Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Jak szybko ruszać z miejsca S8 w automacie? ?  
Autor Wiadomość
adobedoka 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 37
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 15
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-12-20, 16:10   Jak szybko ruszać z miejsca S8 w automacie? ?

Tak jakbym chciał sprawdzić czas do setki macie jakieś sposoby? hamulec lewą nogą i gaz itp? czy z tiptronica ruszacie?
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2010-12-20, 17:14   

ogarnij jakos to co napisałes bo nie wiadomo oco tobie chodzi :shock: :?: :?: :?: :?: :?:
 
 
club-iguana 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 215
Skąd: Brzozowa/WGM
Wysłany: 2010-12-20, 17:28   

Wyłącz trakcje (jak na suchym) i prawa do przodu po puszczeniu hamulca.
_________________
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.
 
 
adobedoka 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 37
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 15
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-12-20, 17:35   

nie rozumiem czego tu nie rozumieć .. Jak najszybszy start w automacie ( tak żeby obroty byly wyższe podczas ruszania a nie od zera.
Chodziło mi o to czy robił ktoś z was tak ze wrzucacie na D lewa noga na hamulec , gaz prawą i puszczacie hamulec czy to zdaje egzamin?? czy S8 nei potrzebuje takich zabaw wystarczy D i but i idzie od razu ?. Generalnie o te wieksze obroty podczas startu mi chodzi( zeby wystrzelił a nie ruszał )
 
 
club-iguana 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 215
Skąd: Brzozowa/WGM
Wysłany: 2010-12-20, 17:38   

A tak swoją drogą, po ch... ci prędkość od 0-100 km/h? Sprawdzaj sobie od 60-140 km/h bo w tym zakresie prędkości przyśpieszenie jest najbardziej potrzebne. A jak ci się znudzi to sprawdzaj od 100-220 :) albo do kagańca.
_________________
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.
 
 
Acht
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-20, 18:02   

Glinka , naprawdę nie wiesz o co chodzi ???? czy udajesz , bo moim zdaniem wszystko jest jasne
acha jeszcze jedno , mnie temat zaciekawił , jak np ten o poruszaniu się w zimowych warunkach ( tego nikt nie negatywnie nie ocenił ) - a po co koledze czas do setki - a po to np. żeby porównać dane fabryczne , albo bo taki ma grymas , zupełnie nie rozumie tych zaczepek
pozdrawiam
 
 
club-iguana 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 215
Skąd: Brzozowa/WGM
Wysłany: 2010-12-20, 18:05   

To absolutnie nie była zaczepka, tylko szkoda trochę automatu na katowanie go od ZERA.
_________________
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.
 
 
Acht
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-20, 18:10   

jasne , jestem podobnego zdania , ale również takiego że raz na jakiś czas w tak prosty sposób można sprawdzić kondycje
 
 
club-iguana 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 215
Skąd: Brzozowa/WGM
Wysłany: 2010-12-20, 18:11   

No to aby ruszyć z miejsca i w piz... :-) Inaczej nie ryzykuję.
_________________
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-20, 18:52   

club-iguana napisał/a:
po ch... ci prędkość od 0-100 km/h?
:D :D :D
na prawdę zacnie napisane :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-12-20, 19:29   

Tak jak Ci pisano, trzymasz hamulec gaz i puszczasz lewą nogę. Możesz na obrotach z N przerzucić na D - życzę powodzenia w tego typu "zabawach".
PS - jak za jakiś czas powstanie Twój temat dotyczący awarii tipa, lub mostu - poleci od razu do zsypu ;-)
_________________
Black Cars Matters
 
 
club-iguana 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 215
Skąd: Brzozowa/WGM
Wysłany: 2010-12-20, 21:53   

zanjac napisał/a:
:D :D :D
na prawdę zacnie napisane :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

No co? ;-) Przecież chodziło o mierzenie od ZERA :)
_________________
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2010-12-20, 22:00   

Acht napisał/a:
Glinka , naprawdę nie wiesz o co chodzi ???? czy udajesz , bo moim zdaniem wszystko jest jasne
acha jeszcze jedno , mnie temat zaciekawił , jak np ten o poruszaniu się w zimowych warunkach ( tego nikt nie negatywnie nie ocenił ) - a po co koledze czas do setki - a po to np. żeby porównać dane fabryczne , albo bo taki ma grymas , zupełnie nie rozumie tych zaczepek
pozdrawiam


ja kogos tu zaczepiam :shock: :?: to raczej ty to robisz :evil:

[ Dodano: 2010-12-20, 22:05 ]
dice111 napisał/a:
PS - jak za jakiś czas powstanie Twój temat dotyczący awarii tipa, lub mostu - poleci od razu do zsypu


swiete słowa pamietajmy to jest limuzyna a nie wyscigówka :mrgreen: :-P

chociaz predyspozycje ma ale to jak kto woli :wpale:
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2010-12-20, 22:28   

adobedoka napisał/a:
Chodziło mi o to czy robił ktoś z was tak ze wrzucacie na D lewa noga na hamulec , gaz prawą i puszczacie hamulec czy to zdaje egzamin??
Kolego juz tu na forum był taki gość co od ojca pożyczył gablotę pod pretekstem że kupi gazety a w żeczywistości pojechał na kreskę i zrobił tak jak Ty sobie to wymyśliłeś i zaraz po wyścigach w dziale Układ napędowy i skrzynie biegów pojawiło sie pytanie co się stało :shock: nie jedzie biegi na blacie świecą się na czerwono,skrzynia w trybie awaryjnym stary mnie zabije pomocy.Posłuchaj starszego kolegi dice 111.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2010-12-21, 00:45   

dice111,

Cytat:
Możesz na obrotach z N przerzucić na D - życzę powodzenia w tego typu "zabawach"

tak nie radził bym robić ,

123mielony ale co do tego sposobu :
Cytat:
wrzucacie na D lewa noga na hamulec , gaz prawą i puszczacie hamulec

to ja nie raz robię i robiłem w poprzednim aucie przez 3 lata i nic ze skrzynią się nie dzieje , tak że proszę nie gadaj bzdur .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.