|
Autor |
Wiadomość |
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2009-10-08, 18:14 [A8 D2 4,2 Q] Air8 US by Robertas...mini barek s84
|
|
|
Witam, przedstawiam mojego cukierka, nastepce poczciwej B3 choc B3 wciaz u mnie walczy i tez doczekalo sie kilku modyfikacji ( a mialo zostac tylko daily) . Od dobrych kilku lat auto jest u mnie, sporo sie w nim zmienilo, wedlug mnie na lepsze ale wszystko kwestia gustu Troche trwalo to przeistoczenie, z europejki stala sie polamerykanka, halasliwa, kiedys twarda, teraz troche bardziej komfortowa... Ale mimo wszystko to auto nie potrafi mi sie znudzic, byly juz mysli zeby moze sprzedac, kupic cos nowszego... Ale kiedy wsiadam, przekrecam kluczyk i slysze ten bulgot V8 wszystkie takie mysli odchodza w niepamiec Postaram sie ogarnac te galerie tak co by wszystko tresciwie bylo na pierwszej stronie bo jest bajzel nieprzecietny
A zatem co my tutaj mamy:
Audi A8 4,2 Q 97"
- Air bag
- BOSE system
- Solar dach
- Xenon
- Zmieniarka 6CD
- Telefon Audi
- Tempomat
- Tiptronic
- Elektryczna regulacja przednich foteli + pompowanie + el. reg. zagłówka oraz pasów bezpieczeństwa + elektryczna regulacja kanapy tylnej i tylnych zagłówków
- Pamięć fotela kierowcy x4 + pamięć lusterek
- Ogrzewane fotele przód + tylna kanapa
- Elektryczna regulacja kierownicy w 2 płaszczyznach + pamięć
- Quattro
- Kierownica S8 skórzana
- Oryginalne lusterka S8
- Zegary S8 z ori niebieskimi wskazowkami
- Dekory w raczkach zmienione na marmurkowe z S8
- Ringi na zegarach
- Polerowane klamki wewnętrzne
- Felgi 20" MRR Design 10,5 J
- Gwint KW v1
- Air Ride ( okucia robione wlasnorecznie)
- 3 manometry Viaira podswietlane na czerwono w konsoli
- Butla 15l, kompresor w bagazniku, wyspa zaworowa schowana w boczku
- sterowanie zrobione w boczku drzwi na ori przyciskach
- Navi RNS-e
- Tuner DVBt
- Boczki z roletami w drzwiach
- Tylna roleta elektryczna
- Kierunkowskazy US na przodzie
- Blenda pod tylna tablice US
- Wydech customowy dual z kwasowki 2x2,5 "(x-pipe, 2 sportowe srodkowe, i 2 koncowe przeloty)
- Klosze reflektorów nowki
- Zderzaki przod i tyl poliftowe
- Parktronic przod i tyl
- Recaro skora+alcantara
- Filtry K&N
- Kratki i doly zderzakow pomalowane w piano black
- Sub JBL w bagazniku, zabudowa w kole zapasowym
Co do modyfikacji to chyba na tyle, chyba niczego nie pominalem Stare zdjecia zostawiam, tego juz nikt nie ogarnie a kiedys tak bylo
A tu już po moich modach :-)
Navi RNS-e
Ringi na zegarach
Zegary juz z eSy
8sema oroletkowana ;-)
Recaro z alcantara
Spryski chowane w zderzaku
Wydech vol.1 wersja do jazdy codziennej
Wydech vol.2 wersja powodujaca zejscia lawin w gorach
Gwint KW
|
|
|
|
|
|
|
|
pet3r
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 246 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2009-10-08, 21:56
|
|
|
jasne wnętrze - ładnie
tylko fotele z Wołgi nie pasują, zamień je na Recaro :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2009-10-09, 14:25
|
|
|
pet3r, wiem kiedyś te fotele mnie raziły, jak szukałem auta, to nie było innej opcji żeby nie miało w nim być skór Recaro ;-) . Niestety w wyniku braku egzemplarzy godnych uwagi, musiałem odpuscić ten bajer, gdyż trafiłem na autko w fajnym stanie. A w miare czasu musze powiedzieć że sie do nich przyzwyczaiłem :-P Co do zmian, to planuje zmienić felgi, na jakieś 19 albo 20 plus obniżyć zawieszenie... zwłaszcza z przodu bo jak dla mnie patrzy zbyt wysoko. Z planów to na razie wszystko, a kiedyś w przyszłosci chcialbym zrobić jej lift z przodu choć póki co nie wiem jeszcze jakie to będą koszty i jakie problemy. Co pokaże życie, zobaczymy... Na razie ciesze sie z autka jak dziecko :mrgreen: |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
pet3r
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 246 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2009-10-09, 14:59
|
|
|
robertas napisał/a: | pet3r, wiem kiedyś te fotele mnie raziły, jak szukałem auta, to nie było innej opcji żeby nie miało w nim być skór Recaro ;-) . Niestety w wyniku braku egzemplarzy godnych uwagi, musiałem odpuscić ten bajer, gdyż trafiłem na autko w fajnym stanie. A w miare czasu musze powiedzieć że sie do nich przyzwyczaiłem :-P Co do zmian, to planuje zmienić felgi, na jakieś 19 albo 20 plus obniżyć zawieszenie... zwłaszcza z przodu bo jak dla mnie patrzy zbyt wysoko. Z planów to na razie wszystko, a kiedyś w przyszłosci chcialbym zrobić jej lift z przodu choć póki co nie wiem jeszcze jakie to będą koszty i jakie problemy. Co pokaże życie, zobaczymy... Na razie ciesze sie z autka jak dziecko :mrgreen: |
19" to minimum w tym aucie i z przodem masz rację - pasowałoby go troszkę opuścić
co do zmiany mordki na polift - jest sporo problemów. wzmocnienie przednie, maska, zderzak, reflektory. nie wiem jak z błotnikami, czy wystarczy wyciąć kawałek czy też trzeba wymieniać. |
|
|
|
|
|
|
|
kuczlaw [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-09, 17:44
|
|
|
pet3r napisał/a: | wzmocnienie przednie, maska, zderzak, reflektory. nie wiem jak z błotnikami, czy wystarczy wyciąć kawałek czy też trzeba wymieniać. |
Maska czy błotniki to pikuś w porównaniu do ceny reflektorów i zderzaka. Za zderzak używkę trzeba dać minimum 2500 pln a biksenon ok 2500-3000 za komplet |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-10-09, 18:07
|
|
|
jak na jasny kolor to bardzo ładna, niepowycierana a tam wszystko szybciej
wychodzi niz na czarnym, miałeś szczeście
pompowane to były recarosy, zwykłe mają lordozę regulowaną mechanicznie
z wypasu to jeszcze sporo brakuje do "prawie wszystko" ale i tak jest nieźle |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
wojti_sopot
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2009-10-09, 18:52
|
|
|
Witam
Super autko, teraz zacznie się prawdziwa jazda. |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2009-11-14, 18:14
|
|
|
No już dość długo męczył mnie problem ciemnych lampiszonów, wiadomo lata świecenia robią swoje, ale jak zwykle to bywa nie było chęci ani czasu żeby je odnowić. W końcu ostatnio udało mi sie zakasać rękawy i wziąłem sie do renowacji lampek. Troche czasu mnie to zetrwało, ale efekt spodziewany uzyskałem. Lampki odzyskały dawny blask :mrgreen:
|
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
pet3r
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 246 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2009-11-14, 19:19
|
|
|
opisz metodę
nie wiem jak to jest ze szkłem reflektora w A8, da radę wyjąć po ludzku czy trzeba kombinować? |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2009-11-14, 21:20
|
|
|
Metoda jest dość prosta wyciągamy lampe, rozbieramy i czyścimy ;-) Ale to tak w dużym skrócie. Samo wyjęcie lampy nie jest zbytnio skomplikowane, rozebranie tak samo. Aby wyjąć reflektor trzeba odkręcić 2 górne (znajdują sie pod plastikowymi zaślepkami) i 3 dolne śróby ( aby sie do nich dostać odkręcamy listwe pod reflektorem) Gdy to zrobimy i poodpinamy oczywiście wszystkie wtyczki można przystąpić do wyjmowania reflektora. Lampa wychodzi razem z kierunkowskazem, dlatego nie wolno zapomnieć o odczepieniu żarówki z niego. Gdy lampa jest już poza autem, zdejmujemy gumową opaske wokół szkła, potem zdejmujemy 7 lub 8 zapinek metalowych i sciągamy same szkło. Szkło od środka czyścimy jakim kolwiek płynem... ja użyłem płynu do okien ;-) A zaś zam odbłyśnik delikatnie czyścimy miękką flanelową szmatką. Ma to tu znaczenie gdyż twardzszy materiał trwale może porysować powłoke odbłyśnika. Gdy wszystko zrobione, składamy lampe i powtarzamy czynności w analogicznej odwrotnej kolejności. Ja zadałem sobie troszke więcej trudu i wyczyściłem też soczewki, ale nie jest to czynność konieczna, u mnie poprostu wszystko było brudne od kurzu więc zrobiłem wszystko do porządku :-D Czyściłem już tak dość wiele lamp, i akurat w A8 była to dość przyjemna i wdzięczna praca, tak samo jak w audi 80. Niestety przypuszczam że w A8 fl nie będzie już tak wesoło, bo tam klosze są chyba plastikowe tak jak np w A6 C5, i tam trzeba sie sporo namęczyć :-P
Mam zdjęcia w którym można porównać zabieg odświeżania reflektorów właśnie z owej A6 z tym że tu różnica jest dużo bardziej kolosalna niż w a8 z powodu właśnie tego plastikowego "szkła" :-P
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2009-11-14, 22:17
|
|
|
robertas, duzo dalo takie czyszczenie wyglada jak nowe lampy a w a6 kawal dobrej roboty sluchaj a czy tam nie ma zandego silikonu czy cos takiego?? i czy nie trzeba dawac?? bo ktos mowil ze moga parowac bo to tez mnie czeka bo mam jeden pekniety klosz wiec kupie sobie 2 nowe i odrazu wyczyszcze lampy |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2009-11-15, 12:54
|
|
|
Lukas134, jeżeli masz lampy przed fl czyli takie jak ja to nie ma tam żadnego silikonu, tzn jest uszczelka silikonowa, ale w pełni zdejmowalna. W lampach po fl klosz jest umocowany na takim czarnym mocnym kleju, dlatego zdejmowanie tego klosza to już nie jest taki łatwy kawałek chleba, ale wszystko sie da, trzeba tylko sposobem podejść i mieć cierpliwość ;-) |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
|
|
|
kuczlaw [Usunięty]
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |
|
|