a'la FOSS ale cały czas czekam na filmik z efektami dźwiękowymi :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez EVAN 2011-11-29, 21:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-11-29, 20:56   

EVAN napisał/a:
hodzi za mną zrobienie wydechu a'la FOSS ale cały czas czekam na filmik z efektami dźwiękowymi :mrgreen:

Przyznaję, zaspałem... choć właściwie to mam chyba jeden czy dwa filmiki ale nie wiem czy oddają w pełni prawdziwy dźwiek wydechu :roll: ale obiecuję, że nadrobię zaległości ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2011-11-29, 23:13   

1 szacunek za skromność Mateusz
2 Audi ładnie się prezentuje aczkolwiek te pierwsze felgi szprychy moim skromnym zdaniem tam nie pasują Pozdro :-D
_________________

 
 
EVAN 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 118
Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-11-30, 09:01   

Felgi są już inne ale niestety nie mam ładnych fotek. Na wiosnę zrobie to wrzucę ;-)
 
 
ATLAS 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 37
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 86
Skąd: Praszka
Wysłany: 2011-12-24, 15:54   

Witam
W naszej zaczął skrzypieć przedni zawias także czeka nas to samo co Ciebie
A Twoje D3 fajne, bez szaleństw po prostu klasa sama w sobie.

Wesołych
_________________

 
 
EVAN 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 118
Skąd: małopolska
Wysłany: 2012-03-24, 13:28   

Jako, że pogoda coraz ładniejsza, postanowiłem wrzucić juz letnie zestaw.
Felgi są z Audi Q5 8,5Jx20 ,opony 255/35/20
Tak to wygląda :mrgreen:



 
 
sevi 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Seweryn
Jeżdzę: A8 W12
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 25 Lut 2011
Posty: 94
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2012-03-24, 16:02   

Felgi jak i autko super .
Troszke stoi za wysoko nie myslisz jej obnizyc?
_________________
A8 D2 6.0 W 12
BMW 645 CI
Zaczyna brakowac mocy!
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2012-03-24, 18:38   

Faktycznie stoi troszke wysoko,ale tak przewaznie bywa ze widac to dopiero po przeskoku na wieksza felge ;) A felgi...moim zdaniem super sie komponuja z tym autem ;) Pozatym dla mnie wklesle felgi to jest to!!! :mrgreen: Jak masz pneumatyczna zawieche to pogadaj z FOSSem on temat przerabial z pojsciem w dól ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
EVAN 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 118
Skąd: małopolska
Wysłany: 2012-03-24, 18:42   

Mam juz zamontowane te regulowane patyki :D
Auto jest o jakieś 0,5cm niżej niż oryginał.
Miałem przez chwilę mocniej obniżone ale były jak taczki i nie mogłem wyjechać od ojca z warsztatu :D
Wiem, że FOSS jeszcze coś kombinował w systemie żeby komfort był większy.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-03-24, 19:12   

EVAN napisał/a:
Mam juz zamontowane te regulowane patyki :D
Auto jest o jakieś 0,5cm niżej niż oryginał.

Ja już nie wiem ile niżej mam niż fabryka dała... ale sami zobaczcie co się dzieje u mnie.... w tym stanie jak teraz żeby nie wnerwiać innych na drodze powinienem już chyba nakleić napis "Nie trąb pojebie bo jadę na glebie" ale na takim aucie to raczej nie przystoi :lol:





EVAN napisał/a:
Miałem przez chwilę mocniej obniżone ale były jak taczki i nie mogłem wyjechać od ojca z warsztatu :D

Przyznaję, nie jest łatwo.... gdyby nie pneumatyka nie zdecydowałbym się na takie obniżenie...... są takie uliczki z leżącymi policjantami gdzie przejeżdżam wyłącznie dzięki pneumatyce :evil:
Noi cieszę się że nie zdecydowałem się na jakieś zderzaki od Hofele.... bo parkowanie przy krawężnikach i na chodnikach byłoby katorgą a tak daję sobie radę bez ciągłego podnoszenia auta ;-)

EVAN napisał/a:
Wiem, że FOSS jeszcze coś kombinował w systemie żeby komfort był większy.

Co do komfortu to przekodowałem sterownik zawieszenia... dzięki temu na pozycji "comfort" jest mniej więcej tak jak w S8 D2 czyli całkiem znośnie.... no ale na "dynamic" jest już prawie beton więc z tego ustawienia nie korzystam zbyt często :-P
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2012-03-24, 19:16   

Mmmm FOSS...ale za to jak to wyglada :D poprostu cud malinka!!! :mrgreen:
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-03-24, 19:38   

EVAN a jaką masz zawiechę... standard czy sport??


U mnie jest "sport"...
do tego obniżona mechanicznie tymi regulowanymi "patykami" (łączniki czujników wysokości zawieszenia) - z tyłu skręcone na max a przód już sam nie wiem ile......
noi dodatkowo przekodowałem sterownik zawieszenia - przód na "-25" i tył na "-15"

Wszystko robiłem bez dodatkowej adaptacji zawieszenia ale ostatnio zastanawiałem się jak zmieni się charakterystyka auta gdyby takową adaptację zrobić.... jeżeli nie wyjdę poza dopuszczalne zakresy to być może robiąc adaptację można by uzyskać trochę więcej komfortu....
jak znajdę gdzieś ładną idealnie poziomą podłogę (u mnie w garażu jest niby wylewka ale po samochodzie widać że jest krzywo) to pewnie spróbuję jeszcze zmian poprzez adaptację ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2012-03-24, 20:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
EVAN 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 118
Skąd: małopolska
Wysłany: 2012-03-24, 20:04   

Ja mam zwykła zawieche nie sport.
Jak zakładałem te patyki to byłem przekonany, że jak skręce je o np 2 cm krócej niż oryginały to przełoży się to też na 2cm jeśli chodzi o wyskość zawieszenia. Jednak miałem auto tak nisko jak FOSS albo jeszcze niżej :mrgreen:
Myślę, że jeszcze cos podłubie w wysokości ale kosmetycznie.
Twoje auto Foss jest idealnie obniżone ale ja nie dałbym rady tak jeździć. :lol:
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-03-24, 20:42   

EVAN napisał/a:
Ja mam zwykła zawieche nie sport.

No to u Ciebie jest trochę inaczej niż u mnie....
z jednej strony masz nawet fajniej niż ja bo przy zawieszeniu standardowym pomiędzy pozycjami "sport" i "comfort" auto zmienia swoją wysokość..... przy zawieszeniu sportowym auto ze "sport" do "comfort" się nie podnosi a tylko robi się ciut bardziej komfortowe.

Noi u Ciebie bawiąc się tymi łącznikami i kodowaniem można uzyskać fajny efekt końcowy..... na "comfort" ustawić ciut wyżej niż u mnie żeby można było się normalnie po mieście poruszać a po przełączeniu na sport auto zjedzie do poziomu jak u mnie albo jeszcze ciut niżej (w zależności od kodowania) ;-)

EVAN napisał/a:
Jak zakładałem te patyki to byłem przekonany, że jak skręce je o np 2 cm krócej niż oryginały to przełoży się to też na 2cm jeśli chodzi o wyskość zawieszenia. Jednak miałem auto tak nisko jak FOSS albo jeszcze niżej :mrgreen:

Jeszcze ciut niżej niż u mnie :shock: jeżeli tak miałeś to ja się nie dziwię, że go trochę podniosłeś...... bo ja na tym ustawieniu co teraz nie przejadę nad kostką brukową położoną na płasko na jezdni....... niestety sprawdziłem to organoleptycznie w ruchu miejskim uszkadzając sobie ten elastyczny łącznik wydechu z przodu :evil:

EVAN napisał/a:
Twoje auto Foss jest idealnie obniżone ale ja nie dałbym rady tak jeździć. :lol:

Nie jest łatwo ale jakoś daję radę... tylko dzięki pneumatyce :-P
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.