Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-11-30, 20:30
|
|
|
Michal_ST napisał/a: | oni twierdzą że jakoś odsysają przy nawiercaniu | Pic na wodę, fotomontaż ...niestety. Nie istnieje odsysanie, to co wleci do środka zostanie sprasowane przez tłoki na gładzi cylindra a reszta pójdzie w wydech.
Poniżej przykład ile wiórów powstaje przy wierceniu aluminiowego kolektora V8:
V8.jpg
|
|
Plik ściągnięto 18 raz(y) 150,25 KB |
|
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2018-12-10, 09:12
|
|
|
Sporo tych opiłków |
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2018-12-21, 21:34
|
|
|
Odwiedziłem serwis LPG nieszczelność w instalacji została usunięta |
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2019-02-09, 04:34
|
|
|
No to pochwalę się pierwszą w pełni samodzielną naprawą przy aucie.
Wymieniłem pompę paliwa na nową oryginalną VDO.
Oczywiście nie obyło się bez komplikacji w wymianie w postaci złamanego króćca ssącego. Cały proces trwał ok trzech godzin udało mi się trafić po 11 razie wkładania kosza. Nie uszkodzilem czujnika poziomu paliwa. Sporo informacji na ten temat zaczerpnąłem z forumowego tutorialu. Zastanawia mnie fakt że u mnie jest dwa złącza banjo - mniejsze w śrubie spinającej obydwa kosze. Tu dzięki koledze młody91 za dostarczenie drugiego kosza z króćcem. |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2019-02-09, 05:33
|
|
|
Te duże banjo jest do zasilania silnika , małe do webasto. Nie masz może górnej części kosza luzem ? To co właśnie na foto u ciebie widać ,bo szukam samej góry. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-02-09, 08:41
|
|
|
Michal_ST, gratuluję samozaparcia i udanej wymiany D2 nie tak straszna jak mówią. Wystarczy trochę chęci, umiejętności i można zdziałać dużo dobrego, nie wydając przy tym niepotrzebnie $ |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2019-02-11, 21:10
|
|
|
CINEK, Już zaplanowane mam kilka poprawek Wiadomo mechanik ze mnie rządem |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1806 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2019-02-13, 14:20
|
|
|
no ogarniaj maszyne i tak niezle ci idzie ja ajk bym, mial pompę wymienic to bym padl na twarz:) cos duzo masz tam tych awarii 3mam kciuki ze ogarniesz tak jak byc powinno |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2019-02-13, 19:01
|
|
|
Preston81, awarii to nie ale poprawki typu nie działające PDC, czy uszkodzony przycisk rolety tylnej i otwierania tylnej klapy na słupku. |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-02-13, 19:37
|
|
|
Preston81 napisał/a: | no ogarniaj maszyne i tak niezle ci idzie ja ajk bym, mial pompę wymienic to bym padl na twarz:) cos duzo masz tam tych awarii 3mam kciuki ze ogarniesz tak jak byc powinno |
, nie taka straszna osema jak ci się wydaje |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2019-03-11, 20:10
|
|
|
Po kilku godzinach walki z moimi Xenon Plus nie udało mi się ich uratować. Szybka wewnętrzna nieco się odczyściła z zżółcenia.
Ale poprawy nie widać |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1806 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2019-03-11, 21:42
|
|
|
no mistrzu a czego sie spodziewales ?:D kup soczewy zrob pelna regeneracje i sie ciesz z fajnych lamp a te pogon |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2019-03-11, 22:02
|
|
|
Szkoda że przetwornica z Xenon plus nie podejdzie do wersji z soczewkami |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2019-03-11, 22:33
|
|
|
Michal_ST napisał/a: | Po kilku godzinach walki z moimi Xenon Plus nie udało mi się ich uratować. Szybka wewnętrzna nieco się odczyściła z zżółcenia.
Ale poprawy nie widać |
Regeneruj i zapomnij |
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2019-03-12, 00:40
|
|
|
Cytat: | no mistrzu a czego sie spodziewales ?:D kup soczewy zrob pelna regeneracje i sie ciesz z fajnych lamp a te pogon |
Z soczewkami to zamiast regeneracji to soczewka z A4 B8 Lift i po problemie tam jest bardzo solidny odbłyśnik.
Jeszcze wpadłem na taki szalony pomysł jakby wyciąć ten zżółknięty plastik i wrzucić bi Led ale czy to by miało wygląd to nie wiem.
Myślałem że da się kupić same lampy i przeszczepić przetwornicę z plusów chyba że jest druga opcja korpus lampy zostawić środek przeszczepić z soczewkowych. W przypadku C5tki dało się do prefl wrzucić liftowy wkład.
Chyba że przetwornice kosztują nie wielkie pieniądze.
Raczej wymiana lamp wyładowczych nie da żadnego rezultatu. |
|
|
|
|
|