Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Audi A8 D2 Lift 4.2 V8 Q by Michal_ST  
Autor Wiadomość
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-11-30, 20:30   

Michal_ST napisał/a:
oni twierdzą że jakoś odsysają przy nawiercaniu
Pic na wodę, fotomontaż ...niestety. Nie istnieje odsysanie, to co wleci do środka zostanie sprasowane przez tłoki na gładzi cylindra a reszta pójdzie w wydech.
Poniżej przykład ile wiórów powstaje przy wierceniu aluminiowego kolektora V8:

V8.jpg
Plik ściągnięto 18 raz(y) 150,25 KB

_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2018-12-10, 09:12   

Sporo tych opiłków <boisie>
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2018-12-21, 21:34   

Odwiedziłem serwis LPG nieszczelność w instalacji została usunięta :)
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2019-02-09, 04:34   

No to pochwalę się pierwszą w pełni samodzielną naprawą przy aucie.


Wymieniłem pompę paliwa na nową oryginalną VDO.
Oczywiście nie obyło się bez komplikacji w wymianie w postaci złamanego króćca ssącego. Cały proces trwał ok trzech godzin udało mi się trafić po 11 razie wkładania kosza. Nie uszkodzilem czujnika poziomu paliwa. Sporo informacji na ten temat zaczerpnąłem z forumowego tutorialu. Zastanawia mnie fakt że u mnie jest dwa złącza banjo - mniejsze w śrubie spinającej obydwa kosze. Tu dzięki koledze młody91 za dostarczenie drugiego kosza z króćcem.
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2019-02-09, 05:33   

Te duże banjo jest do zasilania silnika , małe do webasto. Nie masz może górnej części kosza luzem ? To co właśnie na foto u ciebie widać ,bo szukam samej góry.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2019-02-09, 08:41   

Michal_ST, gratuluję samozaparcia i udanej wymiany <brawo> <okok> D2 nie tak straszna jak mówią. Wystarczy trochę chęci, umiejętności i można zdziałać dużo dobrego, nie wydając przy tym niepotrzebnie $ ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2019-02-11, 21:10   

CINEK, Już zaplanowane mam kilka poprawek :) Wiadomo mechanik ze mnie rządem :P
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-02-13, 14:20   

no ogarniaj maszyne i tak niezle ci idzie ja ajk bym, mial pompę wymienic to bym padl na twarz:) cos duzo masz tam tych awarii 3mam kciuki ze ogarniesz tak jak byc powinno
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2019-02-13, 19:01   

Preston81, awarii to nie ale poprawki typu nie działające PDC, czy uszkodzony przycisk rolety tylnej i otwierania tylnej klapy na słupku.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-02-13, 19:37   

Preston81 napisał/a:
no ogarniaj maszyne i tak niezle ci idzie ja ajk bym, mial pompę wymienic to bym padl na twarz:) cos duzo masz tam tych awarii 3mam kciuki ze ogarniesz tak jak byc powinno

, nie taka straszna osema jak ci się wydaje
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2019-03-11, 20:10   

Po kilku godzinach walki z moimi Xenon Plus nie udało mi się ich uratować. Szybka wewnętrzna nieco się odczyściła z zżółcenia.
Ale poprawy nie widać <bezradny>
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-03-11, 21:42   

no mistrzu a czego sie spodziewales ?:D kup soczewy zrob pelna regeneracje i sie ciesz z fajnych lamp a te pogon
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2019-03-11, 22:02   

Szkoda że przetwornica z Xenon plus nie podejdzie do wersji z soczewkami
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2019-03-11, 22:33   

Michal_ST napisał/a:
Po kilku godzinach walki z moimi Xenon Plus nie udało mi się ich uratować. Szybka wewnętrzna nieco się odczyściła z zżółcenia.
Ale poprawy nie widać <bezradny>


Regeneruj i zapomnij ;)
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 33
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2019-03-12, 00:40   

Cytat:
no mistrzu a czego sie spodziewales ?:D kup soczewy zrob pelna regeneracje i sie ciesz z fajnych lamp a te pogon

Z soczewkami to zamiast regeneracji to soczewka z A4 B8 Lift i po problemie tam jest bardzo solidny odbłyśnik.
Jeszcze wpadłem na taki szalony pomysł jakby wyciąć ten zżółknięty plastik i wrzucić bi Led ale czy to by miało wygląd to nie wiem.

Myślałem że da się kupić same lampy i przeszczepić przetwornicę z plusów chyba że jest druga opcja korpus lampy zostawić środek przeszczepić z soczewkowych. W przypadku C5tki dało się do prefl wrzucić liftowy wkład.
Chyba że przetwornice kosztują nie wielkie pieniądze.
Raczej wymiana lamp wyładowczych nie da żadnego rezultatu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.