Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-09-12, 13:21
|
|
|
to przepasaj z dołu pasem |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-09-13, 05:56
|
|
|
wiesz ja tam wolę zawsze z dołu pasem polecieć
jak z góry robię to ok ale tak pod motorem coś robić
jeden motor mnie prawie nie zamordował bo się uchwyt urwał tylko się uchyliłem
|
|
|
|
|
guzior
Moje A8
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 36 Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 59 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2015-09-13, 06:12
|
|
|
Ja ma ci sie urwać aluminiowy odlew glowicy? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-09-13, 15:02
|
|
|
marekp750, właśnie też to widziałem w elsie ale wolałem zapytać tu na forum oblatanych w temacie. Zakres prac mam spory więc jeśli wyskoczyło by coś z własnej niewiedzy/ głupoty to bym musiał ogłosić upadłość finansową.
Dzięki za odpowiedzi w temacie |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-09-14, 06:17
|
|
|
ja nie mówię o audi bo nie tylko świat koło audi się kręci
robi się różne marki
akurat ubić mnie chciał ford |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-02-05, 23:54
|
|
|
Przemyślałem sprawę i zakupiłem nowego "pelikana" ze znanego portalu aukcyjnego. Ułatwię sobie pracę a potem go pogonię
Czy po drodze spotkam jakieś dziwne śluby, w nietypowych rozmiarach? Np calowe? |
_________________
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2016-02-05, 23:58
|
|
|
Nie, są tylko metryczne tylko różne rozmiary |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-02-08, 08:25
|
|
|
Ja nie miałem tych płaskowników z otworami co w elsie są pokazane (w sensie tych przedłużek) to wywalalem kolektor ssący żeby niczego nie połamać przy podnoszeniu. Nie wiem jak w polifcie i co dokładnie chcesz robić ale w przedlifcie do zdjęcia oslon rozrządu są potrzebne specyficzne klucze. Nie wiem nawet jak się nazywają ale od razu kupilem nowe sruby w ASO do tego (teraz te co sa w etce sa niedostepne i na szczescie zaminnik ktory aso daje jest juz metryczny) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-02-08, 11:12
|
|
|
Ok, przyjrze się. Wydzieram kpl, silnik otrzyma rozrzad, uszczelnienie, nastawniki i drobiazgi przy okazji a skrzynia remont. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-02-08, 15:28
|
|
|
Znaczy tydzien urlopu sobie wziales ? Chyba ze auto na kolki postawisz na dluzej to rozumiem
Mnie zabawa z remontem motoru (bez skrzyni zaznaczam) zajęła bardzo długo (bo był bałagan w ASO i na zasrane panewki czekalem kurcze 3 tygodnie). Sama robota z remontem to jest pikuś, ale zachowanie czystości przy składaniu motoru zajęło mi duzo więcej czasu niż samo kręcenie kluczami. Załatw sobie od razu ze dwa wory czystych szmat i koniecznie sprężarkę z pistoletem do wydmuchiwania całego syfu z motoru (najlepiej to według mnie silnik po demontazu elektryki (wiązki) normalnie umyć ciepłą wodą z kachera, bo potem jak to juz otworzysz to ten piach co sie nagromadzil latami gdzies w zakamarkach będzie się sypał do środka motoru i skrzyni ........ |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-02-08, 18:31
|
|
|
Niee, chodzę systemem 4-ro brygadowym 2 zmianowym, o urlopie można u mnie zapomnieć bo robota jest, a jak jest robota to nie ma wolnego
Dzięki za poradę. Mam takie czyściwo papierowe niebieskie i materiałowe tork z rolek Wcześniej jak darłem kolektor ssący do nawiertów lpg to przedmuchiwałem wszystko, ale to co było pod nim to masakra.. Odkurzałem by nie nasypać na zawory piachu.
Pomysł dobry z umyciem ciepłą wodą, wyczytałem żeby nie używać tego płynu do mycia silników bo alu reaguje i zostaje potem taki nalot.
Będzie fajnie jak w 2 tyg. to oblecę chociaż 3tyg. to zejdzie. Sporo gratów u Michała zamówiłem, po rozebraniu skrzyni okaże się jakim stanie są tarczki, pompa, przekładki bo tego tylko nie dobrałem do obecnego zamówienia. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|