|
Autor |
Wiadomość |
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
pet3r
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 246 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2009-12-06, 18:20
|
|
|
bardzo gustowny mod, podoba mi się
dużo roboty jest z wyciągnięciem zegarów? |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
GANCAR25
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 42 Skąd: Władysławowo
|
Wysłany: 2010-01-05, 22:27
|
|
|
Witam a jak sie wklada te ringi?Trzeba zciagnac plastikowa szybke czy da rade jakos inaczej? ;-) Pozdro |
_________________ Jazda a8 to sama przyjemnosc :-)) |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
GANCAR25
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 42 Skąd: Władysławowo
|
Wysłany: 2010-01-07, 00:15
|
|
|
dziekuje kolego,musze poprobowac,pozdrowionka :-D |
_________________ Jazda a8 to sama przyjemnosc :-)) |
Ostatnio zmieniony przez GANCAR25 2010-01-08, 00:06, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2010-01-07, 13:45
|
|
|
Tylko i wyłącznie na zaciskanie, klej odpada. Zacisk jest dużo mniej problemowy i nie masz w tym momencie stresu że gdzieś Ci wyciśnie klej ;-) Jeżeli szukasz dopiero to zamów je sobie u tego sprzedawcy http://dido.win.pl/sklep2/ . Ja mam od niego ringi już w A6, A8 i audi 80. Wielu ludzi go sobie chwali ;-) A jeśli moge Ci coś doradzić, to w audi 80 i a8 te ringi są takie same (te same średnice zegarów) więc jeśli spojrzysz na ceny, to do 80tki te ringi są o 10 zł tańsze. |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
GANCAR25
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 42 Skąd: Władysławowo
|
Wysłany: 2010-01-07, 16:40
|
|
|
wiec nie zostaje nic innego jak zamowic rameczki,zamontowac i cieszyc sie pieknym wygladem ;-) pozostaje tylko pytanko,czy jak odepne zegary z wtyczek a oczywiscie wczesnie akumulator to po zmontowaniu wszystkiego gdy spowrotem podepne akumulator nic sie nie stanie z autem?bo slyszalem juz przypadki ze problem z zapaleniem itp,itd :-| |
_________________ Jazda a8 to sama przyjemnosc :-)) |
|
|
|
|
|
|
|
patys
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patys
Jeżdzę: A8
Dołączył: 04 Paź 2009 Posty: 63 Skąd: polska
|
Wysłany: 2010-01-07, 19:01
|
|
|
No no pięknie to wygląda :mrgreen: GRATULOWAĆ !
kolego
akumulatora nie musisz odłączać... Wystarczy, że zapłon nie będzie włączony. Ja u siebie wyjmowałem ostatnio zegary i nie miałem potem żadnych problemów Problemy mogą dopiero się zacząć jak odłączysz akumulator bo wtedyczasem trzeba podobno coś z przepustnicą robić (jakaś procedura ustawiania itp.) |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
GANCAR25
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 42 Skąd: Władysławowo
|
Wysłany: 2010-01-08, 18:02
|
|
|
super koledzy :-o jestem bardzo wdzieczny,zamawiam i dzialam,pozdrawiam :lol: |
_________________ Jazda a8 to sama przyjemnosc :-)) |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-27, 14:25
|
|
|
W moich poprzednich ósemkach alu-ringi wyglądały tak:
1. przed liftem:
2.po lifcie:
ps. a tak nawiasem mówiąc to do modelu przed liftem ,można poprawić wygląd kierownicy i wkleić emblemat orginalny audi...............pasuje z dużego kapsla do alufelgi........tylko trzeba wyrównać podłoże..............wg.zdjęcia nr 1 ;-) |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|