Autor |
Wiadomość |
B@rt
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 33 Skąd: Brzeg/Wrocław
|
Wysłany: 2011-07-01, 08:50
|
|
|
Dzieki wielkie za informacje. Furka prezentuje sie zacnie! ;-) |
_________________ Było: A4 B5 2,4 V6
Vectra 2,5 V6
A6 C5 2,7T
Jest: A8 D3 6,0 W12
GSX-R 600 K4
|
|
|
|
|
|
|
|
EVAN
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 118 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 2011-11-29, 13:26
|
|
|
10 miesięcy związku z A8 za mną więc odświeże temat. Jeździ się super.
Poza wahaczami, łącznikami i końcówkami drażków wymieniłem tarcze + klocki z przodu, chłodnicę wody bo się rozciekła :roll: , pompe od wspomagania- nówka z ASO, regeneracja kompresora od zawiechy, szybe przedniej bo już była wypiaskowana, silniczek od ręcznego z prawej strony.... więcej grzechów nie pamiętam :-)
Trochę tego dużo ale cóż, auto ma swoje lata i swój przebieg. Odpukać od chyba 3 miesięcy nic nie musiałem wymieniać i teraz tylko jeźdze i tankuję.
Chodzi za mną zrobienie wydechu a'la FOSS ale cały czas czekam na filmik z efektami dźwiękowymi :mrgreen: |
Ostatnio zmieniony przez EVAN 2011-11-29, 21:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-11-29, 20:56
|
|
|
EVAN napisał/a: | hodzi za mną zrobienie wydechu a'la FOSS ale cały czas czekam na filmik z efektami dźwiękowymi :mrgreen: |
Przyznaję, zaspałem... choć właściwie to mam chyba jeden czy dwa filmiki ale nie wiem czy oddają w pełni prawdziwy dźwiek wydechu :roll: ale obiecuję, że nadrobię zaległości ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
PEPOL D2
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 276 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2011-11-29, 23:13
|
|
|
1 szacunek za skromność Mateusz
2 Audi ładnie się prezentuje aczkolwiek te pierwsze felgi szprychy moim skromnym zdaniem tam nie pasują Pozdro :-D |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
EVAN
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 118 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 2011-11-30, 09:01
|
|
|
Felgi są już inne ale niestety nie mam ładnych fotek. Na wiosnę zrobie to wrzucę ;-) |
|
|
|
|
ATLAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 86 Skąd: Praszka
|
Wysłany: 2011-12-24, 15:54
|
|
|
Witam
W naszej zaczął skrzypieć przedni zawias także czeka nas to samo co Ciebie
A Twoje D3 fajne, bez szaleństw po prostu klasa sama w sobie.
Wesołych |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
EVAN
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 118 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 2012-03-24, 13:28
|
|
|
Jako, że pogoda coraz ładniejsza, postanowiłem wrzucić juz letnie zestaw.
Felgi są z Audi Q5 8,5Jx20 ,opony 255/35/20
Tak to wygląda :mrgreen:
|
|
|
|
|
sevi
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Seweryn
Jeżdzę: A8 W12
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lut 2011 Posty: 94 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-03-24, 16:02
|
|
|
Felgi jak i autko super .
Troszke stoi za wysoko nie myslisz jej obnizyc? |
_________________ A8 D2 6.0 W 12
BMW 645 CI
Zaczyna brakowac mocy! |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
EVAN
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 118 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 2012-03-24, 18:42
|
|
|
Mam juz zamontowane te regulowane patyki
Auto jest o jakieś 0,5cm niżej niż oryginał.
Miałem przez chwilę mocniej obniżone ale były jak taczki i nie mogłem wyjechać od ojca z warsztatu
Wiem, że FOSS jeszcze coś kombinował w systemie żeby komfort był większy. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-03-24, 19:12
|
|
|
EVAN napisał/a: | Mam juz zamontowane te regulowane patyki
Auto jest o jakieś 0,5cm niżej niż oryginał. |
Ja już nie wiem ile niżej mam niż fabryka dała... ale sami zobaczcie co się dzieje u mnie.... w tym stanie jak teraz żeby nie wnerwiać innych na drodze powinienem już chyba nakleić napis "Nie trąb pojebie bo jadę na glebie" ale na takim aucie to raczej nie przystoi :lol:
EVAN napisał/a: | Miałem przez chwilę mocniej obniżone ale były jak taczki i nie mogłem wyjechać od ojca z warsztatu |
Przyznaję, nie jest łatwo.... gdyby nie pneumatyka nie zdecydowałbym się na takie obniżenie...... są takie uliczki z leżącymi policjantami gdzie przejeżdżam wyłącznie dzięki pneumatyce :evil:
Noi cieszę się że nie zdecydowałem się na jakieś zderzaki od Hofele.... bo parkowanie przy krawężnikach i na chodnikach byłoby katorgą a tak daję sobie radę bez ciągłego podnoszenia auta ;-)
EVAN napisał/a: | Wiem, że FOSS jeszcze coś kombinował w systemie żeby komfort był większy. |
Co do komfortu to przekodowałem sterownik zawieszenia... dzięki temu na pozycji "comfort" jest mniej więcej tak jak w S8 D2 czyli całkiem znośnie.... no ale na "dynamic" jest już prawie beton więc z tego ustawienia nie korzystam zbyt często :-P |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-03-24, 19:38
|
|
|
EVAN a jaką masz zawiechę... standard czy sport??
U mnie jest "sport"...
do tego obniżona mechanicznie tymi regulowanymi "patykami" (łączniki czujników wysokości zawieszenia) - z tyłu skręcone na max a przód już sam nie wiem ile......
noi dodatkowo przekodowałem sterownik zawieszenia - przód na "-25" i tył na "-15"
Wszystko robiłem bez dodatkowej adaptacji zawieszenia ale ostatnio zastanawiałem się jak zmieni się charakterystyka auta gdyby takową adaptację zrobić.... jeżeli nie wyjdę poza dopuszczalne zakresy to być może robiąc adaptację można by uzyskać trochę więcej komfortu....
jak znajdę gdzieś ładną idealnie poziomą podłogę (u mnie w garażu jest niby wylewka ale po samochodzie widać że jest krzywo) to pewnie spróbuję jeszcze zmian poprzez adaptację ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2012-03-24, 20:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
EVAN
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 118 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 2012-03-24, 20:04
|
|
|
Ja mam zwykła zawieche nie sport.
Jak zakładałem te patyki to byłem przekonany, że jak skręce je o np 2 cm krócej niż oryginały to przełoży się to też na 2cm jeśli chodzi o wyskość zawieszenia. Jednak miałem auto tak nisko jak FOSS albo jeszcze niżej :mrgreen:
Myślę, że jeszcze cos podłubie w wysokości ale kosmetycznie.
Twoje auto Foss jest idealnie obniżone ale ja nie dałbym rady tak jeździć. :lol: |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-03-24, 20:42
|
|
|
EVAN napisał/a: | Ja mam zwykła zawieche nie sport. |
No to u Ciebie jest trochę inaczej niż u mnie....
z jednej strony masz nawet fajniej niż ja bo przy zawieszeniu standardowym pomiędzy pozycjami "sport" i "comfort" auto zmienia swoją wysokość..... przy zawieszeniu sportowym auto ze "sport" do "comfort" się nie podnosi a tylko robi się ciut bardziej komfortowe.
Noi u Ciebie bawiąc się tymi łącznikami i kodowaniem można uzyskać fajny efekt końcowy..... na "comfort" ustawić ciut wyżej niż u mnie żeby można było się normalnie po mieście poruszać a po przełączeniu na sport auto zjedzie do poziomu jak u mnie albo jeszcze ciut niżej (w zależności od kodowania) ;-)
EVAN napisał/a: | Jak zakładałem te patyki to byłem przekonany, że jak skręce je o np 2 cm krócej niż oryginały to przełoży się to też na 2cm jeśli chodzi o wyskość zawieszenia. Jednak miałem auto tak nisko jak FOSS albo jeszcze niżej :mrgreen: |
Jeszcze ciut niżej niż u mnie :shock: jeżeli tak miałeś to ja się nie dziwię, że go trochę podniosłeś...... bo ja na tym ustawieniu co teraz nie przejadę nad kostką brukową położoną na płasko na jezdni....... niestety sprawdziłem to organoleptycznie w ruchu miejskim uszkadzając sobie ten elastyczny łącznik wydechu z przodu :evil:
EVAN napisał/a: | Twoje auto Foss jest idealnie obniżone ale ja nie dałbym rady tak jeździć. :lol: |
Nie jest łatwo ale jakoś daję radę... tylko dzięki pneumatyce :-P |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|