Autor |
Wiadomość |
adobedoka
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 38 Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 15 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-12-20, 16:10 Jak szybko ruszać z miejsca S8 w automacie? ?
|
|
|
Tak jakbym chciał sprawdzić czas do setki macie jakieś sposoby? hamulec lewą nogą i gaz itp? czy z tiptronica ruszacie? |
|
|
|
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2010-12-20, 17:14
|
|
|
ogarnij jakos to co napisałes bo nie wiadomo oco tobie chodzi :shock: :?: :?: :?: :?: :?: |
|
|
|
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2010-12-20, 17:28
|
|
|
Wyłącz trakcje (jak na suchym) i prawa do przodu po puszczeniu hamulca. |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
adobedoka
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 38 Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 15 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-12-20, 17:35
|
|
|
nie rozumiem czego tu nie rozumieć .. Jak najszybszy start w automacie ( tak żeby obroty byly wyższe podczas ruszania a nie od zera.
Chodziło mi o to czy robił ktoś z was tak ze wrzucacie na D lewa noga na hamulec , gaz prawą i puszczacie hamulec czy to zdaje egzamin?? czy S8 nei potrzebuje takich zabaw wystarczy D i but i idzie od razu ?. Generalnie o te wieksze obroty podczas startu mi chodzi( zeby wystrzelił a nie ruszał ) |
|
|
|
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2010-12-20, 17:38
|
|
|
A tak swoją drogą, po ch... ci prędkość od 0-100 km/h? Sprawdzaj sobie od 60-140 km/h bo w tym zakresie prędkości przyśpieszenie jest najbardziej potrzebne. A jak ci się znudzi to sprawdzaj od 100-220 albo do kagańca. |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
Acht [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-12-20, 18:02
|
|
|
Glinka , naprawdę nie wiesz o co chodzi ???? czy udajesz , bo moim zdaniem wszystko jest jasne
acha jeszcze jedno , mnie temat zaciekawił , jak np ten o poruszaniu się w zimowych warunkach ( tego nikt nie negatywnie nie ocenił ) - a po co koledze czas do setki - a po to np. żeby porównać dane fabryczne , albo bo taki ma grymas , zupełnie nie rozumie tych zaczepek
pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2010-12-20, 18:05
|
|
|
To absolutnie nie była zaczepka, tylko szkoda trochę automatu na katowanie go od ZERA. |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
Acht [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-12-20, 18:10
|
|
|
jasne , jestem podobnego zdania , ale również takiego że raz na jakiś czas w tak prosty sposób można sprawdzić kondycje |
|
|
|
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2010-12-20, 18:11
|
|
|
No to aby ruszyć z miejsca i w piz... :-) Inaczej nie ryzykuję. |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-12-20, 18:52
|
|
|
club-iguana napisał/a: | po ch... ci prędkość od 0-100 km/h? |
na prawdę zacnie napisane :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-12-20, 19:29
|
|
|
Tak jak Ci pisano, trzymasz hamulec gaz i puszczasz lewą nogę. Możesz na obrotach z N przerzucić na D - życzę powodzenia w tego typu "zabawach".
PS - jak za jakiś czas powstanie Twój temat dotyczący awarii tipa, lub mostu - poleci od razu do zsypu ;-) |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2010-12-20, 21:53
|
|
|
zanjac napisał/a: | :D
na prawdę zacnie napisane :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: |
No co? ;-) Przecież chodziło o mierzenie od ZERA |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2010-12-20, 22:00
|
|
|
Acht napisał/a: | Glinka , naprawdę nie wiesz o co chodzi ???? czy udajesz , bo moim zdaniem wszystko jest jasne
acha jeszcze jedno , mnie temat zaciekawił , jak np ten o poruszaniu się w zimowych warunkach ( tego nikt nie negatywnie nie ocenił ) - a po co koledze czas do setki - a po to np. żeby porównać dane fabryczne , albo bo taki ma grymas , zupełnie nie rozumie tych zaczepek
pozdrawiam |
ja kogos tu zaczepiam :shock: :?: to raczej ty to robisz :evil:
[ Dodano: 2010-12-20, 22:05 ]
dice111 napisał/a: | PS - jak za jakiś czas powstanie Twój temat dotyczący awarii tipa, lub mostu - poleci od razu do zsypu |
swiete słowa pamietajmy to jest limuzyna a nie wyscigówka :mrgreen: :-P
chociaz predyspozycje ma ale to jak kto woli :wpale: |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2010-12-20, 22:28
|
|
|
adobedoka napisał/a: | Chodziło mi o to czy robił ktoś z was tak ze wrzucacie na D lewa noga na hamulec , gaz prawą i puszczacie hamulec czy to zdaje egzamin?? | Kolego juz tu na forum był taki gość co od ojca pożyczył gablotę pod pretekstem że kupi gazety a w żeczywistości pojechał na kreskę i zrobił tak jak Ty sobie to wymyśliłeś i zaraz po wyścigach w dziale Układ napędowy i skrzynie biegów pojawiło sie pytanie co się stało :shock: nie jedzie biegi na blacie świecą się na czerwono,skrzynia w trybie awaryjnym stary mnie zabije pomocy.Posłuchaj starszego kolegi dice 111. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2010-12-21, 00:45
|
|
|
dice111,
Cytat: | Możesz na obrotach z N przerzucić na D - życzę powodzenia w tego typu "zabawach" |
tak nie radził bym robić ,
123mielony ale co do tego sposobu : Cytat: | wrzucacie na D lewa noga na hamulec , gaz prawą i puszczacie hamulec |
to ja nie raz robię i robiłem w poprzednim aucie przez 3 lata i nic ze skrzynią się nie dzieje , tak że proszę nie gadaj bzdur . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|