Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2020-07-20, 20:31
|
|
|
Glac napisał/a: | Jak końcówki wydechu zrobisz to przydałyby się lampy polift |
No koniecznie i trochę się już na nie czaje ale jak to w życiu... ciągle działają a wiecznie ważniejsze wydatki nie chcą się zepsuć a spękane są już niemiłosiernie
Glac napisał/a: | Ale żeś namodził w sensie pozytywnie |
Po silniku i sprawności technicznej postawiłem na komfort własny czyli wnętrze. Paru gratów jeszcze brakuje ale już wiele zmian nie będzie. Powoli zaczynam myśleć o komforcie ludzi w koło czyli wyglądzie zewnętrznym |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2020-07-20, 20:39
|
|
|
drago_o napisał/a: | nie chcą się zepsuć a spękane są już niemiłosiernie |
Ten sam problem z poliftami - kupiłem niedawno lewą za 450 zł i poluję na prawą.
Od czego one tak pękają - chyba automatyczne zamykanie nie jest zbyt łaskawe dla nich. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2020-07-21, 01:15
|
|
|
drago_o napisał/a: | Myślę, że nowe trzeba od razu w jakiś klar czy folię i zabezpieczyć przed parowaniem. Moje były znośne zrobiło się na początku roku ciepło, lekko zaparował wsteczny i potem przyszedł mróz w nocy i spękało równo... |
Nie wiem czy rzeczywiście folia je tak chroni ale ja do swojej D3 nowe po-liftowe lampy kupiłem ponad 3 lata temu i do dziś (tfu, tfu) nic się z nimi nie dzieje - żadnego parowania, żadnego pękania.
Ale ja właśnie, jak pewnie pamiętasz, zaraz po kupnie okleiłem je lekko ciemną folią.
A niestety znam przypadki, że taka nowa lampa nie wytrzymała nawet 1 roku i to jest naprawdę słabe |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2020-07-21, 07:57
|
|
|
Folia chroni tylko przed matowieniem, na który wpływ mają czynniki zewnętrzne w tym UV, chemia itd.
Lampy nie mogą być super szczelne, po to są "odpowietrzniki". |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2020-07-21, 08:40
|
|
|
Lampa jest dzielona na dwie części - w klapie i drugą w nadkolu. Ta w nadkolu jest w idealnym stanie. Zero pęknięć, zero zmatowienia. Więc tutaj inny czynnik niż atmosferyczny musi powodować spękanie.
Przy automatycznym zamykaniu klapy ona dość mocno się zamyka i wydaje mi się, że setki takich uderzeń powodują te spękania. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2020-07-21, 09:17
|
|
|
Glac napisał/a: | Przy automatycznym zamykaniu klapy ona dość mocno się zamyka |
Nie wiem jak w poliftch ale w prefl jest to raczej delikatne. Plus do tego dociąg... Ale rzeczywiście te w klapie wydają się być w gorszym stanie. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Radoslav
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 08 Paź 2019 Posty: 82 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2020-07-21, 14:59
|
|
|
Ja nie mam automatycznego otwierania/ zamykania klapy bagażnika i tylne lampy nie mają żadnych pęknięć, więc może to być ze sobą powiązane. |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2020-07-21, 22:32
|
|
|
miałem w D3 klapę elektryczną i z lampami poliftowymi nic się nie działo (nic nie pękało)
w jednej jak i drugiej spaliły się LEDy (i to w tych lampach w klapie) - gwarancja rozpatrzona pozytywnie i dostałem nowe które świecą już kilka lat
więc chyba nie klapa ma znaczenie a bardziej seria, która potrafiła wyjść jakościowo słaba
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2020-07-22, 09:17
|
|
|
drago_o napisał/a: | No jeszcze ewentualnie trzymanie auta pod chmurką może mieć spore znaczenie w porównaniu z garażowanymi. Też średnio mi podchodzi teoria z klapą bo uderzenia jakiegoś specjalnego nie ma przy elektrycznej klapie. |
Też mam klapę elektryczną i u mnie nie widać negatywnych konsekwencji tego.
Trzymanie pod chmurką natomiast może mieć istotny wpływ. Moja jest garażowana od początku kiedy jest u mnie. Czasem zostawiałem ją na noc na dworzu ale to sporadycznie, z lenistwa. Noi z małą przerwą jak mieszkałem w DE bo tam garażu niestety nie miałem ale to dawno było i się nie liczy |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2020-08-18, 05:12
|
|
|
Pokaz jakie foto zegarów . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|