Autor |
Wiadomość |
olimpus104
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy Wiek: 51 Dołączył: 04 Wrz 2012 Posty: 267 Skąd: Bognor Regis UK
|
Wysłany: 2015-02-14, 13:02
|
|
|
Jako ze pomysł na zmianę hamulców miałem od dośc dawna i wreszcie udało mi się z kompletować wszystkie graty.Więc seryjne hamulce idą out ; posiadacze a8 wiedza że seryjne
hamulce w A8 dobre są ale do w miarę spokojnej jazdy - niestety przy dynamicznej jeżdżie ciężko d3 zatrzymać ,sprawność hamulców już poznałem hamując na awaryjnych za jebniętym litwinem w tirze :nuts: Ponadto rozmiar byłych tarcz względem 20 calowej felgi wygląda śmiesznie
Więc nie pozostało nic innego, jak założyć hamulce od S8 przód 385mm tył 335mm hurra
cały set,klocki ,tarcze ATE.
A niech ma,przecież dziś 14 luty
|
_________________ Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-14, 18:50
|
|
|
CO racja to racja ale czy te twoje V6 tdi tak urywa dupe że ci hebli brakuje?? |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-02-14, 19:17
|
|
|
olimpus104,
Warto chocby dla lepszego wygladu wiekszych hebli ;p
A dlaczego na ate sie zdecydowales dobrze hamuja ale znikaja w oczach ja teraz bede zakladal zimmermana podobno twardsze , zreszta podobno trw ate zimmerman ferrodo to nie najwyzsza polka a co najwyzej srednia , bardzo dobre robi niby ebc takie mam w motocyklu sportowym |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
olimpus104
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy Wiek: 51 Dołączył: 04 Wrz 2012 Posty: 267 Skąd: Bognor Regis UK
|
Wysłany: 2015-02-14, 21:25
|
|
|
Apophis napisał/a: | CO racja to racja ale czy te twoje V6 tdi tak urywa dupe że ci hebli brakuje?? |
hehe a czy Ty hamujesz z większych predkosci,tą swoja v8
powiem ci ze chyba za bardzo bys mi nie odszedł
raftor ATE-bo w tym rozmiarze niema aż tak dużego wyboru,a ceny ogromne |
_________________ Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
|
Ostatnio zmieniony przez olimpus104 2015-02-14, 21:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-14, 21:27
|
|
|
No dośc czesto hamuje bo autostrady mnie kuszą Ale ja mam chyba jeszcze słabsze heble |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2015-02-15, 07:44
|
|
|
Założyłem też ATE po zmianie zacisków i jakoś nie widzę żeby znikały . Na starych zaciskach jak założyłem zestaw TRW to zrobiłem 120tys na jednych klockach i tarczach ale to dlatego że tylko na autostradach pomykam . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
olimpus104
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy Wiek: 51 Dołączył: 04 Wrz 2012 Posty: 267 Skąd: Bognor Regis UK
|
Wysłany: 2015-02-19, 13:59 hamulce S8
|
|
|
Zestaw hamulców S8 siedzi na aucie,zamierzony efekt osiągnięty. Czuć hamulce, poza tym tarcza 385mm robi wrażenie.
20150215_143604 (2).jpg
|
|
Plik ściągnięto 881 raz(y) 221,99 KB |
20150217_125241 (2).jpg
|
|
Plik ściągnięto 898 raz(y) 194,87 KB |
|
_________________ Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-19, 14:16
|
|
|
Z tą felgą robią robote i są praktyczne |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-02-19, 16:49
|
|
|
Cytat: | Zestaw hamulców S8 siedzi na aucie,zamierzony efekt osiągnięty. Czuć hamulce, poza tym tarcza 385mm robi wrażenie. |
opisz wrażenia bo zastanawiam sie nad swapem s8 przód i w12 tył , czym objawia sie lepsze hamowanie? pedał szybciej łapie nie jest taki gumowaty czy jak ? przód tak nie nurkuje ? |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2015-02-19, 20:58
|
|
|
raftor napisał/a: | przód tak nie nurkuje ? |
Przod przy dobrym heblu nurkuje jeszcze bardziej
Generalnie dobry hebel to przedewszystkim szybsze zatrzymanie i wieksza odpornosc na czeste deptanie. W malym heblu kilka hamowan z wyzszych predkosci w pewnym momencie naciskasz pedal, a tam nie ma czym hamowac ;(
olimpus104, nie zapomnij o obrym swiezym plynie hamulcowym |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-02-20, 09:59
|
|
|
straszny koks |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
olimpus104
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy Wiek: 51 Dołączył: 04 Wrz 2012 Posty: 267 Skąd: Bognor Regis UK
|
Wysłany: 2015-02-20, 11:42
|
|
|
raftor napisał/a: | Cytat: | Zestaw hamulców S8 siedzi na aucie,zamierzony efekt osiągnięty. Czuć hamulce, poza tym tarcza 385mm robi wrażenie. |
opisz wrażenia bo zastanawiam sie nad swapem s8 przód i w12 tył , czym objawia sie lepsze hamowanie? pedał szybciej łapie nie jest taki gumowaty czy jak ? przód tak nie nurkuje ? |
Wrazenia,pozytywne czuć ze auto prędzej reaguje przy lekkim naciśnięciu. Na razie hamulce na dotarciu ,wiec bez ostrego hamowania.
Pedał jakby trochę miększy, <niewiem> być może trzeba będzie zmienić kodowania-dla sterownika ABS,ASP.
jordan233 cenowo? 1000 funa czyli ponad 5k
Apophis alusy mam S8 więc zacisk na nich prezentuje się w calej okazałości,robi robote <okioki> |
_________________ Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
|
|
|
|
|
|