Autor |
Wiadomość |
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-09-11, 22:30
|
|
|
FOSS, żałuje że nie pojechałem z Wami do Katowic ale po prostu mam w tym roku mocny kryzys finansowy. Zresztą przeróbka silnika była zrobiona mocno na wyrost i stąd brak uczestnictwa w życiu zlotowym klubu. Do Wawy nie dam rady również przyjechać, ale już pod koniec września będę musiał odbyć podróż przez Polskę, bo pod Radomiem mamy coroczne "Spotkanie Porejsowe". Następnego dnia z kolei wiozę Karoliną do Wrocka bo zaczyna tam aplikację inspektorską i pomyślałem, że odwiedzę Adriana bo już przecież też wymyśliłem sobie 6-gang-ów manualnych w głowie a potem w następnych latach pewnie biturbo :-P
Także Adrian chętnie Cię odwiedzę w sobotę i w tym wypadku może Damian Ty byś dołączył do nas? :-P
A tak w ogóle to fajny gwint ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-09-11, 22:35
|
|
|
Mucholejkolator napisał/a: | Także Adrian chętnie Cię odwiedzę w sobotę i w tym wypadku może Damian Ty byś dołączył do nas? :-P |
Ech, no nie wiem... chętnie był wypróbował w szybszym przelocie moje heble bo wreszcie i tył założyłem eSkowy ale w sobotę mam na głowie moją dwójkę dzieciaków a z nimi to już nie to samo :roll: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-12, 12:36
|
|
|
Hej, w sobotę raczej nie dam rady. Będę wymieniał maglownice i pewnie troszkę zajdzie :-( |
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-09-12, 12:39
|
|
|
W sobotę 28 września :-) |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-12, 12:42
|
|
|
Mucholejkolator napisał/a: | W sobotę 28 września :-) |
To pasi! ;-) |
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2013-09-15, 16:11
|
|
|
czytam, że zadowolony z zawiasu, to dobrze :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-09-15, 18:20
|
|
|
A co z Airem? |
_________________
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-30, 06:53
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | A co z Airem? |
Dopiero teraz zobaczyłem że pisałeś. Z Air ridem stoję w miejscu, jak bym sam jeździł A8 to już był by założony. Żona codziennie jeździ do pracy, zejdzie powietrze czy coś i sobie nie poradzi hehe. Ale zestaw czeka na swoją porę, brakuje tylko węzy i kompresorów. Myślę jeszcze zrobić okucia na gwincie. Pozdro |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-09-30, 13:36
|
|
|
Też mam wizję na aira u siebie, wstępnie myślę o nowych amorach koni z regulacją twardości, 1 lub 2 kompresorach, z tym, że nie wiem gdzie to wsadzę w bagażnik aby miejsca nie ujmować. Połączenia będziesz robił na złączkach czy wciskane? Mam jeszcze pytanie, jeśli w układzie nabite jest ciśnienie i zostawimy auto przykładowo na 5dni to przy sprawnym układzie nie powinno opaść? |
_________________
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-30, 13:45
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Też mam wizję na aira u siebie, wstępnie myślę o nowych amorach koni z regulacją twardości, 1 lub 2 kompresorach, z tym, że nie wiem gdzie to wsadzę w bagażnik aby miejsca nie ujmować. Połączenia będziesz robił na złączkach czy wciskane? Mam jeszcze pytanie, jeśli w układzie nabite jest ciśnienie i zostawimy auto przykładowo na 5dni to przy sprawnym układzie nie powinno opaść? |
Miejsca pewnie troszkę zajmie, jak wszystko jest sprawne i szczelne nic nie powinno ujść powietrza. Ja mam taki złączki są dużo droższe ale szczelne, butle nabiłem z pół roku temu i złączki trzymają ciśnienie nic nie zeszło. http://www.pneumatig.eu/z...210-p-4232.html |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-09-30, 15:06
|
|
|
Super, dzięki za linka. Cena nie gra roli, ważne aby było szczelnie i bezpiecznie. Przeglądałem przewody i taki by pasował http://sklep.tmatic.pl/Pr...27,1160%29.aspx U mnie w pracy sporo tego jest przy maszynach i zdaje egzamin przy ciśnieniu 4-7 barach. Wg danych producenta wykonane są z materiału poliuretanu, temp. pracy -35 ... +60st. C, i ciśnienie zależne od temperatury do 10bar. Mam teraz w łapie 1 metrowy odcinek pun-10x1.5 i na moje to jego większy odpowiednik zda egzamin w tym samochodzie. |
_________________
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-30, 17:44
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Super, dzięki za linka. Cena nie gra roli, ważne aby było szczelnie i bezpiecznie. Przeglądałem przewody i taki by pasował http://sklep.tmatic.pl/Pr...27,1160%29.aspx U mnie w pracy sporo tego jest przy maszynach i zdaje egzamin przy ciśnieniu 4-7 barach. Wg danych producenta wykonane są z materiału poliuretanu, temp. pracy -35 ... +60st. C, i ciśnienie zależne od temperatury do 10bar. Mam teraz w łapie 1 metrowy odcinek pun-10x1.5 i na moje to jego większy odpowiednik zda egzamin w tym samochodzie. |
No właśnie najważniejsze jest żeby nic nie nawaliło przy 200. Tu masz gościa co robi okucia http://naglebie.pl/viewtopic.php?t=3063 Na tej stronie masz jeszcze przewody http://www.pneumatig.eu/p...jadla-c-74.html Jak będziesz robił to od razu zrób sobie żebyś miał sterowanie pilotem, ja tak zrobiłem mam opisane jak to podłączyć. |
|
|
|
|
|
|
|
Pszendza
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41 Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 167 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2013-09-30, 18:21
|
|
|
poliuretan to kiepski wybór, a średnica 12 to troche przesada. |
_________________ A8- nie dla idiotów !! |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-30, 18:46
|
|
|
Pszendza napisał/a: | poliuretan to kiepski wybór, a średnica 12 to troche przesada. |
Jakie polecasz? Z tego co pamiętam to kiedyś strzelił ci przewód? Teraz nic już nie wykombinuję ze złączkami, najwyżej jakiś dławik żeby wolniej przepływało powietrze. |
|
|
|
|
|
|
|
Pszendza
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41 Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 167 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2013-09-30, 19:03
|
|
|
poliuretan nie może mieć żadnego kontaktu z wysoką temperaturą, bo momentalnie puchnie i go wysadza. jego zaleta jest to że jest bardziej plastyczny i łatwieszy do układania. im większa średnica przewodu tym gorzej sie zgina (większy promień). nie ma sensu dawać 12 mm bo i tak zawór nie ogarnia takiego przepływu powietrza. |
_________________ A8- nie dla idiotów !! |
|
|
|
|
|