Autor |
Wiadomość |
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-03-06, 08:56
|
|
|
@jacek
1. w12 2x v6 jak by nie było dzwiek tej w12 pozostawia wiele do zyczenia osiągi ... nie wiem nie jechałem a8 d2 w12 ale cyfry mówią za siebie jest lepiej
jesli... roznica miedzy w12 a s8 jest taka sama jak miedzy a8 ,a s8 to ja podziekuje
2. wiemy ze o spalanie nie chodzi przy lpg moja pali miedzy 13-16 a jezdze bardzo dynamicznie i szybko, zeby wziela mi 25/100 musialbym zrobic dziure w baku
a powiedzenie ze gaz jest do zapalniczek jest nie na miejscu , gaz jest dla racjonalnie myślącego człowieka no choc bynajmniej przejawiającego oznaki myślenia racjonalnego, dobra instalacja gazowa nie kosztuje 20 zł , i jesli jest dobrze zalozona jest się z niej zadowolonym
ale wiem ze kazdy z nas jesli by mógł jeździł by bezkarnie na PB98
ciesze sie ze jestes zadowolony ze swojego auta ale nie kazdy musi miec tok myslenia czlowieka z ubiegłego wieku:) i nie każdy śpi na kasie i nie kazdy jej nie szanuje z samego faktu jej posiadania - musisz to w końcu pojąć i nie wyśmiewać się co ileś tam postów z LPG
ciekaw jestem co kirowalo toba przy wyborze w12? mysle ze byl to przypadek a teraz co masz napisac ? ze jestes nie zadowolony ? myslę że musisz być zadowolony, kazdy chwali sobie swoje
suma sumarum w12 są zazwyczaj tańsze od 4,2 w budzie d3 i innych na rynku wtórnych ze względu na brak tej śmietanki która to kupi i bedzie o to dbac, lpg ciezko zalozyc nie oszukujmy się problem z czesciami i serwisem tak ze cieszę się ze mamy choc jednego arystokratę na forum ktory zawsze powie mnie stac a gaz do zapalniczek mam nadzieje ze bedziesz na spocie latem bysmy mogli podziwiac twoje auto bo na pewno robi wrazenie
W moim przypadku (normalny człowiek w POlandii , nie arystokrata i milioner) wolę miec lpg i doinwestowac auto w kazdym calu chocby za roznice wydaną na paliwo
(tym samym mówie że jeżdząc na pb nie robil bym chyba wszystkich tych napraw i nie byl bym wstanie doprowadzic auta do ładu w tak krótkim czasie z powodow finansowych, )
acz kolwiek jesli nie byłbym tak impulsywny i poczekal z zakupem kupil bym inny egzemplarz za więcej pieniążków kupilem za tyle ile mialem a pozniej musialem praktycznie wszystko powymieniacprzebijajac wartosc auta juz chyba trzykrotnie (na ładne d3 by juz było ) i to wszystko w ciagu zaledwie roku!!! tu przestroga dla innych kupujacych na łapu capu wariatów
A8 z LPG,mogę cieszyc sie autem , miec zwiekszony zasięg jak by co no i zawsze sporo pieniedzy zostaje w portfelu, oczywiscie sa tez ludzie za ktorych masz nie jednego z nas ze wsadzone lpg do v8 byle sie pokazac ze sie ma tzw (cynki z podmiejskich barów mlecznych) bohaterowie 1-2 sezonow do pierwszej powaznej awarii pozniej jest placz i dzial sprzedam o ile zdazyli nabic trochę postów
za wyborem w12 przemawia DO MNIE na pewno:
mniejsza liczba poprzednich wlascicieli no i zazwyczaj szukajac w12 mozna napotkac niesamowite wyposazenie takie jak bylo widac ostatnio w zakupie kontrolowanym w w12 z Czech
bez urazy i z wyrazami wręcz sympatii pozdrawiam |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2015-03-06, 09:45
|
|
|
Ja juz kiedys mialem zabawe z duzymi silnikami kiedys bylo to bmw 7 v12 5.4 motor nie dosc ze smoczysko bo 60km za 100zl robiło to tylko oryginalne czesci nie mialem wogule zamiennikow od tego momentu powiedzialem stop. Max 4.2 litra no ewentualnie 5.2 v10 s8 d3 od 2007 bo to jest perfekcja doskonalosci ideału sportu i limuzyny ( ale slyszalem ze maja tez duze minusy) |
|
|
|
|
|
|
|
gibek33
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8D3 L
Wiek: 40 Dołączył: 04 Mar 2015 Posty: 3 Skąd: Tiel
|
Wysłany: 2015-03-06, 10:40
|
|
|
Co do wyboru pojemności silnika można pisać i pisać hehe a tak się zapytam na jaki kod skrzyni trzeba uważać, czy też nie ma to znaczenia? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-06, 11:28
|
|
|
PITER82 napisał/a: | no ewentualnie 5.2 v10 s8 d3 od 2007 bo to jest perfekcja doskonalosci ideału sportu i limuzyny ( ale slyszalem ze maja tez duze minusy) |
No własnie mają więcej jak te W12 więc nie podniecał bym się
A ktoś wspomniał o spalaniu W12 przy ostrej jeździe-pałowania to one na pewno nie lubią. |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-03-06, 13:23
|
|
|
w12 są wyjątkowe to bez 2 zdań ale nie kazdy kto ma lpg to jakis druciarz i ktos gorszy |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-03-06, 13:28
|
|
|
Ja jesli nie bede musial juz robic duzych przelotow typu 15-20 tys rocznie oczywiscie to pojecie wzgledne bo sa ludzie co robia 60-80 tys rocznie , to nie kupie nic wiecej jak v8 do 5 l na MPI pod lpg bo wole monety zaoszczedzone na paliwie odlozyc na przyjemnosci , a juz dawno nie patrze na opinie innych wysmiewajacych sie z lpg , ja nie mam zamiaru przeplacac skoro nie trzeba
Jesli powroce do swoich przebiegow z przed 2 lat typu 5 tys rocznie (w lato duzo jezdze jednosladem) to moge kupic i r8 bo jesli bedzie zadbane i nie bedzie wymagalo wkladu to prze 3 lata eksplotacji nie bede musial zmieniac chocby tarcz i klockow ktore kosztuja krocie
A jak mialbym teraz co roku ladowac nowe heble i lac olej 2 razy w roku po 12 l do w12 czy trzasc sie o jakas mini awarie ktora w przypadku tego silnika konczy sie wizyta w aso to szkoda mi na to kasy
4.2 to fajny dynamiczny i oszczedny silnik fakt mi po miescie pali ponad 20 l gazu czasami 25 l
Po tym samym miescie aspen kolego 5.7 l hemi pali do 20 l gazu |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
gibek33
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8D3 L
Wiek: 40 Dołączył: 04 Mar 2015 Posty: 3 Skąd: Tiel
|
Wysłany: 2015-03-06, 13:49
|
|
|
Ktoś poda Jeszcze sprawdzone kody skrzyni biegów z którymi nie ma problemów większych pozdro. |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-03-06, 14:35
|
|
|
nie ma z tymi ktore sa odpowiednio eksploatowane wiec nie ma reguly , miano pancernych skrzyn mialy 4 biegówki z d2 pre fl |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2015-03-06, 16:33
|
|
|
Ja tez jestem tego zdania ze dobrze dbane samo sie odwdziecza |
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
Wysłany: 2015-03-06, 17:35
|
|
|
Sorki jeżeli kogoś uraziłem swoim postem wcześniej .
Co do mojej osoby i D3 W12 to nie jestem milionerem tylko osobą która pracuje w branży motoryzacyjnej od wielu lat i po szybkiej kalkulacji , czytaniu naszego forum itp. zakupiła W12 , dlaczego nie 4,2 MPI jak każdy ?
Bo nie robię dużych przebiegów oraz statystycznie licząc 4,2 MPI , FSI również z LPG czy V10 S8 są bardziej awaryjne niż silniki W12.
Dlaczego jestem przeciwny LPG - ponieważ nie wszystkie silniki tolerują takie paliwo , poza tym często widuje te złe skutki korzystania z LPG .
I tak wszyscy mówią blee na W12 a ja wraz z małżonką używam Audi na co dzień i jestem zadowolony .
Sorry za off-topic. |
|
|
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2015-03-06, 18:06
|
|
|
I przyznasz jacku ze czesci do twojej w12 sa drogie i malo masz zamiennikow oraz serwis jet duzo drozszy od innych modeli
Generalnie w12 ma fajne osiagi ladnie sie zbiera ale spalanie mimo wszystko nawet przy spokojnej jezdzie swoje wezmie . Na trasie wiadomo ale w cyklu miejskim i np.w korkach to juz naprawde pochlania |
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
Wysłany: 2015-03-06, 18:41
|
|
|
PITER82 napisał/a: | I przyznasz jacku ze czesci do twojej w12 sa drogie i malo masz zamiennikow |
Z tym niestety się nie zgodzę , wszystkie części użytkowe typu filtry, tarcze ,klocki , zawieszenie itp. występują w zamiennikach i są ogólnodostępne .
Ostatnio zmieniałem klocki z przodu koszt 330zł TRW ale najtańsze kosztowały ok. 150zł więc od zwykłej D3 wcale nie są mocno droższe.
Koszty serwisu owszem więcej oleju niż 4.2 , dwa filtry powietrza i to wszystko. |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2015-03-06, 21:07
|
|
|
A jak jest w W12 z wymianą rozrządu ?? |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-03-06, 21:21
|
|
|
W12 posiada rozrząd na łancuchu , podobna technologia jak w 4.2 TDI i pokrewnych . |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
Ostatnio zmieniony przez michalwruszak 2015-03-07, 09:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2015-03-06, 22:39
|
|
|
a czy 3.2 v6 tez jest na lancuszku? |
|
|
|
|
|