Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Demontaż silnika i skrzyni  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-09-12, 13:21   

to przepasaj z dołu pasem ;)
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2015-09-12, 14:49   

krzychu22.p1i napisał/a:
marekp750 napisał/a:
Cały zespół napędowy łapiesz za otwory z tyłu głowic (2 dziury, lewa i prawa głowica).
Jest to miejsce, gdzie całość (silnik/skrzynia) jest prawie wyważona i można
wyciągać to na dwóch np. łańcuchach.


Nie zruszę tym sposobem szpilek w głowicy?


Nie, nic się nie stanie.

Są to otwory wskazane przez AUDI do dźwigania całości.

Podnoszę w ten sposób całe (silnik+skrzynia) układy napędowe.
Tak samo jak się stosuje belkę do trzymania od góry to za te otwory się łapie.




_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-09-13, 05:56   

wiesz ja tam wolę zawsze z dołu pasem polecieć
jak z góry robię to ok ale tak pod motorem coś robić <hmm>
jeden motor mnie prawie nie zamordował bo się uchwyt urwał tylko się uchyliłem
<boisie>
 
 
guzior 
Moje A8


Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 36
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 59
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-09-13, 06:12   

Ja ma ci sie urwać aluminiowy odlew glowicy?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-09-13, 15:02   

marekp750, właśnie też to widziałem w elsie ale wolałem zapytać tu na forum oblatanych w temacie. Zakres prac mam spory więc jeśli wyskoczyło by coś z własnej niewiedzy/ głupoty to bym musiał ogłosić upadłość finansową. <hihi>

Dzięki za odpowiedzi w temacie :)
_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-09-14, 06:17   

ja nie mówię o audi bo nie tylko świat koło audi się kręci :]
robi się różne marki
akurat ubić mnie chciał ford
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-02-05, 23:54   

Przemyślałem sprawę i zakupiłem nowego "pelikana" ze znanego portalu aukcyjnego. Ułatwię sobie pracę a potem go pogonię :P

Czy po drodze spotkam jakieś dziwne śluby, w nietypowych rozmiarach? Np calowe?
_________________
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2016-02-05, 23:58   

Nie, są tylko metryczne tylko różne rozmiary
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-02-08, 08:25   

Ja nie miałem tych płaskowników z otworami co w elsie są pokazane (w sensie tych przedłużek) to wywalalem kolektor ssący żeby niczego nie połamać przy podnoszeniu. Nie wiem jak w polifcie i co dokładnie chcesz robić ale w przedlifcie do zdjęcia oslon rozrządu są potrzebne specyficzne klucze. Nie wiem nawet jak się nazywają ale od razu kupilem nowe sruby w ASO do tego (teraz te co sa w etce sa niedostepne i na szczescie zaminnik ktory aso daje jest juz metryczny)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-02-08, 11:12   

Ok, przyjrze się. Wydzieram kpl, silnik otrzyma rozrzad, uszczelnienie, nastawniki i drobiazgi przy okazji a skrzynia remont.
_________________
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-02-08, 15:28   

Znaczy tydzien urlopu sobie wziales ? Chyba ze auto na kolki postawisz na dluzej to rozumiem :)

Mnie zabawa z remontem motoru (bez skrzyni zaznaczam) zajęła bardzo długo (bo był bałagan w ASO i na zasrane panewki czekalem kurcze 3 tygodnie). Sama robota z remontem to jest pikuś, ale zachowanie czystości przy składaniu motoru zajęło mi duzo więcej czasu niż samo kręcenie kluczami. Załatw sobie od razu ze dwa wory czystych szmat i koniecznie sprężarkę z pistoletem do wydmuchiwania całego syfu z motoru (najlepiej to według mnie silnik po demontazu elektryki (wiązki) normalnie umyć ciepłą wodą z kachera, bo potem jak to juz otworzysz to ten piach co sie nagromadzil latami gdzies w zakamarkach będzie się sypał do środka motoru i skrzyni ........
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-02-08, 18:31   

Niee, chodzę systemem 4-ro brygadowym 2 zmianowym, o urlopie można u mnie zapomnieć bo robota jest, a jak jest robota to nie ma wolnego <onie>

Dzięki za poradę. Mam takie czyściwo papierowe niebieskie i materiałowe tork z rolek :) Wcześniej jak darłem kolektor ssący do nawiertów lpg to przedmuchiwałem wszystko, ale to co było pod nim to masakra.. Odkurzałem by nie nasypać na zawory piachu.

Pomysł dobry z umyciem ciepłą wodą, wyczytałem żeby nie używać tego płynu do mycia silników bo alu reaguje i zostaje potem taki nalot.

Będzie fajnie jak w 2 tyg. to oblecę chociaż 3tyg. to zejdzie. Sporo gratów u Michała zamówiłem, po rozebraniu skrzyni okaże się jakim stanie są tarczki, pompa, przekładki bo tego tylko nie dobrałem do obecnego zamówienia.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.