Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Audi A8 D2 4.2  
Autor Wiadomość
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-09-11, 22:30   

FOSS, żałuje że nie pojechałem z Wami do Katowic ale po prostu mam w tym roku mocny kryzys finansowy. Zresztą przeróbka silnika była zrobiona mocno na wyrost i stąd brak uczestnictwa w życiu zlotowym klubu. Do Wawy nie dam rady również przyjechać, ale już pod koniec września będę musiał odbyć podróż przez Polskę, bo pod Radomiem mamy coroczne "Spotkanie Porejsowe". Następnego dnia z kolei wiozę Karoliną do Wrocka bo zaczyna tam aplikację inspektorską i pomyślałem, że odwiedzę Adriana bo już przecież też wymyśliłem sobie 6-gang-ów manualnych w głowie a potem w następnych latach pewnie biturbo :-P

Także Adrian chętnie Cię odwiedzę w sobotę i w tym wypadku może Damian Ty byś dołączył do nas? :-P

A tak w ogóle to fajny gwint ;-)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-09-11, 22:35   

Mucholejkolator napisał/a:
Także Adrian chętnie Cię odwiedzę w sobotę i w tym wypadku może Damian Ty byś dołączył do nas? :-P

Ech, no nie wiem... chętnie był wypróbował w szybszym przelocie moje heble bo wreszcie i tył założyłem eSkowy ale w sobotę mam na głowie moją dwójkę dzieciaków a z nimi to już nie to samo :roll:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-12, 12:36   

Hej, w sobotę raczej nie dam rady. Będę wymieniał maglownice i pewnie troszkę zajdzie :-(
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-09-12, 12:39   

W sobotę 28 września :-)
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-12, 12:42   

Mucholejkolator napisał/a:
W sobotę 28 września :-)



To pasi! ;-)
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2013-09-15, 16:11   

czytam, że zadowolony z zawiasu, to dobrze :mrgreen:
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-09-15, 18:20   

A co z Airem?
_________________
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-30, 06:53   

krzychu22.p1i napisał/a:
A co z Airem?


Dopiero teraz zobaczyłem że pisałeś. Z Air ridem stoję w miejscu, jak bym sam jeździł A8 to już był by założony. Żona codziennie jeździ do pracy, zejdzie powietrze czy coś i sobie nie poradzi hehe. Ale zestaw czeka na swoją porę, brakuje tylko węzy i kompresorów. Myślę jeszcze zrobić okucia na gwincie. Pozdro
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-09-30, 13:36   

Też mam wizję na aira u siebie, wstępnie myślę o nowych amorach koni z regulacją twardości, 1 lub 2 kompresorach, z tym, że nie wiem gdzie to wsadzę w bagażnik aby miejsca nie ujmować. Połączenia będziesz robił na złączkach czy wciskane? Mam jeszcze pytanie, jeśli w układzie nabite jest ciśnienie i zostawimy auto przykładowo na 5dni to przy sprawnym układzie nie powinno opaść?
_________________
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-30, 13:45   

krzychu22.p1i napisał/a:
Też mam wizję na aira u siebie, wstępnie myślę o nowych amorach koni z regulacją twardości, 1 lub 2 kompresorach, z tym, że nie wiem gdzie to wsadzę w bagażnik aby miejsca nie ujmować. Połączenia będziesz robił na złączkach czy wciskane? Mam jeszcze pytanie, jeśli w układzie nabite jest ciśnienie i zostawimy auto przykładowo na 5dni to przy sprawnym układzie nie powinno opaść?


Miejsca pewnie troszkę zajmie, jak wszystko jest sprawne i szczelne nic nie powinno ujść powietrza. Ja mam taki złączki są dużo droższe ale szczelne, butle nabiłem z pół roku temu i złączki trzymają ciśnienie nic nie zeszło. http://www.pneumatig.eu/z...210-p-4232.html
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-09-30, 15:06   

Super, dzięki za linka. Cena nie gra roli, ważne aby było szczelnie i bezpiecznie. Przeglądałem przewody i taki by pasował http://sklep.tmatic.pl/Pr...27,1160%29.aspx U mnie w pracy sporo tego jest przy maszynach i zdaje egzamin przy ciśnieniu 4-7 barach. Wg danych producenta wykonane są z materiału poliuretanu, temp. pracy -35 ... +60st. C, i ciśnienie zależne od temperatury do 10bar. Mam teraz w łapie 1 metrowy odcinek pun-10x1.5 i na moje to jego większy odpowiednik zda egzamin w tym samochodzie.
_________________
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-30, 17:44   

krzychu22.p1i napisał/a:
Super, dzięki za linka. Cena nie gra roli, ważne aby było szczelnie i bezpiecznie. Przeglądałem przewody i taki by pasował http://sklep.tmatic.pl/Pr...27,1160%29.aspx U mnie w pracy sporo tego jest przy maszynach i zdaje egzamin przy ciśnieniu 4-7 barach. Wg danych producenta wykonane są z materiału poliuretanu, temp. pracy -35 ... +60st. C, i ciśnienie zależne od temperatury do 10bar. Mam teraz w łapie 1 metrowy odcinek pun-10x1.5 i na moje to jego większy odpowiednik zda egzamin w tym samochodzie.


No właśnie najważniejsze jest żeby nic nie nawaliło przy 200. Tu masz gościa co robi okucia http://naglebie.pl/viewtopic.php?t=3063 Na tej stronie masz jeszcze przewody http://www.pneumatig.eu/p...jadla-c-74.html Jak będziesz robił to od razu zrób sobie żebyś miał sterowanie pilotem, ja tak zrobiłem mam opisane jak to podłączyć.
 
 
Pszendza 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 167
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2013-09-30, 18:21   

poliuretan to kiepski wybór, a średnica 12 to troche przesada.
_________________
A8- nie dla idiotów !!
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-30, 18:46   

Pszendza napisał/a:
poliuretan to kiepski wybór, a średnica 12 to troche przesada.


Jakie polecasz? Z tego co pamiętam to kiedyś strzelił ci przewód? Teraz nic już nie wykombinuję ze złączkami, najwyżej jakiś dławik żeby wolniej przepływało powietrze.
 
 
Pszendza 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 167
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2013-09-30, 19:03   

poliuretan nie może mieć żadnego kontaktu z wysoką temperaturą, bo momentalnie puchnie i go wysadza. jego zaleta jest to że jest bardziej plastyczny i łatwieszy do układania. im większa średnica przewodu tym gorzej sie zgina (większy promień). nie ma sensu dawać 12 mm bo i tak zawór nie ogarnia takiego przepływu powietrza.
_________________
A8- nie dla idiotów !!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.